paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:01 | Nahoru | #1

Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
a já se prostě víc bavím na Brutale. Ale porovnávám to s 2008. Škoda, že tomu novýmu nedali 160 koní, neměl by chybu.
Ten Monster se prodá, ale kdyby byl za 450 max a esko za 400 tis, bylo by o prodejnost postaráno.
Já bych ty prachy za to R prostě nevytopil, i kdybych je sral..



160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích

(reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:04 | Nahoru | #2

Stev píše: 160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích



Dva roky? Nenech se vysmát!

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:12 | Nahoru | #3

Stev píše: 160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích



Tak nějak bych si to představoval. Ten Monster R se tomu celkem blíží, kdyby tomu nechali původní pohodlnou prdel, kam dáš originál kufry.
I když.. Kdyby se do toho eSka trochu nasypalo za výfuky, svody, soft, sekundár, třeba by se to přiblížilo výkonem a projevem tomu eRku..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist