Budu stručný. Na mou Kawasaki ZX6R 2008 jsem namontoval následující cypiny:
- full systém Akrapovič
- K&N filtr
- X-tre Power Box
- Power Commander V
- Dynojet Autotune modul
- servo eliminator
- 2 kusy O2 senzor eliminator
Po delší jízdě (1hodina +) se mi rozbliká červená kontrolka spolu s logem FI. Po přepnutí do servisního režimu mi to zobrazí chybu 94 a 95. Dle manuálu
94-Oxygen sensor #1 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
95-Oxygen sensor #2 malfunction, wiring open or short (Equipped Models)
Tudíž chyba lambda sond (z výroby má stroj 2 kusy). Ty jsem ale vyhodil a nahradil je O2 senzor eliminátory také od Dynojetu. Asi tam bude někde špatný kontakt vlivem tepla. Za studena se mi to nikdy neobjevilo. Když už tato chyba svítí, tak stačí vypnout a zapnout zapalování a chyba na krátkou dobu zmizí. Na jízdu to nemá vůbec vliv.
Nesetkal jste se někdo s něčím podobným? A lze tam vrátit origo lambda sondy tak, aby fungoval PCV spolu s Autotune modulem?
Naposledy editováno 12.08.2013 07:36:47
jeho funkce spočívá v tom,že především u studeného motoru,kdy jede motor "na sytič" umožňuje pustit kyslík do výfuku,tak může lépe prohořet směs a u systému s katalyzátorem rychleji ohřeje katalyzátor na provozní teplotu...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Rebel83> koukal jsem na SW autotune a samo ze jde nastavit hodnota AFR,klasicke osy otacky,%pridani plynu.Dle me ideal se pohybovat mezi 12,5 az 13,5,v techto mezich to bylo vzdycky idealni ,co se tyce vykonu
13,5:1 ? ty vole - to si pak v noci svodama svítíš na cestu ne? i když, aspoň se ušetří za žárovky, jen tak mimochodem..v jaký je to aplikaci a jaký tam jezdíš EGT?... když se tu hádáte proč kde je a neni WB lambda - já nevim kolik stojej ty vaše ale ta moje levná neni, při tý životnosti... myslim, že to je ten dúvod.
Jenda_FZR píše: 13,5:1 ? ty vole - to si pak v noci svodama svítíš na cestu ne? i když, aspoň se ušetří za žárovky, jen tak mimochodem..v jaký je to aplikaci a jaký tam jezdíš EGT?... když se tu hádáte proč kde je a neni WB lambda - já nevim kolik stojej ty vaše ale ta moje levná neni, při tý životnosti... myslim, že to je ten dúvod.
proč by to mělo svítit?
Naposledy editováno 11.08.2013 11:35:03
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Naposledy editováno 11.08.2013 12:35:32
assassin píše: Jenda: podle me s timhle afr jezdi docela dost motorek v serivem setupu...
Motorek moc naměřených nemám, co jsem si všimnul, všechno to jezdí okolo 12:1, Gixér 600 2008 jezdí okolo 12,5 strop 12,8 a ten má EGT 930°C + což teda nevim jestli je uplně zdravý ale je to seriovka, takže děj se vúle boží. Uplně nový mašiny jsem neměl možnost měřit žádný. Problém jetých motorek jsou ruzný úpravy majitelú - takže když už na tom mužu něco zkusit, nikdy to není originál. Auta běžně z výroby běžně jezděj okolo 12:1, přeplňovaný benzíny ještě uchcanější. Když člověk kouká na EGT tak se tomu ale nedá nic vytknout. Já sem teda nějak nešťoural, doufám že to tak nebylo pochopeno, prostě jsem chtěl vědět jak vypadaj věci který davaj takový AFR a nevyblejou střeva. Muj výrobce pístú doporučuje EGT dlouhodobě do 920°C (auto) a to nelze udržet bezpečně ani s 12:1, takže pokud někdo jezdí na něčem 13,5:1 automaticky to vzbudí muj zájem.
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
Jenda_FZR píše: Nevim jak u motorek ale u aut je brzda dobrá pro káry na 400m a to ještě pan ladič musí mít skill, pokud je to auto na silnici, nejlpeší výsledky jsou dosaženy naladěním v provozu.
Tak ono malokdo ma na auto brzdu s retarderem....
assassin píše: Tak ono malokdo ma na auto brzdu s retarderem....
Mě nejvíc serou ty větráky...to je naprosto nedostatečný, IC je vždy teplejší než když valíš skutečně po silnici. Nehledě na všechny další věci který púsobí venku a nejsi schopnej je simulovat na brzdě. Když se přičte cena....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Rebel83> nevim co jsi vse ladil,ja mam nejvic nachozen ignijet,a tam to funguje tak,ze nastavis hodnoty afr v jednotlivych polich a potom zapnes automaticke ladeni.to by melo byt u tebe v sw autotune.Podle videa afr kolisanad 14,7 to je tve nastaveni?Jinak pokud toto chces odladit na brzde musi mit tato retarder
Uz jsem psal do mistniho servisu s brzdou. Tak uvidim jak dopadnuedit ted jsem se dival na dynojet.com a je tam tutorial jak nastavitono ladeni a potrebne udaje,musis hledat ale je to celkem srozumitelne i s malou znalosti AJ.bylo to v sekci PWC V download
Naposledy editováno 11.08.2013 18:51:30
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
taky jsem viděl hromady videí kde se nastavuje powercommander se systémem autotune a v drtivé většině mají mapu nastavenou od cca 13:1 -13,5:1
tak celkem čumím,co tady Jenda píše a moc by mně zajímalo,kde je pravda..
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku
takže tvůj názor je,že 13,5 :1 je úplně v pohodě-chápu to správně?
co se týká tohosnímače klepání-mám za to,že ne jen předstih,ale taky bohatost směsi má velký vliv na samozápaly a detonační hoření...
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
maspe píše: drobná poznámka - dávat do ankety nehativní otázku je nešťastné, protože si někteří mohou vyložit v přímém významu a někteří v obecném hovorovém významu, které jsou opačné
Dikec za upozornění. Prsty byly rychlejší jak mozekAnketa editovaná
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dynojet Autotune fail
kubosh píše: Dolph-cz> pravdu mam samo ja ,stechiometricka smes je 14,7 coz je ideal k dokonalemu prohoreni.Snimace klepani maji ovsem funkci spojitou s hlidanim predstihu,zjednodusene receno cim vetsi predstih tim vic kobyl,ale hrozi detonacni horeni:do toho vseho se jeste mota kompres a okt.cislo paliva a blablabla.Tudiz debata na dlouho.Mam za sebou 10 let mereni a taky nechapu proc 13,5 AFR by melo mit za vysledek zarovku
13,5:1 nerovná se žárovka, to by si za těch deset let už vědět měl, žárovka je závyslá na EGT. EGT je závyslé na AFR, tlaku ve výfukovém potrubí, plnění motoru, velikosti ventilú,vačce a dalších věcech nelze katalogizovat AFR vs EGT - to jsou docela základní pojmy, u jednoho motoru múže bejt 12,5:1 žárovka a u druhýho uplně v pohodě. Samozřejmně, že u atmosfericky plněných motorú je ta mez o kousek dál, ovšem ani od jednoho z vás jsem neviděl žádnej údaj o EGT - to jako jezdíte nazdařbúch? jestli jo, napište mi do PM jakou modlidbu používáte, páč mě technický řešení vysokejch EGT vyjde na slušný prachy.
Naposledy editováno 12.08.2013 12:22:35
1 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
2 reakcí na tento příspěvek Dynojet Autotune fail
Musím ale koupit ten kit na odstranění Kleenu. Neříkám, že bych si ty dvě víčka nevyrobil, ale jaksi se mi to všechno hromadí