Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
...ty žerty určitě maj nějakej reálnej podklad. Prostě abys ze dvouválový sedm pade ždímal podobný výkony jako ze čtyřky, musíš to holt dost ROZTOČIT.Abys to mohl roztočit, musíš to udělat hodně podčtvercový.Abys to naplnil, musíš tomu udělat ventily jak talíře a ovladat je trochu přesněji než pružinou( v těch točkách) - krom toho je to tak tvrdej mechanismus, že vyvážení je takovej malej zázrak. ...no a ve finále, ono to dokonce jede ...a vůbec ne špatně ...pro lovce třísetkilometrovejch rychlostí to není. Ale ti co chtějí obratnýho kolibříka do zatáček - ti z toho jsou šťastní.
Z těch výšenapsanejch věcí vyplývá, že to bude náročnější na servis - no a když ho vosíráš, někde se ti to vrátí...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010
t_freedom píše: Dan1100> sakra, jako bývalýho majitele jeho repliky je to trestuhodný...
...ty žerty určitě maj nějakej reálnej podklad. Prostě abys ze dvouválový sedm pade ždímal podobný výkony jako ze čtyřky, musíš to holt dost ROZTOČIT.Abys to mohl roztočit, musíš to udělat hodně podčtvercový.Abys to naplnil, musíš tomu udělat ventily jak talíře a ovladat je trochu přesněji než pružinou( v těch točkách) - krom toho je to tak tvrdej mechanismus, že vyvážení je takovej malej zázrak. ...no a ve finále, ono to dokonce jede ...a vůbec ne špatně ...pro lovce třísetkilometrovejch rychlostí to není. Ale ti co chtějí obratnýho kolibříka do zatáček - ti z toho jsou šťastní.
Z těch výšenapsanejch věcí vyplývá, že to bude náročnější na servis - no a když ho vosíráš, někde se ti to vrátí...
Já souhlasim, jízda na ducati je prostě jiná a pro spoustu lidí lepší. Lepší v tom, že je to v zatáčce pevný jak šutr a motor má ten správnej drajv ve středních otáčkách. Navíc tu mašinu v základu dotaneš s parádníma brzdama a nemusí to bejt nutně monobloky, stačí obyč a kolik to udělá radosti. Jenomže ten servis je na hovno a vše kolem toho. Já měl 999 a S4r. Obě super, ale bylo to hodně ošemetný. Někdy to naskočilo až na podruhý, na potřetí, někdy se rozsvítila kontrolka zařazenýho neutrálu při jízdě na dálnici, pak mi ta s4r nechtěla jednou vůbec chcípnout, atd. A to jsem měl obě kupovaný v čr, po servisu maximálně 3 000km, obě na tacho kolem 20 000Km. Na 999 (rok 03) mi otáčky za půl rokuz neznámého důvodu klesli na 900/min a začalo mi to chcípat při podřazování do zatáčky... Docela na piču. A abych to nastavil vejš ty otáčky, musel bych do servisu, sám si to neuděláš. No a proto sem to prodal. Přišlo mi že už jsem tu spíš já pro tu motorku než ona pro mě. Když sem ji totiž tlačil z garáže měl sem hrozně divnej pocit,co mě zas potká za kravinu. S S4r (2004) jsem dojel na šumavu a vše ok, v zatáčkách si myslim že jsem se bavil nejvíc ze všech co tam ten víkend projeli a navíc ten bordel co ty laufy dělali, neskutečný. Ale jak mi pak jednou nechtěla zhasnout když sem dojel z práce domu, to už jsem se jí taky začal bát a čau šla pryč... to je prostě realita a nemyslim si že bych byl nějaká vyjímka. Znam spousty Ducatistů a vim že věci který by kluk na japonci řešil jako problém už berou ducatisti jako normal a spoustu věcí nepřiznaj
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1193, 1194] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35794 | Dnes v 21:16 oxygen |
Big Bang Devil Eyes Yamaha YZF-R1 | StillFlyingMust | 4 | Dnes v 15:06 TomasRA |
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja | Bubrak-ZX10R | 16340 | 22.5.2024 v 15:18 Ozzy_ |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 9 | 22.5.2024 v 13:46 SLEEPER |
S 1000 rr 2011 spolehlivost BMW S 1000 RR | karloss200 | 0 | 21.5.2024 v 13:18 karloss200 |