Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku
13,5:1 nerovná se žárovka, to by si za těch deset let už vědět měl, žárovka je závyslá na EGT. EGT je závyslé na AFR, tlaku ve výfukovém potrubí, plnění motoru, velikosti ventilú,vačce a dalších věcech nelze katalogizovat AFR vs EGT - to jsou docela základní pojmy, u jednoho motoru múže bejt 12,5:1 žárovka a u druhýho uplně v pohodě. Samozřejmně, že u atmosfericky plněných motorú je ta mez o kousek dál, ovšem ani od jednoho z vás jsem neviděl žádnej údaj o EGT - to jako jezdíte nazdařbúch? jestli jo, napište mi do PM jakou modlidbu používáte, páč mě technický řešení vysokejch EGT vyjde na slušný prachy.
Naposledy editováno 12.08.2013 12:22:35