globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nejlepší Superbike 2009-2010
Zdarec hoši, kdybyste se měli rozhodnout pro Superbike kolem roku 09/10, pro jakou byste se rozhodli a proč? Někdo volí z důvodu závodních ambicí, někdo chce universála a třetí dá víc na vzhled. Pokud někdo jezdí, nebo jezdil určitý typ motorky rád si přečtu Vaše postřehy, díky!


Naposledy editováno 18.10.2012 10:32:45

Blokovaní uživatelé: dejf.
Anketa: Pro mě prosím
Aprilia RSV4R
7%
23
BMW S1000RR
12%
40
Ducati 1098/1198
20%
68
Honda CBR1000RR
12%
42
Kawasaki ZX10R
20%
69
KTM RC8 1190
2%
8
MV Agusta F4 1000
3%
12
Suzuki GSXR1000
13%
46
Yamaha R1
11%
37

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

21.10.2012 v 14:03 | Nahoru | #61
Jsem zatvrzelej yamahák ,ale od roku 2009 se mě R1 absolutně nelíbí,je to děs kam jdou vzhledem. Co mě zaujalo dle recenzí i vzhledem je Ducati 1198 nebo Kawa yx10r. Ale u té zx10 bych dal velké laufy,mě ty krátké nesedí.

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

21.10.2012 v 18:57 | Nahoru | #62
dracan> já mám z poslední r1 taky problém :). Ale černá matná se zlatou je fakt super kompaktní a ten tvar celého biku tak nějak utlumí. Ju vejfucky se krátí, tak jako všechno

Nejlepší Superbike 2009-2010

21.10.2012 v 19:43 | Nahoru | #63
asi Ducati

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

21.10.2012 v 21:56 | Nahoru | #64

Corela91 píše: vzal si mi tu větu z pusy

jináč já bych ctěl bumbáce (yamahu) pro ten charakter motoru a zvuk nejlíp tu po matějovi



no comment

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

22.10.2012 v 09:19 | Nahoru | #65

Bubrak ZX10R píše: tak Duc a RSV jsou cenove jinde, Bawor se sype, takze zustava opet ZX10R



souhlas

Nejlepší Superbike 2009-2010

22.10.2012 v 10:06 | Nahoru | #66
Kup si Suzuki hayabusa...ale natrhne ti prdel

Nejlepší Superbike 2009-2010

22.10.2012 v 18:48 | Nahoru | #67
Jedině nějakého ITALA !!!

Nejlepší Superbike 2009-2010

22.10.2012 v 18:54 | Nahoru | #68
HONDA...BMW ...Ducna..ZX10 ...RSV

BMW sem Jezdil ale něják mi nepřišlo udělaný (prostě takovej divnej pocit všud drátky čidla na místech kde to spadne ze stojanu a svazky jdou k pánu a o plastech nemluvím...

nicméně na jízdu dobrej stroj ...a za mě upřímně na to naše ježdění stačí RR04 .zx10r 04 a síly maj až až

Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 11:38 | Nahoru | #69
...ty jo, to je divný, že to zase v anketě vyhrává ta italská mrdka... každej tu píše jak by to nechtěl ani za zlatý tele co chčije skotskou, jak se to sere a každej japonskej čtyřvál to převálcuje, ale vox populi to hodnotí nějak jinak...tak nevím, fakt.

Já bych si to nekoupil...známej kámoše mýho bráchy říkal, že se to prej hrozně sere a že díly nejdou vůbec sehnat, snad na černým trhu za horentní sumy. A taky tam prej maj nějakou vychytávku v hlavách, že to jinej než ten jejich mechanik nedokáže opravit...asi nějaká plomba, nebo zámek na kód...

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 13:53 | Nahoru | #70
t_freedom: manzelka kamose ma fungl Monster 695, a behem prvnich 1000km ji museli 2x odtahnout, jednou sem u toho osobne byl

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 14:46 | Nahoru | #71
Bubrak-ZX10R> já dělal po 12000km ložisko na klice.Tys dělal několikrát vačku a ventily...co to říká o značce stroje? Kdykoli příjdu různě do motoservisů, jsou plný japonců... mám z toho usuzovat že se serou

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 14:54 | Nahoru | #72

t_freedom píše: Bubrak-ZX10R> já dělal po 12000km ložisko na klice.Tys dělal několikrát vačku a ventily...co to říká o značce stroje? Kdykoli příjdu různě do motoservisů, jsou plný japonců... mám z toho usuzovat že se serou



Z toho mas usuzovat, ze jich tu je nekolikanasobne vice nez italu

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 15:03 | Nahoru | #73
SirIndy> ok...takže já budu z Bubrakova výlevu usuzovat
1) manželka jeho kámoše má holt smůlu
2) je to ženská, takže to dokázala ještě před ujetím 1000km dokurvit...

... ok?

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 15:06 | Nahoru | #74

t_freedom píše: SirIndy> ok...takže já budu z Bubrakova výlevu usuzovat
1) manželka jeho kámoše má holt smůlu
2) je to ženská, takže to dokázala ještě před ujetím 1000km dokurvit...

... ok?



1) je ok

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 15:09 | Nahoru | #75

t_freedom píše: SirIndy> ok...takže já budu z Bubrakova výlevu usuzovat
1) manželka jeho kámoše má holt smůlu
2) je to ženská, takže to dokázala ještě před ujetím 1000km dokurvit...
... ok?


No je to asi rok az dva zpatky co jsem tady od jednoho dovozce motocyklu vycetl, ze nevozi Ducati, protoze riziko vazny poruchy je u nich proste vyssi nez u ostatnich znacek. Podelat se muze kazda motorka, ale u Ducati je to proste prej jaksi castejsi. A to byl clovek, kterej se zivi vozenim motorek tudiz mu jich proslo rukama asi podstatne vic nez vetsine z nas. Tenkrat to byla doba klasickejch monsteru a vrchol tvorila 999. Jak je to u modernich jsem jeste nikde nevycet. Akorat cosi o praskajicim chladici a propalenejch kapotach.

1 reakcí na tento příspěvek Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 15:36 | Nahoru | #76
Pilot>...zcela objektivně.

Každej stroj, každá mechanika má svoje nároky. Servisní i provozní.
U Ducatek je nevětší problém, že se hodně uživatelů snaží chytračit a "vosírat" servis - když takovej bajk potom koupíš jako starší - nebudeš z toho asi nadšenej.
Primárně bych to u značky neviděl. Ano starý quattra až 916-996ky měly třeba problémy s tvrdochromem na vačkách, něco málo s elektrikou.
Vím taky o bajcích z Japonska co moc povedený nebyly a byly to kultovní stroje. Tak nějak se bralo, že např. první 6ky a 750 ZX-Rka odcházely na vršek díky špatnýmu mazání vaček a dříků atd.
...ale tohle bude asi věčný téma...někdo o Ducknách povídá a jiní na nich zase jezděj

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 15:55 | Nahoru | #77
t_freedom> jo přesně tak. kvůli Hondě cbr 1000rr z roku 2008 jsem založil i téma, protože jsem vůbec nevěděl jak špatná ta moto je. Kolika lidem odešla převodovka, výměna spojky po 2 letech a to nemluvim o spotřebě oleje na 1000km...
Někomu v Hondě za to asi pěkně umyli prdel

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 16:03 | Nahoru | #78

t_freedom píše: Bubrak-ZX10R> já dělal po 12000km ložisko na klice.Tys dělal několikrát vačku a ventily...co to říká o značce stroje? Kdykoli příjdu různě do motoservisů, jsou plný japonců... mám z toho usuzovat že se serou



vacku sem delal jednou v 52tis a mam ted 79500, nejakej 12000 a vyhrezla klika, to je fakt na masli

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 16:10 | Nahoru | #79

t_freedom píše: SirIndy> ok...takže já budu z Bubrakova výlevu usuzovat
1) manželka jeho kámoše má holt smůlu
2) je to ženská, takže to dokázala ještě před ujetím 1000km dokurvit...

... ok?



1) ma smulu ze ma Duc

ne proste to se podle me nesmi stat, aby motorce v 900km zacal tyct olej nekde pod hlavou, promin, to nema co delat s tim ze to ridi zenska nebo cokoliv, ten kamos ma ST3 a problemy zadny nema, ale skoro na ni nejezdi, loni neujel ani 1km, protoze je linej vymenit baterku, kvuli ktery musi odstrojit pulku kapotaze

Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 16:21 | Nahoru | #80
začíná podzim je to vidět bude veselo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 17:53 | Nahoru | #81

Bubrak-ZX10R píše: vacku sem delal jednou v 52tis a mam ted 79500, nejakej 12000 a vyhrezla klika, to je fakt na masli



jseš tak trochu tendenčně zaměřenej...nemohl jsem si už v minulosti nevšimnout...
za prvé - nenapsal jsem že to bylo zadřený(což bych ze sousloví "vyhřezlá klika" chápal) ...začalo pištět ložisko a jako člověk znalý jsem to i přes randál spojky pochopil. Nenechal bych odklepat několik ventilů do mrtva a ohoblovat vačku o milimetry, jako někteří hoši tady
Promiň ale odkráglovat horní uložení v 52tkm, to taky není úplně košér - a dotahnout to do takovýho extrému že umrtvím ventily i s vačkou...to už chce bejt srdnatej

Hele, únik oleje, mrzutý...ale nechtěl bych rozvíjet debatu jestli se to nestalo někomu na novým japonci...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 20:19 | Nahoru | #82
t_freedom> Nevím,proč na sebe bereš tu funkci tiskového mluvčího Ducati.
Já bych se za žádnou značku takto nebil

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 21:13 | Nahoru | #83

t_freedom píše: Bubrak-ZX10R> já dělal po 12000km ložisko na klice.Tys dělal několikrát vačku a ventily...co to říká o značce stroje? Kdykoli příjdu různě do motoservisů, jsou plný japonců... mám z toho usuzovat že se serou



Jen jich je asi 100krát víc než italu

Naposledy editováno 23.10.2012 21:13:47

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 22:30 | Nahoru | #84
JollyJoker> bereš to z jinýho konce než já...
...položím to jinak. Já nemám rád povrchnost, plytkost a kecy typu " strejda, kámoše od mýho bratrance z druhýho kolena říkal..." Nebiju se za značku, nemám doma ducati prkýnko,nemám ani triko Ducati... popravdě já značky nežeru, v oblíkání, v autech, v motorkách.
Jen jsem měl už v životě možnost svízt se na ledasčem, dost kiláků jsem na svejch motocyklech najezdil. Měl jsem několik japonců, itala, svezl se na Anglánu (Triumph) i Rakouský KTM, na čínách atd.(tím nechci říct bůhvíjakej jsem bourák, ale jen to, že mám to srovnání...nejsem jen ten co sedlá japonce a haní itala - já měl oboje)
Motorky od Ducati, pominu-li motor(kterej každýmu nemusí vyhovovat), jsou prostě důkaz toho, že klasická konstrukce příhrady může být lehká, obratná, extrémně pevná - ve spojení s komponenty co Ducati běžně montuje - nedostižná. Chceš-li si z japonce udělat díky komponentům motocykl kvalit Ducati, vycáluješ to samý co po tobě chtějí v Bologni. Jenže tady se bude furt jen probírat jak je to drahý. Reálná hodnota se tu nebere - ale není se čemu divit ve státě kde si lidi tleskají, když kupují párky bez špetky masa a jsou rádi jak ušetřili

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

23.10.2012 v 22:33 | Nahoru | #85

dracan píše: Jen jich je asi 100krát víc než italu



jiná universální odpověď na vše by nebyla ?

...trochu to tady rozhejbu...jezdit se už moc nedá, tak se aspoň budu bavit tady ...

...potřeboval bych tu na pomoc Londonera

(reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 02:42 | Nahoru | #86

t_freedom píše: jseš tak trochu tendenčně zaměřenej...nemohl jsem si už v minulosti nevšimnout...
za prvé - nenapsal jsem že to bylo zadřený(což bych ze sousloví "vyhřezlá klika" chápal) ...začalo pištět ložisko a jako člověk znalý jsem to i přes randál spojky pochopil. Nenechal bych odklepat několik ventilů do mrtva a ohoblovat vačku o milimetry, jako někteří hoši tady
Promiň ale odkráglovat horní uložení v 52tkm, to taky není úplně košér - a dotahnout to do takovýho extrému že umrtvím ventily i s vačkou...to už chce bejt srdnatej

Hele, únik oleje, mrzutý...ale nechtěl bych rozvíjet debatu jestli se to nestalo někomu na novým japonci...



covece fantazii mas celkem vybavenou, ale bylo to v podstate uplne jinak pri 46tis sem zaznamenal podezrelej zvuk, nechal prohlidnout horni ulozeni, kde se nasel jeden ventil s rozklepanym vrchnim koncem. tento ventil se vymenil za novy, dalo se novy tesneni pod hlavu. pak v 52tis podobny zvuk, nechal sem prohlidnout horni ulozeni, kde se nasly dalsi 2 rozklepany ventily a zbrousena vacka (+ohoblovany hrnicky). pokud ta vacka byla nacata v 46tis a nevsimli si v servisu, to uz je spis jejich problem. odkraglovat horni ulozeni pri 52tis muze zaviset na spouste faktoru, jednim z nich muze byt samozrejme mene kvalitni tovarni zpracovani, ale dalsi jsou spatny olej, casta jizda po zadnim, caste otacky motoru v oblasti omezovace.

takze vysledek? az budes mit najeto na Duc 80tis km (a koupis ji temer novou, nebo ve 12tis stocenou), tak prijd mudrovat

novej japonec si tekouci olej pri 900km nemuze dovolit, italove maj jiny mysleni

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 06:31 | Nahoru | #87

t_freedom píše:

...trochu to tady rozhejbu...jezdit se už moc nedá, tak se aspoň budu bavit tady ...


To je fakt, že s Ducati se moc jezdit nedá..pořád v servisu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 06:48 | Nahoru | #88
Dan1100> vidíš, ta tu ještě nebyla Edie už jsem si říkal, že by byla zapomenuta ...
Hele, já osobně, mám za 4sezóny 34tkm (a na dovolený s bajkem nejezdím) ...

Ale je fajn, že je o čem psát ...
Ještě jednou tedy...jsou ti, co o Ducati píšou a dělají žertíky...no a pak ti co na ní jezdějí. Ti co na ní jezdějí, se klidně ušklíbnou a řeknou, že jezdějí na "italský jebce" (oni vědí) ...ale ještě jsem nikdy neslyšel, že by maník s GSXkem, XJRkem nebo CBčkem přiznal, že jezdí na japonský rozpočtovce co se kroutí a vadnou jí brzdy jak sněženky v dubnu...

no a když se vrátím k tý anketě nahoře...nějak mi ty výtky na poruchovost a nedůvěru nesedí s tím jak motorkářký národ hlasuje ...nikdo to nechce, ale v anketce je to přecijen o kousek před ZX-Rkem...nerozumím tomu

Naposledy editováno 24.10.2012 06:53:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 07:17 | Nahoru | #89
t_freedom> Já bych na Ducati i jezdil a měl jednu i vyhlídlou, ale nevěděl jsem, kdy jsou ty žertíky o servis žertíky a kdy už je to pravda Jo a chybí ti tam jedno d, píše se Eddie

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nejlepší Superbike 2009-2010

24.10.2012 v 09:05 | Nahoru | #90
Dan1100> sakra, jako bývalýho majitele jeho repliky je to trestuhodný...

...ty žerty určitě maj nějakej reálnej podklad. Prostě abys ze dvouválový sedm pade ždímal podobný výkony jako ze čtyřky, musíš to holt dost ROZTOČIT.Abys to mohl roztočit, musíš to udělat hodně podčtvercový.Abys to naplnil, musíš tomu udělat ventily jak talíře a ovladat je trochu přesněji než pružinou( v těch točkách) - krom toho je to tak tvrdej mechanismus, že vyvážení je takovej malej zázrak. ...no a ve finále, ono to dokonce jede ...a vůbec ne špatně ...pro lovce třísetkilometrovejch rychlostí to není. Ale ti co chtějí obratnýho kolibříka do zatáček - ti z toho jsou šťastní.
Z těch výšenapsanejch věcí vyplývá, že to bude náročnější na servis - no a když ho vosíráš, někde se ti to vrátí...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1186, 1187] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35583 Dnes v 13:57 oxygen
ZX10R je masakr nejvetsi! [1 ... 544, 545] Kawasaki ZX-10R Ninja Bubrak-ZX10R 16330 Dnes v 07:38 SPIJKER
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 Blacky94 7 Včera v 10:40 Krautkopf
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
nová baterie nevydrží déle než 5 dn... [1, 2, 3] Kawasaki ZX-10R Ninja Italy777 62 7.5.2024 v 21:24 Italy777


TOPlist