1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Michelinka se tak rychle nezahřeje, ale vždy mě podržela. Výdrž asi bude podobná.
Pro tvůj styl jízdy, jak to popisuješ, by byla vhodnější Michelinka.. Předpokládám, že ta trojka bude ještě lepší..
Prostě chybu neuděláš ani s jednou..
Ale stálo by za úvahu nad tou Angel GT. Je to prý výborná guma s dobrou výdrží a na
okruhu prý nezklamala..
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Krawatasakin píše: Vyzkoušeno na okruhu, v dešti, za teplot okolo 5 -6 stupňů nad nad nulou, v kombinaci s touhle teplotou i deštěm, nikdy mne nepustily. Kdybych je na okruhu nepřefoukl a ony se následně nepřehřály, tak bych si na nich hubu nerozbil. Nájezd cca 8000 km zadní a přední by ještě tak 4000 dala. A to včetně dvou okruhových dní. Ale je to dle vkusu každého soudruha. Kámoš S020 zničil při podobným stylu ježdění za poloviční kilometry. A jak uváděli teď v nějakým časáku, kde dvě čísla za sebou uváděli test gum provoz / okruh, tak vyšlo najevo že nejsou S020 jako S020... Nehledě na to, že ta Pirellka na trošku vyšší profil, takže se s ní pěkně zatáčí a nemá to vliv na stabilitu motorky.
Ale jak říkám, jiný gumy bych si osobně už nekoupil, leda nástupce.
Na silnici za každého počasí OK, na okruhu jsem je upustil 2.3 - 2.4 a klouzly mě stejně, teda klouzl zadek na výjezdu. Ale jak říkám na silnici super pneuša.
Lion_11 píše: Ahoj, za mne Bridgestone, prostě nejlepší volba a nespleteš se i u BT 016. Super nájezd a držej! Ale abych byl objektivní tak s Pirelli zkušenosti nemám. Vždy Bridgestone, teď mám 20ky ale jak říkám i 16 jsou v caiku
BT16 bych nedoporučil ani nejlepšímu příteli své ženy. ..
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Navic se vetsinou odmeni tim ze smyky jdou citelne a je cas na korekce, ne jako u superlepivek co drzi, a drzi a pak uz jedes
Na ty casy co si psal v moste s prstem v nose a velkou rezervou.
Pokud hodlas zrychlovat, to jest ne se obcas pro radost svezt na okruhu ale zacit tahat casy dolu, ale mit jeste jakz takz rozumne vlastnosti na mokru a studenu, jdi do SS gum o kterych uvazujes. Jezdil jsem Metzleler Sportec M5, a p[ri 2:30 v Brne a 1:59 v Moste jsem je neutrhnul -> rezervy obrovske, ty gumy umi moc. A na studene silnicic se TO jeste da.
Jesti ty nebo ony je skoro jedno. At si prectes kterykoli test, tak bodove hodnoceni je vzdycky velmi blizko, a navic silne zavisle na motorce na ktere bylo obuti obuto a na konkretnim jezdci. Kazdy ma rad neco jineho, a kazdemu neco jineho sedi. Takze si vyber ty co test vyhrali (jestli je to pro tebe dulezite) nebo ty u nichz se ti libi jakej maj vzorek (sranda) a nebo ty ktery muzes dostat za dobry prachy
Velka vyhoda dnestnich gum je, ze jsou vsechny tak dobry, ze vylozene spatne v podstate udelat nemuzes. Ale je to vzdycky kompromis danej kategoriema a tim pro co je guma delana. Sucha okruhova guma je na mokru zivotu nebezpecna. Naopak mokra okruhova guma je na vodne naprosto neskutecna (Most 2:07 v mejch volsovejch rukach) ale na suchu ji znicis za 5 kol.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Dokud sem jezdil silnicni gumy (M5) tak na Daytone jsem je na silnici foukal cirka 2.4 - 2.4 za studena. Kdyz sem byl na okruhu, upustil sem prede o 2 desetiny a zadek o tri, a oni "dosli" zhruba na ty samy tlaky za tepla (kontrolovat, STRASNE zalezi na teplote drahy. V tom sajrajtu co je ted venku i na nahrejvakach mam gumy jen na 60 stupnu, protoze na draze je ani na tyhle teplote neudrzim ... a nema cenu je nahrejvat na vic nez jsou pak za jizdy, zbytecne se behem prvnich dvou kol zmeni vlastnosti (a tlak)).
Holt vyzkouseny tlaky (opravdu siroce) na okruh dostanes jen k okruhovymu obuti.Na silnici je to podle vkusu kazdeho soudruha. Rozhodne poznas vyrazne podhusteny gumy (motorka se mizerne ovlada) a na silnici je neprehrejes takze trochu prefoukly taky nepoznas
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Michelin Pilot Road 2 - ježděno na MT 03. Solidní nájezd cca 8.000 Km. Na hadech hodně moc ustřeluje. Jako celek nic moc.
