globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 12:24 | Nahoru | #1
Jenda: podle me s timhle afr jezdi docela dost motorek v seriovem setupu...

Naposledy editováno 11.08.2013 12:35:32

(reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 12:40 | Nahoru | #2

assassin píše: Jenda: podle me s timhle afr jezdi docela dost motorek v serivem setupu...



Motorek moc naměřených nemám, co jsem si všimnul, všechno to jezdí okolo 12:1, Gixér 600 2008 jezdí okolo 12,5 strop 12,8 a ten má EGT 930°C + což teda nevim jestli je uplně zdravý ale je to seriovka, takže děj se vúle boží. Uplně nový mašiny jsem neměl možnost měřit žádný. Problém jetých motorek jsou ruzný úpravy majitelú - takže když už na tom mužu něco zkusit, nikdy to není originál. Auta běžně z výroby běžně jezděj okolo 12:1, přeplňovaný benzíny ještě uchcanější. Když člověk kouká na EGT tak se tomu ale nedá nic vytknout. Já sem teda nějak nešťoural, doufám že to tak nebylo pochopeno, prostě jsem chtěl vědět jak vypadaj věci který davaj takový AFR a nevyblejou střeva. Muj výrobce pístú doporučuje EGT dlouhodobě do 920°C (auto) a to nelze udržet bezpečně ani s 12:1, takže pokud někdo jezdí na něčem 13,5:1 automaticky to vzbudí muj zájem.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist