kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jo takhle to chápu...dnešní doba si ale žádá výkony, proto se svlékají superbiky a proto Tuono vypadá jak vypadá. Mě se nijak zvlášť nelíbí, ale taky mě nijak neuráží a hlavně máš plný ruce práce s motorkou a nemyslíš na design
Petta píše: Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
Já ho viděl live a popravdě nijak vyplesklej jsem z toho nebyl. Silueta je OK, těch změn pár je, ale jen kvůlu EURO4 + dodaná elektronika, která je podle mě na týhle moto k ničemu, ale zákazníci to zřejmě vyžadují...nicméně aspoň je cena stejná, takže to není špatnej kup...
Akorát mi to za tu výměnu nestojí asi. V4R 1100 je zase mazec, výkon, zvuk atd., ale víc už se mi líbí předchozí V4R 1000.
Vyloženě nehledám jinou mašinu. Tu, za kterou bych byl ochotnej vyměnit Brutale, ještě nevyrobili. A možná ani už nevyrobí..
Euro4 to všechno zabíjí. Vyšší váha díky obrovskej výfukům, elektronika, jemný projev i hodně výkonný mašiny.
Na druhou stranu jsem rád, že mám co mám.. Jiní mají Hornety a jsou happy..