Bridgestone BT 21 - ježděno na FZ 8. Solidní nájezd jako Michelin, ale celkové chování a ovladatelnost mnohem lepší. Nájezd taky cca 8-9.000km
Bridgestone S20 - ježděno na FZ 8. Podle mne vynikající guma. Rychle zahřátá, perfektně drží i na mokru, ovladatelná, široká mezní oblast, čitelná odezva. Cenou za to je bohužel nižší nájezd cca 6.000 km.
Pirelli Angel GT - Ježděno na MTS 1200S. Mám je teď, zatím najeto cca 3000 km a naprostá spokojenost. Vlastnosti jako S20. Uvidíme kolik vydrží.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Continental Road Attack 2 - predni guma se oskakava, po nekolika tisicich km zacnou hrozne padat do naklonu a byt spatne citelne, za mokra nekontrolovane ustreluji, nedoporucuji
Dunlop Qualifier 1 - levna guma slusna za sucha, za vlhka nebo mokra hodne klouze
Dunlop Roadsmart 1 - dobra guma za vsech podminek, ale na cestovni gumu rychle mizi (7000km)
Dunlop Roadsmart 2 - oproti jednickam zlepseni ve vsech ohledech, hlavne v najezdu (10000km), vyborna guma, jednicky nema cenu diky nizsimu najezdu i pres nizsi cenu kupovat
Pirelli Angel GT - guma velmi podobna Roadsmartum 2, ale pusobi sportovneji, agilneji, ma vetsi rezervy (pri jizde na stupacku porad nejsem u kraje zadni gumy) a nejspis vice vydrzi, jasna volba ze sportovne cestovnich gum, mozna nahrada i za sportovni gumy
Naposledy editováno 23.09.2013 09:05:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Jo a tip pro vsechny - nechat si novy gumy napustit Ultrasealem - fakt to funguje jako trvaly spraveni pichly gumy a nakej hrebik vam pak neskazi den.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
DejvGSR> dik. ta 848 je nadherna, tu mit tak bych tam daval jen ty nejlepivejsi homologovany gumy aby mi nekde neupadla :) i kdyz proti srnkam a sterku kterej nevidis to nepomuze…
Naposledy editováno 23.09.2013 13:33:08
SirIndy píše: Bug> Tak to jsi asi prvni clovek co hodnoti BT 21 jako lepsi nez Pilot Road 2, na ktere hodne lidi neda dopustit. Jinak ja se teda pridam:
Continental Road Attack 2 - predni guma se oskakava, po nekolika tisicich km zacnou hrozne padat do naklonu a byt spatne citelne, za mokra nekontrolovane ustreluji, nedoporucuji
Dunlop Qualifier 1 - levna guma slusna za sucha, za vlhka nebo mokra hodne klouze
Dunlop Roadsmart 1 - dobra guma za vsech podminek, ale na cestovni gumu rychle mizi (7000km)
Dunlop Roadsmart 2 - oproti jednickam zlepseni ve vsech ohledech, hlavne v najezdu (10000km), vyborna guma, jednicky nema cenu diky nizsimu najezdu i pres nizsi cenu kupovat
Pirelli Angel GT - guma velmi podobna Roadsmartum 2, ale pusobi sportovneji, agilneji, ma vetsi rezervy (pri jizde na stupacku porad nejsem u kraje zadni gumy) a nejspis vice vydrzi, jasna volba ze sportovne cestovnich gum, mozna nahrada i za sportovni gumy
K qual. I. Nesouhlasim, se speedem 1050 v Brně, tak 1mm vody a 19C....kolena všude a stejne to neklouzalo.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
takze moje otazka je co obout,kdyz bych chtel gumy co bych mohl jezdit okruh i cestu.
nebo neni jina sance proste mit druhou sadu pneu vylozene sportovnich pneu.
Naposledy editováno 23.09.2013 18:16:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
DejvGSR píše: volnas> No ono toto vlákno je spíše o sportovních gumách. Doporučil bych jako pilný čtenář všech recenzí, článků a testů a coby závodník teoretik určo nové Dunlopky d212, střední směs nebo Pirelli Supercorsy SC .... nějaké to číslíčko. Ale píše sem dost kluků, co s tím má jisté zkušenosti a hlavně praxi . Či nějaké sliky, vono je toho asi hodně.
jj jasne ja myslel ze mi prave toto splni ty michelinky,a byl jsem vcelku sklaman,pred michelinkama jsem jezdil pirelli diablo rosso a fungovali lepe.
1 reakcí na tento příspěvek Výběr gum do běžného provozu - Ducati 848
Za mě jednoznačně doporučuju na silnici a i na občasnou návštěvu dromu.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Koupě Ducati 848 Ducati 848 | BULLIT | 16 | 15.9.2022 v 21:02 P_B |
Elektrika Ducati 848, Ducati 848 EVO | davidjindra | 8 | 23.7.2020 v 06:19 davidjindra |
Ducati 848 zdechání za studena Ducati 848 | pivodam | 8 | 8.7.2020 v 08:35 t_freedom |
vyřešeno : Vystavování spojky ducat... Ducati 848 | pavelik_cz | 19 | 28.5.2020 v 20:37 Marty93 |
Ducati-volné torzní pružiny spojkov... Ducati 848 | Anti | 9 | 31.1.2020 v 21:54 Anti |