stala se mi taková příhoda. Dneska rano jsem jel na jawa pérák... a najednou to zacalo chcipat a nešlo to do otáček.. tak jsem rozebral karburátor a zjistil jsem že jehla se asi po čase uvolnila z držáku (tam jak se nastavuje vyska jehly) a zůstala spadla dole v karburatoru...
Jehlu jsem opravil.... nasadil zpet..nakopnu to a najednou motorka řve jak utržena ze retezu... nevim cim to je... plynove lanko jsem prochazel chodi.....soupatko chodi... z ostatnim sroubama na karburatoru jsem zkousel tocit sem tam... a porad kdyz to nakopnu tak to jde strasne hned do otacek... mam to ted po renovaci... a dost me to štve nesetkal se nekdo s necim podobnym?..díky moc za odpověd
Lukas
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jde hrozně do otáček
Tak ver tomu ze zazraky se nedejou a saje ti to falesnej vzduch. Sundej karbec, vzdyt to jsou jen dva srouby a podivej se na prirubu. Bud bude prskla a nebo ti odeslo gufirko pod dynamem jak tady nekdo psal. jinudy to falesnak sat nemuze.
Naposledy editováno 04.10.2014 18:18:31
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jde hrozně do otáček
sered píše: Veris na Mikulase s certem? Asi NE, vid!
Cože oni neexistují? To snad nééééééééé
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jde hrozně do otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jde hrozně do otáček
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jde hrozně do otáček
J.M.K. píše: splasenytrubky> Že by směs ve válci práskla v momentě, kdy je otevřený přefuk? Nesetkal jsem se s tím, ale možné to každopádně je. Ale viděl jsem kluka J250/559, která mu běžela jako nafťák a nezhasla ani po sundání fajfky, musel nakonec motor udusit přes kvalt a spojku. Nejpíš měl v hlavě kupu karbonu, nebo přehřátou svíčku. A kolegoj motor u dvanácettrosky při skoro každém vypnutí po snížení otáček ještě několikrát blafnul a převalil se. Ale ty trpěly na samozápaly normálně.
Mě se to jednou stalo na kejvačce a to gufero mi při tom fakt vylezlo, zničilo mi potom i rotor dynama (prodřelo se o něj vinutí), ale to je už 30 let. Nestřelilo to za jízdy, ale při startování, pak to chytlo a rotor šel do kytek. Ten motor na péráku je až na to, že kejvačka měla automat, prakticky totožný.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Motorka jde hrozně do otáček
splasenytrubky píše: Mě se to jednou stalo na kejvačce a to gufero mi při tom fakt vylezlo, zničilo mi potom i rotor dynama (prodřelo se o něj vinutí), ale to je už 30 let. Nestřelilo to za jízdy, ale při startování, pak to chytlo a rotor šel do kytek. Ten motor na péráku je až na to, že kejvačka měla automat, prakticky totožný.
když tu zabíháte do detailů, tak poloautomat ¨a dle mě tam autor to šoupě nasadil opačně a seká se mu o ten kolík kterej tam je a nedovírá to... nebo to tam prostě skonil jinak, ale prostě mu to jen nedovírá pokud ten karbec vůbec nesundával... Nehledal bych v tom zásahy z hůry a vystřelený gufera, hlavní problém je podle mě mezi karburátorem a botama montéra
Koštěbuch píše: když tu zabíháte do detailů, tak poloautomat ¨
a dle mě tam autor to šoupě nasadil opačně a seká se mu o ten kolík kterej tam je a nedovírá to... nebo to tam prostě skonil jinak, ale prostě mu to jen nedovírá pokud ten karbec vůbec nesundával... Nehledal bych v tom zásahy z hůry a vystřelený gufera, hlavní problém je podle mě mezi karburátorem a botama montéra
nojo, poloautomat no....
To šoupě jde nasadit obráceně? To už si nepamatuji, každopádně se mi to nikdy nestalo. Mělo by být nasazené skosenou stranou k filtru.
1 reakcí na tento příspěvek Motorka jde hrozně do otáček
Už jsem na to přišel...... měl jsem špatně pootočené šoupátko....dá se tam dát i o 90° jinak.... a nespadne tolik dolů... není to o moc ale jde to.... takže zahada vyřešena... Takova pitomost ze me to nenapadlo driv... Díky všem za rady
Balista píše: jojo šoupě jde nasadit i obracene....
Už jsem na to přišel...... měl jsem špatně pootočené šoupátko....dá se tam dát i o 90° jinak.... a nespadne tolik dolů... není to o moc ale jde to.... takže zahada vyřešena... Takova pitomost ze me to nenapadlo driv... Díky všem za rady
pitomost je to většinou až jako první v řadě. Tak ať péroš vrčí.
Koštěbuch píše: když tu zabíháte do detailů, tak poloautomat ¨
a dle mě tam autor to šoupě nasadil opačně a seká se mu o ten kolík kterej tam je a nedovírá to... nebo to tam prostě skonil jinak, ale prostě mu to jen nedovírá pokud ten karbec vůbec nesundával... Nehledal bych v tom zásahy z hůry a vystřelený gufera, hlavní problém je podle mě mezi karburátorem a botama montéra
Koštěbuchu, je vidět, že se v tom asi denně vrtáš. Na tyhle blbiny jsem už úplně zapomněl.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
nová kniha - Motocykly v Českoslove... ČZ 175/477, Jawa 250 Pérák, Honda CB 1000F, Manet Ta... | Dolin | 23 | Včera v 23:15 Dolin |
Jak zjistit majitele vozidla [1, 2] Jawa 250 Pérák, Piaggio Ape Van | Kyselizeli | 36 | 8.4.2024 v 07:05 prcek123 |
Ceny Jawa [1 ... 10, 11] Jawa 250 Pérák | tatrula | 314 | 4.4.2024 v 14:35 Dolin |
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... | Dolin | 265 | 23.3.2024 v 16:31 Drakl |
Indentifikace dílů Jawa 250 Pérák | xbsalo | 12 | 20.2.2024 v 22:02 Dolin |