Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

Dynojet Autotune fail

9.8.2013 v 19:47 | Nahoru | #91
co se týká toho sekundárního vzduchu-tak ten se každopádně vždy doporučuje zaslepit,protože to vždy více nebo méně zblbne lambdu ať už na klasické brzdě,nebo v systému autotune...

jeho funkce spočívá v tom,že především u studeného motoru,kdy jede motor "na sytič" umožňuje pustit kyslík do výfuku,tak může lépe prohořet směs a u systému s katalyzátorem rychleji ohřeje katalyzátor na provozní teplotu...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

10.8.2013 v 22:29 | Nahoru | #92

kubosh píše: Rebel83> koukal jsem na SW autotune a samo ze jde nastavit hodnota AFR,klasicke osy otacky,%pridani plynu.Dle me ideal se pohybovat mezi 12,5 az 13,5,v techto mezich to bylo vzdycky idealni ,co se tyce vykonu



13,5:1 ? ty vole - to si pak v noci svodama svítíš na cestu ne? i když, aspoň se ušetří za žárovky, jen tak mimochodem..v jaký je to aplikaci a jaký tam jezdíš EGT?... když se tu hádáte proč kde je a neni WB lambda - já nevim kolik stojej ty vaše ale ta moje levná neni, při tý životnosti... myslim, že to je ten dúvod.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

10.8.2013 v 22:56 | Nahoru | #93

Jenda_FZR píše: 13,5:1 ? ty vole - to si pak v noci svodama svítíš na cestu ne? i když, aspoň se ušetří za žárovky, jen tak mimochodem..v jaký je to aplikaci a jaký tam jezdíš EGT?... když se tu hádáte proč kde je a neni WB lambda - já nevim kolik stojej ty vaše ale ta moje levná neni, při tý životnosti... myslim, že to je ten dúvod.



proč by to mělo svítit?

Dynojet Autotune fail

10.8.2013 v 22:57 | Nahoru | #94
sydajaky chytry

(reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 09:50 | Nahoru | #95
Jenda_FZR> je videt ze se vyznas,samozrejme ze 13,5 jezdim jen v noci,z duvodu podpory svetel pres den jezdim jinou hodnotu

Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 11:26 | Nahoru | #96
Jak jdu na 13:1 tak mám EGT 980°C + a to prostě svítí sice je to krutopřísnej efekt a všichni věřej, že to má 200koní ale hádám že nebejt to šedá litina tak už koukám skrze blok. A jo, myslim že v týhle problematice se po těch 12ti letech docela vyznám, proto jsem se ptal co je to aplikaci a setup...já totiž neřikám že to neni možný, jen mě zajímá jakej stroj na jakejch komponentech vydrží 13,5:1 s nějakym normálním EGT.

Naposledy editováno 11.08.2013 11:35:03

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 12:24 | Nahoru | #97
Jenda: podle me s timhle afr jezdi docela dost motorek v seriovem setupu...

Naposledy editováno 11.08.2013 12:35:32

(reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 12:40 | Nahoru | #98

assassin píše: Jenda: podle me s timhle afr jezdi docela dost motorek v serivem setupu...



Motorek moc naměřených nemám, co jsem si všimnul, všechno to jezdí okolo 12:1, Gixér 600 2008 jezdí okolo 12,5 strop 12,8 a ten má EGT 930°C + což teda nevim jestli je uplně zdravý ale je to seriovka, takže děj se vúle boží. Uplně nový mašiny jsem neměl možnost měřit žádný. Problém jetých motorek jsou ruzný úpravy majitelú - takže když už na tom mužu něco zkusit, nikdy to není originál. Auta běžně z výroby běžně jezděj okolo 12:1, přeplňovaný benzíny ještě uchcanější. Když člověk kouká na EGT tak se tomu ale nedá nic vytknout. Já sem teda nějak nešťoural, doufám že to tak nebylo pochopeno, prostě jsem chtěl vědět jak vypadaj věci který davaj takový AFR a nevyblejou střeva. Muj výrobce pístú doporučuje EGT dlouhodobě do 920°C (auto) a to nelze udržet bezpečně ani s 12:1, takže pokud někdo jezdí na něčem 13,5:1 automaticky to vzbudí muj zájem.

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 13:21 | Nahoru | #99
Já se to snažil, tak nějak "nastavit" dle strohého manuálu. Asi bude lepší to nechat seřídit stejně na brzdě že?

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 14:01 | Nahoru | #100
Nevim jak u motorek ale u aut je brzda dobrá pro káry na 400m a to ještě pan ladič musí mít skill, pokud je to auto na silnici, nejlpeší výsledky jsou dosaženy naladěním v provozu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 14:08 | Nahoru | #101

Jenda_FZR píše: Nevim jak u motorek ale u aut je brzda dobrá pro káry na 400m a to ještě pan ladič musí mít skill, pokud je to auto na silnici, nejlpeší výsledky jsou dosaženy naladěním v provozu.



Tak ono malokdo ma na auto brzdu s retarderem....

Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 14:37 | Nahoru | #102
Ahoj, celé jsem to tu nečetl. Řešil jsem problém u blikající FI na svojí Buse po namontování Quickshifteru. Rozepisovat tu celou anabázi by bylo nezáživný, ale po neúspěších řešit problém u nejmenovaného ofic. dealera / servisu Power Commander v ČR jsem napsal na zákaznickou linku přímo k výrobci. Odpověď přišla do druhého dne s detailním popsáním, jak mám postupovat. Nahrál jsem do PC prográmek "FI light eliminator" (nebo tak nějak) a dle postupu nastavil PC III v motorce. Od té doby šlape vše jak má. Píšu to tu proto, že by možná stálo za to zkusit se jim ozvat. Zabere sice dost času to tam všechno vyplnit, ale mně to moc pomohlo.

(reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 15:26 | Nahoru | #103

assassin píše: Tak ono malokdo ma na auto brzdu s retarderem....



Mě nejvíc serou ty větráky...to je naprosto nedostatečný, IC je vždy teplejší než když valíš skutečně po silnici. Nehledě na všechny další věci který púsobí venku a nejsi schopnej je simulovat na brzdě. Když se přičte cena....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 18:14 | Nahoru | #104
Rebel83> nevim co jsi vse ladil,ja mam nejvic nachozen ignijet,a tam to funguje tak,ze nastavis hodnoty afr v jednotlivych polich a potom zapnes automaticke ladeni.to by melo byt u tebe v sw autotune.Podle videa afr kolisanad 14,7 to je tve nastaveni?Jinak pokud toto chces odladit na brzde musi mit tato retarder

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 18:30 | Nahoru | #105

kubosh píše: Rebel83> nevim co jsi vse ladil,ja mam nejvic nachozen ignijet,a tam to funguje tak,ze nastavis hodnoty afr v jednotlivych polich a potom zapnes automaticke ladeni.to by melo byt u tebe v sw autotune.Podle videa afr kolisanad 14,7 to je tve nastaveni?Jinak pokud toto chces odladit na brzde musi mit tato retarder

Uz jsem psal do mistniho servisu s brzdou. Tak uvidim jak dopadnu

(reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 18:45 | Nahoru | #106
Rebel83> pokud nemaji retarder,budes stejne muset doladit jizdu pres automat.ladeni.Jde o to,ze musi byt odladeno kazde policko,coz u pruseciku 2000ot a 100%tps je na dynamicke temer neproveditelne,ja bych vypsal vsechny hodnoty afr na dejme tomu 12,5 -13afr,zapl autom ladeni a jel projet.
edit ted jsem se dival na dynojet.com a je tam tutorial jak nastavitono ladeni a potrebne udaje,musis hledat ale je to celkem srozumitelne i s malou znalosti AJ.bylo to v sekci PWC V download

Naposledy editováno 11.08.2013 18:51:30

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 19:13 | Nahoru | #107
no já se nechci hádat,nejsem ladič,ale protože mně to celkem zajímá,tak jsem strávil pár večerů hledáním informací a auta běžně jezdí v poměru 14,7:1 -což je lambda 1,u motorek se udává ideální směs k dosažení maximálního výkonu udává cca 13,2:1-a u toho uvádějí,že je to sice bohaté,ale nejlíp to jede.(moderní moderní motorky se snímačem klepání jezdí i kolem 15,5:1)

taky jsem viděl hromady videí kde se nastavuje powercommander se systémem autotune a v drtivé většině mají mapu nastavenou od cca 13:1 -13,5:1

tak celkem čumím,co tady Jenda píše a moc by mně zajímalo,kde je pravda..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 19:48 | Nahoru | #108
Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 19:58 | Nahoru | #109

kubosh píše: Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku



takže tvůj názor je,že 13,5 :1 je úplně v pohodě-chápu to správně?

co se týká tohosnímače klepání-mám za to,že ne jen předstih,ale taky bohatost směsi má velký vliv na samozápaly a detonační hoření...

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 22:35 | Nahoru | #110
drobná poznámka - dávat do ankety nehativní otázku je nešťastné, protože si někteří mohou vyložit v přímém významu a někteří v obecném hovorovém významu, které jsou opačné

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 06:07 | Nahoru | #111
Dolph-cz> ano chapes to spravne

jak jsem psal s det.horenim je to slozitejsi,ale dle mne nejvetsi vliv ma predstih,a ten se v soucinnosti se snimacem klepani udrzuje na hranici,klepani

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 07:38 | Nahoru | #112

maspe píše: drobná poznámka - dávat do ankety nehativní otázku je nešťastné, protože si někteří mohou vyložit v přímém významu a někteří v obecném hovorovém významu, které jsou opačné

Dikec za upozornění. Prsty byly rychlejší jak mozek
Anketa editovaná

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 12:21 | Nahoru | #113

kubosh píše: Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku



13,5:1 nerovná se žárovka, to by si za těch deset let už vědět měl, žárovka je závyslá na EGT. EGT je závyslé na AFR, tlaku ve výfukovém potrubí, plnění motoru, velikosti ventilú,vačce a dalších věcech nelze katalogizovat AFR vs EGT - to jsou docela základní pojmy, u jednoho motoru múže bejt 12,5:1 žárovka a u druhýho uplně v pohodě. Samozřejmně, že u atmosfericky plněných motorú je ta mez o kousek dál, ovšem ani od jednoho z vás jsem neviděl žádnej údaj o EGT - to jako jezdíte nazdařbúch? jestli jo, napište mi do PM jakou modlidbu používáte, páč mě technický řešení vysokejch EGT vyjde na slušný prachy.

Naposledy editováno 12.08.2013 12:22:35

Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 12:34 | Nahoru | #114
Jenda: ještě sem nevidel ze by někdo ladil motorku podle egt, motorky jedou v jinem režimu nez auta... Navíc u NA motoru podle me nehrozi ze by pri správném AFR bylo egt tak aby zničilo ventily, kolem 12ti snad nejezdí žádná sériová motorka. A dal za vetilama uz je to jedno, tam at si svody klidne sviti....

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 13:06 | Nahoru | #115
Jenda_FZR> hmmm zajimave ty jsi psal,ze 13,5 sviti jak zarovka,zbytek ti napsal assasin,taky neznam nikoho kdo by resil EGT.Navic chci podotknout,ze EGT neni zavysle na AFR

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 13:35 | Nahoru | #116
Jenda_FZR> kdyz uz delas ty auta toto jsou aspon machri http://www.sacr.cz/...tuality&id=20,ti dokazi naladit i me Vito 2,3TD,dokonce i v nekolika modifikacich.Po tel hovoru mi pan sdelil ,ze neni zadny problem a jakouze variantu jsem si vybral?Kdyz jsem se ho ptal kam se napoji zacal vysvetlovat co a jak,to uz jsem se nasral a rekl mu,ze si muze kabel strcit leda tak do prdele proto ze td zadnou ridici jednotku nema.Stroze mi sdelil ,ze to je jen chyba stranek,dodnes to tam za 6t bezostysne nabizi.Zrejme predpokladaji placebo efekt za 6litru

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 14:37 | Nahoru | #117
Kubosh: takovejch kouzelníků motajicich se kolem chipu do aut je víc, třeba příhody s aby tuning nebo jak se jmenuji jsou legendární ...

2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 14:56 | Nahoru | #118
Tak jsem už mluvil se servisákem. Prvotní otázka byla, co tam chci ladit, když mám Autotune. Tak jsem mu sdělil, že jen tak pro kontrolu.
Musím ale koupit ten kit na odstranění Kleenu. Neříkám, že bych si ty dvě víčka nevyrobil, ale jaksi se mi to všechno hromadí

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 14:57 | Nahoru | #119
assassin> ja na to narazil nahodou,jelikoz tuni i XT660 motor na kterem se snazim zavodit.Mel jsem serii s ignijetem bez filtru,svody dlouhy kratky takovy,makovy,upraveny kanaly,predstihy a vic jak 49kobyl jsem z toho nevydojil.Oni bez problemu 52 v serii a to jeste nevim jak se dostali do jednotky.Jsou to zmrdi,obyc zakaznik na to nemuze prijit,vzhledem k procentu narustu co nabizi

(reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 14:59 | Nahoru | #120
Rebel83> na zkousku zaspuntuj jen ty hadice,kupdve vina vysosej a korek pouzij na zaslepeni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist