paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide
10.2.2012 v 10:13
BIKE BUYERS GUIDE best 5 bikes of 2011

The JAWA 660 Sportard has been picked as one of the top 5 bikes of 2011 by the Bike Buyers Guide. It shares the podium with, BMW K1600 GT, Harley Davidson CVO convertible, HONDA Crossrunner, Triump Tiger 800. What an achievement for JAWA Ireland and the JAWA Factory. Well done boys.

JAWA 660 Sportard byl vybrán jako jeden z top 5 motocyklů roku 2011 podle průvodce BIKE BUYERS GUIDE. Sdílí s pódium s BMW K1600 GT, Harley-Davidson CVO Convertible, Honda Crossrunner a Triump Tiger 800. Je to velkým úspěchem JAWA Irsko a továrny JAWA. Dobrá práce kluci.

Co na to říkáte?


Naposledy editováno 10.02.2012 10:13:45

Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

15.2.2012 v 23:31 | Nahoru | #211
u nás toho zrovna moc nebude to je jasný, spiš mě zajimalo zahraničí

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

15.2.2012 v 23:34 | Nahoru | #212

Bert-Jawatesty píše: Je zajímavé kolik z vás by si javu koupilo kdyby ... Přitom změna třeba výfuku je tak banální záležitost, že skoro nestojí za řeč. Dnes je motocyklismus o individualitě a originalitě. A právě tohle je to, co Jawa nabízí. Unikátnost, originalitu, ... všichni ostatní kupují JAP.

Nesouhlasim, motocyklismus je dneska masova zalezitost a tyhle masy maji stejny naroky jak na auta. Takze motorka musi bejt do posledniho detailu domyslena, s vysokou urovni designu(podle dnesnich trendu) a taky chteji 100% servisni sit. Tyhle lidi zivi nejvic fabriky a malo z nich je ochotnych se hrabat v motorce samo, malo z nich je ochotnych vozit motorku nekam daleko kvuli servisu. Unikatnost z hlediska typu motorky je zcela minoritni zalezitost, vetsina uprav za ucelem "unikatnosti" je akorat "ladak", rejsink polepy a nejaky kapoty. Opravdu malokdo je ochotny koupit motorku, ktera je v Evrope v poctu prstu na 2 rukach, pokud k tomu nema opravdu padny argument. Jeste tak u nas v CR je dost velka komunita nostalgickych majitelu JAWY, ze kterych par tyhle novy modely proste chce, ale co venku? Nikdo mi jeste neodpovedel na otazku, co tyhle movy modely muzou nabidnout beznymu zahranicnimu kupci za vyjimecnost, kde naprosta vetsina motorkaru rozhodne nema pud zachrany nejaky vychodni znacky nebo znacky sveho motocykloveho mladi - protoze ji JAWA nebyla. Znacek, ktery spolehaly na komunitu motorkaru touzicich po tom se odlisit unikatni motorkou bylo uz dost(casto obnova zanikly znacky) a troufnu si rict, ze temer zadna neprezila par let vyroby, namatkou Voxan, Laverda, Moto Morini, MZ ...nakonec vsechny v panu a to prodaly rozhodne vic motorek jak JAWA, jejich typy byly designove dost kvalitni, meli vlastni motory kteryma se mohly odlisit od konkurence a presto neprezily ....v neprospech JAWY mluvi bohuzel to, ze vlastni motor nema a konkurencni modely s timto motorem jsou kdyz uz ne levnejsi, tak zkratka dotazenejsi a od znacek s lepsi povesti a povedomim - pripad 650 a 660. Me prijde, ze JAWA stale nepochopila, ze motorka neni jen o kvalite vyroby jako takovy a pouziti znackovych komponent, ale taky o designu a designovy dotazenosti. To se bohuzel opravdu nedari, protoze design mel zatim u kazdyho modelu mouchy, at uz to je lepeni jiz vyrabenych plastu na jednu motorku vytvarejici mišmaš, nebo ne zcela akceptovany vzhled Dakaru alias Sportada, nebo uzivatelsky nedoresenosti jako plechova nadrz prekryta plastem, aby nesly pouzivat normalni tankvaky. Kdysi jsem se treba tesil na Stylku, ale v realite ta motorka nakonec byla pod ocekavani, onen Rotax proste do ni nesedel a jinyho motoru natoz vyvoje se bohuzel uz nedockala.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

15.2.2012 v 23:41 | Nahoru | #213

Motoholik píše: nejtek> oni se číslují nejspíš i ty různý testovací verze, možná se něco prodalo i ven. Výrobní číslo asi až tak moc neznamená...Loni 660 našla mimo tebe ještě dva šťastný majitele Je to mazec, mít mašinu jako jeden ze tří lidí v republice

Treba moji Daytonu S3 nema nikdo jinej v nasi republice a klasicky Daytony jsou asi taky 3 ...takovejch dalsich typu motorek je v republice, ktery nejsou ve vetsim poctu, Sportard rozhodne neni v tomhle vyjimka.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 00:33 | Nahoru | #214
Jindra650> "ale co venku? Nikdo mi jeste neodpovedel na otazku, co tyhle movy modely muzou nabidnout beznymu zahranicnimu kupci za vyjimecnost, kde naprosta vetsina motorkaru rozhodne nema pud zachrany nejaky vychodni znacky nebo znacky sveho motocykloveho mladi - protoze ji JAWA nebyla."

no to teda byla..
JIndro...to je skoda slov...pokud nezajedes na nejaky zahranicni jawa sraz...nebo vystavu..tak to nikdy nepochopis..mohl bych ti na to napsat slohove cviceni ale nemohu...
ale jedno ti reknu v cem se strasne pletes......v zahranici do znackoveho servisu s motorkou leti akorat chlapi s BMW(140E/h)..ostatni jdou do dilen k mistnim machrum....za polovicni cenu(40-60E/h).
Takze by ti tu jawu taky prejeli tim spis kdyz to ma XT engine .

a jak berou jawu na ostrovech ti napovi co jsem nasel minuli tyden v telegrafu o motocyklove vystave...

All the major manufacturers have taken stands at the show, with Yamaha, Honda, Kawasaki, Suzuki, Triumph, KTM, Ducati, Aprilia, Royal Enfield and Jawa all due to exhibit.One notable absentee will be Harley Davidson, who have sadly closed their Antrim outlet, a victim of the economic downturn.

....a jak vidis tak dale psali ze H&D tam uz nebudou protoze to zavreli!

a ted jdu spat

Naposledy editováno 16.02.2012 01:35:48

Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 07:32 | Nahoru | #215
Ted neberte, že mluvím o Jawě, ale o českejch výrobkách obecně. Nemůžu se zbavit dojmu, že je tady v lidech pocit, že co je ze zahraničí je něco echt a co je tuzemský to je na hovno, nevím jestli je to pozůstatek z totality, že kvalitní výrobky byli jen v tuzexu... Třebas v gastronomii se to naštěstí začíná obracet a z pultů nejdřív mizej České výrobky.

Já když můžu tak vždycky radši šáhnu po českém výrobku, nebo alespoň evropském.

A konečně k Jawě, tu bych si v současné době nekoupil, protože styl enduro/motard mě neoslovuje.

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 08:42 | Nahoru | #216
Absolutní nepochopení!Bohužel...
Já neřeším svůj problém!Snažím se objektivně podívat na nabídku Jawy očima masy tolik potřebných kupců...
Pokud si myslíte,že pár individualistů(v nejlepším slova smyslu)zachrání Jawu,tak to fakt ne!Ona potřebuje masové prodeje!A ty neudělá exkluzivní výrobek(pokud připustím,že jím má Sportard být.Já si myslím,že nemá!Bohužel se situace-konkurence-ceny dílů atd.vyvíjí tak,že tou masovkou bohužel není).
Situace s vnímáním Českých výrobků Čechama(obecně) se myslím hooodně změnila v jejich prospěch!Škodovky jsou in!Cenově výš a prodávají se výborně!Mají všechno to,co zákazník žádá!Atd,atd...České věci jsou dnes považovány za kvalitní!
Proto nepřijímám útoky,že jde jen o remcání"natruc"Jawě!!!Rozhodně ne!
A argument: tak si ji nekupuj a přestaň nám do toho kecat je arogantní a absurdní...
Takové argumenty se používají,pokud dojdou skutečné...
Pokud bude Jawa prodávat tisíce(aspoň stovky)kusů masových motorek,pak může vytvořit exkluzivní kousek(Jawa 1000???)pro fajnšmekry,který ani nemusí prioritně přinést přímý zisk,"pouze"zvedne image značky!
A nekamenujte mě!Znovu a znovu:Já mám Jawu rád!Sportard se mi líbí takový,jaký je!(designově).Řeším prodejnost ...

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 08:47 | Nahoru | #217
Pokud můžu poprosit,tak bych přijal nabídku na svezení!
Jawadny?Myslím,že jich rozhodně málo bylo a promiň,ale neexistuje jen Praha,příp.Čechy...
Pokud se nepletu,tak Jižní Morava poctěna nebyla...

Naposledy editováno 16.02.2012 08:49:14

Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 09:15 | Nahoru | #218
V čr prodáno 7, v zahraničí 9ks. Kdo to kecal, že čecháčkové rencaj, cizinci kupujou?

Naposledy editováno 16.02.2012 09:16:23

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 09:37 | Nahoru | #219
fatman> Tak napiš do SZ a domluvíme se Co se týče JAWA Dnů, Jižní morava poctěna byla, byl JAWA Den v Rosicích u Brna. A že jich bylo málo bych neřekl. Pokud si dobře pamatuju, tak to byl Tábor, myslím Kladno, Praha, Rosice, Rozkoš, defakto skoro celá ČR, vyjma severní moravy... A letos to má pokračovat.

Naposledy editováno 16.02.2012 09:40:31

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 10:16 | Nahoru | #220

nejtek píše: Shark660> nepojedes do holandska na ten jawa slet?...by mohlo byt zajimave jak to pozoruju..by tam mohlo byt dost lidi z cele evropy.....milan 1963..jedes taky? ja asi na 99% jedu...kamos na 660 taky ...a dalsi kamos prodava jeho kawu kdyz jsem ho nechal svezt aby si to poridil taky ,tak ten by jel taky....


Nejtku, na 99 % jedu.Ted' jen musím dovybavit Stylku bočními kufry, asi i vyměním olej, i když má najety jen asi 3 tisíce a můžeme vyrazit. Z Volného setkání jawařů jedou tři chlapi na Jawách 350.Pokud by jelo víc lidí na 650 a 660, bylo by dobré jet ve dvou skupinách, přece jen 350 jsou pomalejší...

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 10:27 | Nahoru | #221
milan1963> my jsme dali 350tkam 10 h naskok a jedeme ve slozeni:
v uniku...
3x350,(rok vyroby 2011)
1x250,(2010)
hlavni peleton...
2-3x 660,(2011)
1x650stylka,(2006)
1x650cl.(2006)

Naposledy editováno 16.02.2012 10:30:29

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 10:35 | Nahoru | #222
současná výroba motocyklů v čechách není o konkurenceschopnosti a kvalitě slouží jako prostředek k získání dotací krásně to ilustruje FGR Blata atd. a jawa jako podnik za který charouz nikdy nezaplatil je na tom stejně jediné co od ní vedení chce je to udržet v chodu za co nejméně peněz aby se ten penězovod udržel co nejdéle v provozu. Každý kdo trochu zná úroveň současných motocyklů musí vidět že je to krám za předraženou cenu pitvat to dál nemá cenu každý kdo chce tak info získá ve veřejných zdrojích

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 10:40 | Nahoru | #223
sxs525> tobe ten charouzik musi lezet v zaludku ...a blata jsou sracky taky?? ja to snad budu muset ..prodat..

Naposledy editováno 16.02.2012 11:02:25

2 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 10:59 | Nahoru | #224
sxs525: Na co dostala Blata dotaci?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 11:07 | Nahoru | #225
Sukin> to preci vubec neni dulezite....dneska ma,.. nebo dostal dotaci kde kdo....ale mozna sxs525 ji nedostal.. je to jen vtip...nikdo se tu neurazi...ani ja ne
dratik:..a ty nejedes do holandska???..takova sluzebni cesta na stylce....hmmmm

Naposledy editováno 16.02.2012 12:00:47

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 11:46 | Nahoru | #226

milan1963 píše: Nejtku, na 99 % jedu.Ted' jen musím dovybavit Stylku bočními kufry, asi i vyměním olej, i když má najety jen asi 3 tisíce a můžeme vyrazit. Z Volného setkání jawařů jedou tři chlapi na Jawách 350.Pokud by jelo víc lidí na 650 a 660, bylo by dobré jet ve dvou skupinách, přece jen 350 jsou pomalejší...



zdar borci,vezmete mezi sebe i Hondu FMX?
byl jsem v Bourtagne na třiapůli v roce 2007 a rozhodně bych se tam rád podíval znovu

už je termín????

Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 11:58 | Nahoru | #227
25-28 kvetna 2012 ..jasne ..vezmem..ale cekat nebudem

Naposledy editováno 16.02.2012 11:59:48

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 12:21 | Nahoru | #228
nejtek> No tak trochu o tom začínám uvažovat, když vás tady tak čtu. Ale aby tam pak nebylo víc stylek než sportárdů :))) P.S. služební cesta by to nebyla, Stylka je moje soukromá :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 12:36 | Nahoru | #229

fatman píše: Absolutní nepochopení!Bohužel...
Já neřeším svůj problém!Snažím se objektivně podívat na nabídku Jawy očima masy tolik potřebných kupců...
Pokud si myslíte,že pár individualistů(v nejlepším slova smyslu)zachrání Jawu,tak to fakt ne!Ona potřebuje masové prodeje!A ty neudělá exkluzivní výrobek(pokud připustím,že jím má Sportard být.Já si myslím,že nemá!Bohužel se situace-konkurence-ceny dílů atd.vyvíjí tak,že tou masovkou bohužel není).
Situace s vnímáním Českých výrobků Čechama(obecně) se myslím hooodně změnila v jejich prospěch!Škodovky jsou in!Cenově výš a prodávají se výborně!Mají všechno to,co zákazník žádá!Atd,atd...České věci jsou dnes považovány za kvalitní!
Proto nepřijímám útoky,že jde jen o remcání"natruc"Jawě!!!Rozhodně ne!
A argument: tak si ji nekupuj a přestaň nám do toho kecat je arogantní a absurdní...
Takové argumenty se používají,pokud dojdou skutečné...
Pokud bude Jawa prodávat tisíce(aspoň stovky)kusů masových motorek,pak může vytvořit exkluzivní kousek(Jawa 1000???)pro fajnšmekry,který ani nemusí prioritně přinést přímý zisk,"pouze"zvedne image značky!
A nekamenujte mě!Znovu a znovu:Já mám Jawu rád!Sportard se mi líbí takový,jaký je!(designově).Řeším prodejnost ...

Jsem na tom uplne stejne! Pod tenhle tvuj nazor se muzu podepsat v plnnym rozsahu! Jakmile ale clovek nepritakava, tak je automaticky "vecne nespokojenej remcal"

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 12:46 | Nahoru | #230
Sukin> Prodotovanost výrobců motorek v česku je obecně známá a přímo úměrná politické angažovanosti nevím na co a jakou formou to dostal blata ale výsledek vidíme všichni
mají v tom sice vlastní motor ale k čemu to je když nedosahuje úrovně ani 40let staré
Hondy xl vyráběné v mnoha modifikacích a po milionech po celém světě navíc motorka designovaná tak že se téměř neprodává aktuální cena je někde okolo 60t což je podle mě na hraně výrobních nákladů možná pod ní v USA by přišel velmi rychlí bankrot ale v česku se to
právě dotacemi nejrůznějšího druhu dá držet do té doby dokud na to budou občané schopni
přispívat protože každou korunu kterou vláda někam pošle musí někdo jinej vydělat

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 12:55 | Nahoru | #231
Jindra650> