Téma: Dynojet Autotune fail
7.8.2013 v 12:22
Zdarec.
Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator

Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)

Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?


Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
Anketa: Bude se hádat PCV s origo lambdami a Autotune modulem
Ano, bude se to hádat
67%
2
Ne, nebude se to hádat
33%
1

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 14:08 | Nahoru | #1

Jenda_FZR píše: Nevim jak u motorek ale u aut je brzda dobrá pro káry na 400m a to ještě pan ladič musí mít skill, pokud je to auto na silnici, nejlpeší výsledky jsou dosaženy naladěním v provozu.



Tak ono malokdo ma na auto brzdu s retarderem....

(reakce na) Dynojet Autotune fail

11.8.2013 v 15:26 | Nahoru | #2

assassin píše: Tak ono malokdo ma na auto brzdu s retarderem....



Mě nejvíc serou ty větráky...to je naprosto nedostatečný, IC je vždy teplejší než když valíš skutečně po silnici. Nehledě na všechny další věci který púsobí venku a nejsi schopnej je simulovat na brzdě. Když se přičte cena....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.

TOPlist