globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.4.2016 v 10:47 | Nahoru | #1

TomasK7 píše: Jakože když hledáš co největší výkon tak si koupíš cenduro jo? Proč si nekoupíš silničně cestovní třináctku nebo něco takového? Zzr 14 nechá tu tvojí kačenu v prachu za sebou a v terénu je asi stejně dobrá jako ta tvoje verze :D bojíš se, že bys přišel o vizáž drsného ADVENTURE cestovatele co se nezalekne ani deště? :D Cendura o výkonu nikdy nebyly, takhle si měřej péra jiný cílový skupiny, chci výkon koupím si silnici a nehraju si na rádoby enduristu co stejně sjíždí slicky



to ses do toho ale oprel, panecku... podivej, evidentne mas problem s tim, abys pochopil vsestranost masin, jako je Afrika, nebo Kachna. zkusim to znovu a pro tebe v trosku "light" verzi - univerzalnost, univerzalnost, univerzalnost jestli jses schopny srovnavat ZZR s Kachnou v terenu, tak to uz je na diagnozu ja si pero merit nemusim, uz mam neco odlitano a nejakej ten kout sveta uz jsem taky videl, mozna na rozdil od mnoha zdejsich diskuteru na MCZ, kteri dokazi akorat tak kritizovat, soudit, hodnotit, aniz by pomalu kdy vyjeli a to vubec nemluvim o tom, ze jim v drtive vetsine osobni zkusenost s masinou, o kterou se opiraji, schazi a proc si nekoupim silnicne cestovni trinactku? no protoze chci poradny cenduro s vykonem, kapisto? doby, kdy se litalo tri kila, uz mam davno za sebou a to pero si merim maximalne tak v posteli pri trojce, nebo ctyrce... takze nezavid, nepis nesmysly, zamysli se nad sebou a cti poradne vsechny prispevky, na ktere reagujes. pak mozna nebudes vypadat za trumpetu

Naposledy editováno 05.04.2016 10:49:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.4.2016 v 10:57 | Nahoru | #2
Eso_Rimmer> Mě teda přijde, že si hrozně protiřečíš, máš už teda doby kdy si lítal 300 za sebou, nebo potřebuješ mezi nohama cejtit tu raketu? A mě silniční cesťák teda nepřijde o nic míň universální než tvá "neeR" verze, do terénu nemůže ani jeden, kufrů uvezou stejně, múzou jezdit po dálnici stejně jako ve městě ... furt teda to cenduro má navíc jen ten adventure styl, kterej silnici chybí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.4.2016 v 11:48 | Nahoru | #3

Eso_Rimmer píše: to ses do toho ale oprel, panecku... podivej, evidentne mas problem s tim, abys pochopil vsestranost masin, jako je Afrika, nebo Kachna. zkusim to znovu a pro tebe v trosku "light" verzi - univerzalnost, univerzalnost, univerzalnost jestli jses schopny srovnavat ZZR s Kachnou v terenu, tak to uz je na diagnozu ja si pero merit nemusim, uz mam neco odlitano a nejakej ten kout sveta uz jsem taky videl, mozna na rozdil od mnoha zdejsich diskuteru na MCZ, kteri dokazi akorat tak kritizovat, soudit, hodnotit, aniz by pomalu kdy vyjeli a to vubec nemluvim o tom, ze jim v drtive vetsine osobni zkusenost s masinou, o kterou se opiraji, schazi a proc si nekoupim silnicne cestovni trinactku? no protoze chci poradny cenduro s vykonem, kapisto? doby, kdy se litalo tri kila, uz mam davno za sebou a to pero si merim maximalne tak v posteli pri trojce, nebo ctyrce... takze nezavid, nepis nesmysly, zamysli se nad sebou a cti poradne vsechny prispevky, na ktere reagujes. pak mozna nebudes vypadat za trumpetu



Takže užší, ovladatelnější a lehčí afrika je horší cenduro, protože má nižší výkon?

Eso_Rimmer píše: podivej, kdyz jezdis velmi casto ve dvou a nalozenej az po blembak zjistis, ze ten vykon se proste hodi. pro predjizdeni, vyjezdy ze zatacek a pod. kdyz s tim clovek pujde na sotoliny, coz podvozek v pohode dovoli, hodi se tam jina paliv.mapa a mas tam 100k, coz i to je kolikrat zbytecne moc. miluju na masine zrychleni a to mi od doby litani na SS proste chybi. nebavi me litat pri presunech dve kila, dam cestovnich 140-160 a pohodicka. kdyz letis z vinglu v naklonu, predni ti leti nahoru, to je proste orgac... a stejne tak si uzjijes i nejake ty sotoliny a pod. proste pro me je ta univerzalnost a vykonovy navrat k SS obrovske plus.



100 koni ti bohatě stačí na sakra rychlé předjíždění bez podřazování a 160 cestovku dá jak nic. Přijdeš mi podobný případ, jako někteří bývalí majitelé SBK, kteří si založí rodinu a prohlásí, že ta litrová silnička už je moc šílená a pořídí si dvanáctku GSo, že s tím budou jezdit na pohodu, ale ve výsledku s tím lítají jako s těmi silničkami a u BMW s tím už počítají a také podle toho tu motorku tak staví.
Máš pravdu, nejel jsem na 1190, takže nemohu soudit tam, ale z GSa už udělali celkem slušnou silničku, jen tam z toho cendura zbyl už spíše jen ten vzhled.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist