globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:03 | Nahoru | #12301
dejf.> No to jsem zrovna při pozdním obědě vidět nemusel...

Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:12 | Nahoru | #12302
Jojo, je to tak.. Taková mašina není, ale R Monster se k ní blíží, jen mu měli nechat pohodlný zadní sedlo jako má S.
Multistrada, GT atd. jsou už moc touring a těžký..
Pro mě ideální by byla ta Bimota s velkým sedlem pro spolujezdce nebo MV 1090 RR, ale poladěná na těch 190 koní s tím kitem, akorát
cenovka mašiny plus kitu je přes 600 tis. nebo SD 1290 a předělat ho na "klasiku".
Myslím tím takovou moderní klasiku, kulatý světlo, příhradový rám, pohodlný socius.
Takovej SF s kulatým světlem a prdelí z Monstera, to by taky nebylo zlý.
Nemusí to být mašina na cestování, ale zlá, výkonná a pro dva..
Třeba Midalu se vydalo správným směrem, škoda, že jen podojili stát..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:22 | Nahoru | #12303
Franco má naprostou pravdu,jste rozmlsaný!
Valíte si to po okresce superitalskou vytůněnou mášinou za 3kila a najednou Vás předjede student na Hornetu,protože má po zkouškách a má hromadu euforie.
Na okruhu si Vás dá na brzdy starej děda na omlácený šestkový Repsolce a Vaše zlaté šavle a bremba z jednoho kusu jsou vám na nic a ego je někde dole u stojánku....

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:25 | Nahoru | #12304
Midalu ? To si teda vůbec nemyslím ... motor nesmysl objem i plánovaný výkon, velký a těžký, celkově tak do vitrínky (= na hovno). To samé v modrém je Horex, i když se s motorem mírnili, pořád je to takový nahatý GT, design OK, ale to je tak vše.
Myslím, že i ta 1090RR bude pořád sportovní bike, stejně tak Monster R (tady vůbec nechápu tu cenu, jako to je fakt prodejný ?). Já mám třeba na triplu sedlo spolujezdce celkem pohodlný si myslím, ale je to stejně na míle daleko od GT strojů ... a ty vyloženě sportovní to mají ještě horší.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:25 | Nahoru | #12305
Honzatuu> já s mojí byl v sobotu známé na 50ce a ještě se mnou nepromluvila jinak jsem taky pro TNT R160, to by mohlo dripperovi tak 3 měsíce vydržet

Naposledy editováno 18.02.2016 15:28:49

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:28 | Nahoru | #12306

Attim píše: Petta> To jsou prostě neslučitelný požadavky ... buď máš rodinnej sedan/kombi/SUV, který sice může mít výkon jako sportovní auto, ale nikdy to nebude to samé. Prostě to tak je. Buď zvolíš kompromis a smíříš se s tím, nebo si koupíš kombi a sporťák k tomu.
A to samý u motorek, nemůžeš chtít malý obratný V4R a zároveň na tom pohodlně cestovat ve dvou, to nejde.
Je pár pokusů - Mutistrada, Superduke GT, S1000XR, ale na všech je vidět v čem se musí ustoupit aby to byl kompromis, prostě už to není sportovní stroj...



Amen

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:33 | Nahoru | #12307

JollyJoker píše: Franco má naprostou pravdu,jste rozmlsaný!
Valíte si to po okresce superitalskou vytůněnou mášinou za 3kila a najednou Vás předjede student na Hornetu,protože má po zkouškách a má hromadu euforie.
Na okruhu si Vás dá na brzdy starej děda na omlácený šestkový Repsolce a Vaše zlaté šavle a bremba z jednoho kusu jsou vám na nic a ego je někde dole u stojánku....



taky kÁMEN
Furt budou spekulovat nad hovnama typu, co je nejzlatejsi a pak je strasnym zpusobem zneucti kdejakej hejsek na sedivy japonce, za 50 klacku...

Naposledy editováno 18.02.2016 15:35:13

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:36 | Nahoru | #12308

Attim píše: Midalu ? To si teda vůbec nemyslím ... motor nesmysl objem i plánovaný výkon, velký a těžký, celkově tak do vitrínky (= na hovno). To samé v modrém je Horex, i když se s motorem mírnili, pořád je to takový nahatý GT, design OK, ale to je tak vše.
Myslím, že i ta 1090RR bude pořád sportovní bike, stejně tak Monster R (tady vůbec nechápu tu cenu, jako to je fakt prodejný ?). Já mám třeba na triplu sedlo spolujezdce celkem pohodlný si myslím, ale je to stejně na míle daleko od GT strojů ... a ty vyloženě sportovní to mají ještě horší.



Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
a já se prostě víc bavím na Brutale. Ale porovnávám to s 2008. Škoda, že tomu novýmu nedali 160 koní, neměl by chybu.
Ten Monster se prodá, ale kdyby byl za 450 max a esko za 400 tis, bylo by o prodejnost postaráno.
Já bych ty prachy za to R prostě nevytopil, i kdybych je sral..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:38 | Nahoru | #12309
No jenomže to je o tom, že oni chtějí co možná nejnovější motorku - nejlépe funglovku...a potom jim už na ty dva stroje nezbyde. Kdyby slevili z toho roku výroby, tak maj v garáži v pohodě dvě motky přesně na to co by v tu chvíli potřebovali a na co by měli náladu. Ale to si musí rozhodnout sami v hlavě a moc šancí tomu nedávám

Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:45 | Nahoru | #12310
no to je jedina slabina TST - vykon proti konkurenci. Jinak ten bajk nema chybu. Dokonce i tem facelift svetlum sem prisel u toho 2016 na chut. Kulaty sou sice nejlepsi, ale tenhle modern look uz vypada docela k svetu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:46 | Nahoru | #12311

Frennky píše: dejf.> No to jsem zrovna při pozdním obědě vidět nemusel...



pan je citlivka, jo?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:48 | Nahoru | #12312
dejf.> yéééés

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:50 | Nahoru | #12313

Frennky píše: No jenomže to je o tom, že oni chtějí co možná nejnovější motorku - nejlépe funglovku...a potom jim už na ty dva stroje nezbyde. Kdyby slevili z toho roku výroby, tak maj v garáži v pohodě dvě motky přesně na to co by v tu chvíli potřebovali a na co by měli náladu. Ale to si musí rozhodnout sami v hlavě a moc šancí tomu nedávám



Amen. Už zase.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:53 | Nahoru | #12314

Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..


Jo takhle to chápu...dnešní doba si ale žádá výkony, proto se svlékají superbiky a proto Tuono vypadá jak vypadá. Mě se nijak zvlášť nelíbí, ale taky mě nijak neuráží a hlavně máš plný ruce práce s motorkou a nemyslíš na design

Petta píše: Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší


Já ho viděl live a popravdě nijak vyplesklej jsem z toho nebyl. Silueta je OK, těch změn pár je, ale jen kvůlu EURO4 + dodaná elektronika, která je podle mě na týhle moto k ničemu, ale zákazníci to zřejmě vyžadují...nicméně aspoň je cena stejná, takže to není špatnej kup...

2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:54 | Nahoru | #12315
cibus: oni jsou tu vsichni rouzmni, vedi jak by to meli udelat, ale furt nakupuji, servisuji a prodavaji ty italsky srace a rvou si z toho vlasy, protoze to porad neni ONO :)

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:55 | Nahoru | #12316
...me by spis zajimalo, jestli se teda honzatuu do ty vyrivky fakt vysral, nebo ne. Nebo co?

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:57 | Nahoru | #12317
assassin> Já už budu JENOM ty Italský sráče přikupovat a budu si rvát vlasy z toho, že jich mám pořád málo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:01 | Nahoru | #12318

Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
a já se prostě víc bavím na Brutale. Ale porovnávám to s 2008. Škoda, že tomu novýmu nedali 160 koní, neměl by chybu.
Ten Monster se prodá, ale kdyby byl za 450 max a esko za 400 tis, bylo by o prodejnost postaráno.
Já bych ty prachy za to R prostě nevytopil, i kdybych je sral..



160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:04 | Nahoru | #12319

Stev píše: 160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích



Dva roky? Nenech se vysmát!

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:05 | Nahoru | #12320

dejf. píše: ...me by spis zajimalo, jestli se teda honzatuu do ty vyrivky fakt vysral, nebo ne. Nebo co?



To by mě taky celkem zajímalo..

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:06 | Nahoru | #12321

assassin píše: cibus: oni jsou tu vsichni rouzmni, vedi jak by to meli udelat, ale furt nakupuji, servisuji a prodavaji ty italsky srace a rvou si z toho vlasy, protoze to porad neni ONO :)



Prosím nezobecňovat, nejsme všichni tací .

Moje italka není sráč (klepy klep), je to ONO, mám ji už přes tři roky a vlasy mi padají z jinejch věcí

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:07 | Nahoru | #12322
Attim> Předek se Triumphu povedl. Ta světla s štítkem jsou fakt pěkná. A když se dají dozadu nějaký pěkný Arrowy nebo něco podobného, bude to pecka.
Akorát mi to za tu výměnu nestojí asi. V4R 1100 je zase mazec, výkon, zvuk atd., ale víc už se mi líbí předchozí V4R 1000.
Vyloženě nehledám jinou mašinu. Tu, za kterou bych byl ochotnej vyměnit Brutale, ještě nevyrobili. A možná ani už nevyrobí..
Euro4 to všechno zabíjí. Vyšší váha díky obrovskej výfukům, elektronika, jemný projev i hodně výkonný mašiny.
Na druhou stranu jsem rád, že mám co mám.. Jiní mají Hornety a jsou happy..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:12 | Nahoru | #12323

Stev píše: 160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích



Tak nějak bych si to představoval. Ten Monster R se tomu celkem blíží, kdyby tomu nechali původní pohodlnou prdel, kam dáš originál kufry.
I když.. Kdyby se do toho eSka trochu nasypalo za výfuky, svody, soft, sekundár, třeba by se to přiblížilo výkonem a projevem tomu eRku..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:19 | Nahoru | #12324

Petta píše: Tak nějak bych si to představoval. Ten Monster R se tomu celkem blíží, kdyby tomu nechali původní pohodlnou prdel, kam dáš originál kufry.
I když.. Kdyby se do toho eSka trochu nasypalo za výfuky, svody, soft, sekundár, třeba by se to přiblížilo výkonem a projevem tomu eRku..



a co myslis, bude to stacit?
a nebylo by to pak ve finale drazsi nez to eRko ?
a co na to Jan Tleskac?
a co na to Drippera?

hosi, hosi. At uz je teplo. At uz se konecne vratite do reality (na silnici).

Naposledy editováno 18.02.2016 16:20:46

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:22 | Nahoru | #12325

Petta píše: Tak nějak bych si to představoval. Ten Monster R se tomu celkem blíží, kdyby tomu nechali původní pohodlnou prdel, kam dáš originál kufry.
I když.. Kdyby se do toho eSka trochu nasypalo za výfuky, svody, soft, sekundár, třeba by se to přiblížilo výkonem a projevem tomu eRku..



já tomu nerozumím, neuřídil bych to, nechtěl bych elektronickej plyn, ani takhle silnou motorku, a jsem spokojenej s tou svojí hondou. Aktuálně bych chtěl starý sv650s jako okruhovku a trochu bych ho potunil. Jak je to motorkaření rozmanitý

Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:24 | Nahoru | #12326
Univerzální bajk asi neexistuje a ani nemůže existovat. Ale jednu dobu jsem koukal do Japonska,že se jim jedna zelená žaba povedla...tady se mi ta univerzálnost líbí





(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:33 | Nahoru | #12327

dejf. píše: a co myslis, bude to stacit?
a nebylo by to pak ve finale drazsi nez to eRko ?
a co na to Jan Tleskac?
a co na to Drippera?

hosi, hosi. At uz je teplo. At uz se konecne vratite do reality (na silnici).



Ale na erko asi nedas kufry a zadni sedlo asi neni moc pohodlny. Ale i to esko je prepaleny cenou..
Ja jen uvazuju nahlas, mimo SD neni masina, co bych chtel..

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:39 | Nahoru | #12328
Uráááá... Zas to tady jedéééé...!!!!

Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:39 | Nahoru | #12329
Uráááá... Zas to tady jedéééé...!!!!

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:49 | Nahoru | #12330
Monster není přepálenej cenou. Ani S ani R. Prodávat se to bude jak housky. Ducati nemůže být levnější nebo stejně drahá jako konkurence. K ducati patří i ta vyšší cenovka a je to i důvod, proč si to někteří koupí. Kupují si prestiž a respekt okolí, že mají tolik peněz na drahou ducati. Je to samozřejmě jen část ducatích zákazníků, ale rozhodně je viditelná

Naposledy editováno 18.02.2016 17:04:08
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist