globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 19:48 | Nahoru | #1
Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 19:58 | Nahoru | #2

kubosh píše: Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku



takže tvůj názor je,že 13,5 :1 je úplně v pohodě-chápu to správně?

co se týká tohosnímače klepání-mám za to,že ne jen předstih,ale taky bohatost směsi má velký vliv na samozápaly a detonační hoření...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

12.8.2013 v 12:21 | Nahoru | #3

kubosh píše: Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku



13,5:1 nerovná se žárovka, to by si za těch deset let už vědět měl, žárovka je závyslá na EGT. EGT je závyslé na AFR, tlaku ve výfukovém potrubí, plnění motoru, velikosti ventilú,vačce a dalších věcech nelze katalogizovat AFR vs EGT - to jsou docela základní pojmy, u jednoho motoru múže bejt 12,5:1 žárovka a u druhýho uplně v pohodě. Samozřejmně, že u atmosfericky plněných motorú je ta mez o kousek dál, ovšem ani od jednoho z vás jsem neviděl žádnej údaj o EGT - to jako jezdíte nazdařbúch? jestli jo, napište mi do PM jakou modlidbu používáte, páč mě technický řešení vysokejch EGT vyjde na slušný prachy.

Naposledy editováno 12.08.2013 12:22:35
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist