globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 19:13 | Nahoru | #1
no já se nechci hádat,nejsem ladič,ale protože mně to celkem zajímá,tak jsem strávil pár večerů hledáním informací a auta běžně jezdí v poměru 14,7:1 -což je lambda 1,u motorek se udává ideální směs k dosažení maximálního výkonu udává cca 13,2:1-a u toho uvádějí,že je to sice bohaté,ale nejlíp to jede.(moderní moderní motorky se snímačem klepání jezdí i kolem 15,5:1)

taky jsem viděl hromady videí kde se nastavuje powercommander se systémem autotune a v drtivé většině mají mapu nastavenou od cca 13:1 -13,5:1

tak celkem čumím,co tady Jenda píše a moc by mně zajímalo,kde je pravda..

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 19:48 | Nahoru | #2
Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist