Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Bubrak-ZX10R píše: vacku sem delal jednou v 52tis a mam ted 79500, nejakej 12000 a vyhrezla klika, to je fakt na masli
jseš tak trochu tendenčně zaměřenej...nemohl jsem si už v minulosti nevšimnout...
za prvé - nenapsal jsem že to bylo zadřený(což bych ze sousloví "vyhřezlá klika" chápal) ...začalo pištět ložisko a jako člověk znalý jsem to i přes randál spojky pochopil. Nenechal bych odklepat několik ventilů do mrtva a ohoblovat vačku o milimetry, jako někteří hoši tady
Promiň ale odkráglovat horní uložení v 52tkm, to taky není úplně košér - a dotahnout to do takovýho extrému že umrtvím ventily i s vačkou...to už chce bejt srdnatej
Hele, únik oleje, mrzutý...ale nechtěl bych rozvíjet debatu jestli se to nestalo někomu na novým japonci...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
Já bych se za žádnou značku takto nebil
t_freedom píše: jseš tak trochu tendenčně zaměřenej...nemohl jsem si už v minulosti nevšimnout...
za prvé - nenapsal jsem že to bylo zadřený(což bych ze sousloví "vyhřezlá klika" chápal) ...začalo pištět ložisko a jako člověk znalý jsem to i přes randál spojky pochopil. Nenechal bych odklepat několik ventilů do mrtva a ohoblovat vačku o milimetry, jako někteří hoši tady
Promiň ale odkráglovat horní uložení v 52tkm, to taky není úplně košér - a dotahnout to do takovýho extrému že umrtvím ventily i s vačkou...to už chce bejt srdnatej
Hele, únik oleje, mrzutý...ale nechtěl bych rozvíjet debatu jestli se to nestalo někomu na novým japonci...
covece fantazii mas celkem vybavenou, ale bylo to v podstate uplne jinak pri 46tis sem zaznamenal podezrelej zvuk, nechal prohlidnout horni ulozeni, kde se nasel jeden ventil s rozklepanym vrchnim koncem. tento ventil se vymenil za novy, dalo se novy tesneni pod hlavu. pak v 52tis podobny zvuk, nechal sem prohlidnout horni ulozeni, kde se nasly dalsi 2 rozklepany ventily a zbrousena vacka (+ohoblovany hrnicky). pokud ta vacka byla nacata v 46tis a nevsimli si v servisu, to uz je spis jejich problem. odkraglovat horni ulozeni pri 52tis muze zaviset na spouste faktoru, jednim z nich muze byt samozrejme mene kvalitni tovarni zpracovani, ale dalsi jsou spatny olej, casta jizda po zadnim, caste otacky motoru v oblasti omezovace.
takze vysledek? az budes mit najeto na Duc 80tis km (a koupis ji temer novou, nebo ve 12tis stocenou), tak prijd mudrovat
novej japonec si tekouci olej pri 900km nemuze dovolit, italove maj jiny mysleni
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35794 | Včera v 21:16 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 4 | Včera v 15:06 TomasRA |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |