Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
BMW sem Jezdil ale něják mi nepřišlo udělaný (prostě takovej divnej pocit všud drátky čidla na místech kde to spadne ze stojanu a svazky jdou k pánu a o plastech nemluvím...
nicméně na jízdu dobrej stroj ...a za mě upřímně na to naše ježdění stačí RR04 .zx10r 04 a síly maj až až
Já bych si to nekoupil...známej kámoše mýho bráchy říkal, že se to prej hrozně sere a že díly nejdou vůbec sehnat, snad na černým trhu za horentní sumy. A taky tam prej maj nějakou vychytávku v hlavách, že to jinej než ten jejich mechanik nedokáže opravit...asi nějaká plomba, nebo zámek na kód...
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše: Bubrak-ZX10R> já dělal po 12000km ložisko na klice.Tys dělal několikrát vačku a ventily...co to říká o značce stroje? Kdykoli příjdu různě do motoservisů, jsou plný japonců... mám z toho usuzovat že se serou
Z toho mas usuzovat, ze jich tu je nekolikanasobne vice nez italu
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
1) manželka jeho kámoše má holt smůlu
2) je to ženská, takže to dokázala ještě před ujetím 1000km dokurvit...
... ok?
t_freedom píše: SirIndy> ok...takže já budu z Bubrakova výlevu usuzovat
1) manželka jeho kámoše má holt smůlu
2) je to ženská, takže to dokázala ještě před ujetím 1000km dokurvit...
... ok?
No je to asi rok az dva zpatky co jsem tady od jednoho dovozce motocyklu vycetl, ze nevozi Ducati, protoze riziko vazny poruchy je u nich proste vyssi nez u ostatnich znacek. Podelat se muze kazda motorka, ale u Ducati je to proste prej jaksi castejsi. A to byl clovek, kterej se zivi vozenim motorek tudiz mu jich proslo rukama asi podstatne vic nez vetsine z nas. Tenkrat to byla doba klasickejch monsteru a vrchol tvorila 999. Jak je to u modernich jsem jeste nikde nevycet. Akorat cosi o praskajicim chladici a propalenejch kapotach.
1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010
Každej stroj, každá mechanika má svoje nároky. Servisní i provozní.
U Ducatek je nevětší problém, že se hodně uživatelů snaží chytračit a "vosírat" servis - když takovej bajk potom koupíš jako starší - nebudeš z toho asi nadšenej.
Primárně bych to u značky neviděl. Ano starý quattra až 916-996ky měly třeba problémy s tvrdochromem na vačkách, něco málo s elektrikou.
Vím taky o bajcích z Japonska co moc povedený nebyly a byly to kultovní stroje. Tak nějak se bralo, že např. první 6ky a 750 ZX-Rka odcházely na vršek díky špatnýmu mazání vaček a dříků atd.
...ale tohle bude asi věčný téma...někdo o Ducknách povídá a jiní na nich zase jezděj
Někomu v Hondě za to asi pěkně umyli prdel
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše: Bubrak-ZX10R> já dělal po 12000km ložisko na klice.Tys dělal několikrát vačku a ventily...co to říká o značce stroje? Kdykoli příjdu různě do motoservisů, jsou plný japonců... mám z toho usuzovat že se serou
vacku sem delal jednou v 52tis a mam ted 79500, nejakej 12000 a vyhrezla klika, to je fakt na masli
t_freedom píše: SirIndy> ok...takže já budu z Bubrakova výlevu usuzovat
1) manželka jeho kámoše má holt smůlu
2) je to ženská, takže to dokázala ještě před ujetím 1000km dokurvit...
... ok?
1) ma smulu ze ma Duc
ne proste to se podle me nesmi stat, aby motorce v 900km zacal tyct olej nekde pod hlavou, promin, to nema co delat s tim ze to ridi zenska nebo cokoliv, ten kamos ma ST3 a problemy zadny nema, ale skoro na ni nejezdi, loni neujel ani 1km, protoze je linej vymenit baterku, kvuli ktery musi odstrojit pulku kapotaze
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: vacku sem delal jednou v 52tis a mam ted 79500, nejakej 12000 a vyhrezla klika, to je fakt na masli
jseš tak trochu tendenčně zaměřenej...nemohl jsem si už v minulosti nevšimnout...
za prvé - nenapsal jsem že to bylo zadřený(což bych ze sousloví "vyhřezlá klika" chápal) ...začalo pištět ložisko a jako člověk znalý jsem to i přes randál spojky pochopil. Nenechal bych odklepat několik ventilů do mrtva a ohoblovat vačku o milimetry, jako někteří hoši tady
Promiň ale odkráglovat horní uložení v 52tkm, to taky není úplně košér - a dotahnout to do takovýho extrému že umrtvím ventily i s vačkou...to už chce bejt srdnatej
Hele, únik oleje, mrzutý...ale nechtěl bych rozvíjet debatu jestli se to nestalo někomu na novým japonci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Já bych se za žádnou značku takto nebil
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše: Bubrak-ZX10R> já dělal po 12000km ložisko na klice.Tys dělal několikrát vačku a ventily...co to říká o značce stroje? Kdykoli příjdu různě do motoservisů, jsou plný japonců... mám z toho usuzovat že se serou
Jen jich je asi 100krát víc než italu
Naposledy editováno 23.10.2012 21:13:47
...položím to jinak. Já nemám rád povrchnost, plytkost a kecy typu " strejda, kámoše od mýho bratrance z druhýho kolena říkal..." Nebiju se za značku, nemám doma ducati prkýnko,nemám ani triko Ducati... popravdě já značky nežeru, v oblíkání, v autech, v motorkách.
Jen jsem měl už v životě možnost svízt se na ledasčem, dost kiláků jsem na svejch motocyklech najezdil. Měl jsem několik japonců, itala, svezl se na Anglánu (Triumph) i Rakouský KTM, na čínách atd.(tím nechci říct bůhvíjakej jsem bourák, ale jen to, že mám to srovnání...nejsem jen ten co sedlá japonce a haní itala - já měl oboje)
Motorky od Ducati, pominu-li motor(kterej každýmu nemusí vyhovovat), jsou prostě důkaz toho, že klasická konstrukce příhrady může být lehká, obratná, extrémně pevná - ve spojení s komponenty co Ducati běžně montuje - nedostižná. Chceš-li si z japonce udělat díky komponentům motocykl kvalit Ducati, vycáluješ to samý co po tobě chtějí v Bologni. Jenže tady se bude furt jen probírat jak je to drahý. Reálná hodnota se tu nebere - ale není se čemu divit ve státě kde si lidi tleskají, když kupují párky bez špetky masa a jsou rádi jak ušetřili
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
dracan píše: Jen jich je asi 100krát víc než italu
jiná universální odpověď na vše by nebyla ?
...trochu to tady rozhejbu...jezdit se už moc nedá, tak se aspoň budu bavit tady ...
...potřeboval bych tu na pomoc Londonera
t_freedom píše: jseš tak trochu tendenčně zaměřenej...nemohl jsem si už v minulosti nevšimnout...
za prvé - nenapsal jsem že to bylo zadřený(což bych ze sousloví "vyhřezlá klika" chápal) ...začalo pištět ložisko a jako člověk znalý jsem to i přes randál spojky pochopil. Nenechal bych odklepat několik ventilů do mrtva a ohoblovat vačku o milimetry, jako někteří hoši tady
Promiň ale odkráglovat horní uložení v 52tkm, to taky není úplně košér - a dotahnout to do takovýho extrému že umrtvím ventily i s vačkou...to už chce bejt srdnatej
Hele, únik oleje, mrzutý...ale nechtěl bych rozvíjet debatu jestli se to nestalo někomu na novým japonci...
covece fantazii mas celkem vybavenou, ale bylo to v podstate uplne jinak pri 46tis sem zaznamenal podezrelej zvuk, nechal prohlidnout horni ulozeni, kde se nasel jeden ventil s rozklepanym vrchnim koncem. tento ventil se vymenil za novy, dalo se novy tesneni pod hlavu. pak v 52tis podobny zvuk, nechal sem prohlidnout horni ulozeni, kde se nasly dalsi 2 rozklepany ventily a zbrousena vacka (+ohoblovany hrnicky). pokud ta vacka byla nacata v 46tis a nevsimli si v servisu, to uz je spis jejich problem. odkraglovat horni ulozeni pri 52tis muze zaviset na spouste faktoru, jednim z nich muze byt samozrejme mene kvalitni tovarni zpracovani, ale dalsi jsou spatny olej, casta jizda po zadnim, caste otacky motoru v oblasti omezovace.
takze vysledek? az budes mit najeto na Duc 80tis km (a koupis ji temer novou, nebo ve 12tis stocenou), tak prijd mudrovat
novej japonec si tekouci olej pri 900km nemuze dovolit, italove maj jiny mysleni
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše:
...trochu to tady rozhejbu...jezdit se už moc nedá, tak se aspoň budu bavit tady ...
To je fakt, že s Ducati se moc jezdit nedá..pořád v servisu..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Hele, já osobně, mám za 4sezóny 34tkm (a na dovolený s bajkem nejezdím) ...
Ale je fajn, že je o čem psát ...
Ještě jednou tedy...jsou ti, co o Ducati píšou a dělají žertíky...no a pak ti co na ní jezdějí. Ti co na ní jezdějí, se klidně ušklíbnou a řeknou, že jezdějí na "italský jebce" (oni vědí) ...ale ještě jsem nikdy neslyšel, že by maník s GSXkem, XJRkem nebo CBčkem přiznal, že jezdí na japonský rozpočtovce co se kroutí a vadnou jí brzdy jak sněženky v dubnu...
no a když se vrátím k tý anketě nahoře...nějak mi ty výtky na poruchovost a nedůvěru nesedí s tím jak motorkářký národ hlasuje ...nikdo to nechce, ale v anketce je to přecijen o kousek před ZX-Rkem...nerozumím tomu
Naposledy editováno 24.10.2012 06:53:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
...ty žerty určitě maj nějakej reálnej podklad. Prostě abys ze dvouválový sedm pade ždímal podobný výkony jako ze čtyřky, musíš to holt dost ROZTOČIT.Abys to mohl roztočit, musíš to udělat hodně podčtvercový.Abys to naplnil, musíš tomu udělat ventily jak talíře a ovladat je trochu přesněji než pružinou( v těch točkách) - krom toho je to tak tvrdej mechanismus, že vyvážení je takovej malej zázrak. ...no a ve finále, ono to dokonce jede ...a vůbec ne špatně ...pro lovce třísetkilometrovejch rychlostí to není. Ale ti co chtějí obratnýho kolibříka do zatáček - ti z toho jsou šťastní.
Z těch výšenapsanejch věcí vyplývá, že to bude náročnější na servis - no a když ho vosíráš, někde se ti to vrátí...
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 20, 21] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 603 | Dnes v 08:09 Ariete |
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1196, 1197] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35891 | Včera v 23:31 oxygen |
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 | BlackSabbath | 48 | 4.6.2024 v 08:07 Rolda89 |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 6 | 30.5.2024 v 15:21 StillFlyingMust |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |