paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:36 | Nahoru | #1

Attim píše: Midalu ? To si teda vůbec nemyslím ... motor nesmysl objem i plánovaný výkon, velký a těžký, celkově tak do vitrínky (= na hovno). To samé v modrém je Horex, i když se s motorem mírnili, pořád je to takový nahatý GT, design OK, ale to je tak vše.
Myslím, že i ta 1090RR bude pořád sportovní bike, stejně tak Monster R (tady vůbec nechápu tu cenu, jako to je fakt prodejný ?). Já mám třeba na triplu sedlo spolujezdce celkem pohodlný si myslím, ale je to stejně na míle daleko od GT strojů ... a ty vyloženě sportovní to mají ještě horší.



Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
a já se prostě víc bavím na Brutale. Ale porovnávám to s 2008. Škoda, že tomu novýmu nedali 160 koní, neměl by chybu.
Ten Monster se prodá, ale kdyby byl za 450 max a esko za 400 tis, bylo by o prodejnost postaráno.
Já bych ty prachy za to R prostě nevytopil, i kdybych je sral..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 15:53 | Nahoru | #2

Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..


Jo takhle to chápu...dnešní doba si ale žádá výkony, proto se svlékají superbiky a proto Tuono vypadá jak vypadá. Mě se nijak zvlášť nelíbí, ale taky mě nijak neuráží a hlavně máš plný ruce práce s motorkou a nemyslíš na design

Petta píše: Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší


Já ho viděl live a popravdě nijak vyplesklej jsem z toho nebyl. Silueta je OK, těch změn pár je, ale jen kvůlu EURO4 + dodaná elektronika, která je podle mě na týhle moto k ničemu, ale zákazníci to zřejmě vyžadují...nicméně aspoň je cena stejná, takže to není špatnej kup...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

18.2.2016 v 16:01 | Nahoru | #3

Petta píše: Neberu Midalu v potaz váhu a objem, ale líbil se mi moderní klasický naked. Mohli udělat 1200 V4 jako 1100 RR a mohlo být všechno jinak..
Jinak novej Triple se mi líbí hodně.. Toho chci fakt vidět naživo. Akorát co se týče výkonu bych si moc nepomohl. Jasný, je tam krouťák, ale je těžší
a já se prostě víc bavím na Brutale. Ale porovnávám to s 2008. Škoda, že tomu novýmu nedali 160 koní, neměl by chybu.
Ten Monster se prodá, ale kdyby byl za 450 max a esko za 400 tis, bylo by o prodejnost postaráno.
Já bych ty prachy za to R prostě nevytopil, i kdybych je sral..



160 koní+, bremba m50, echt gold ohlinsy, styling jak na formuli 1, pohodlná pohovka pro dva, ať to jede jako ďas, ale zároveň zvládne v klídku dovolenou, bez kapotáže, do 400 tis. A každý dva roky nový ať to není pro smích
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist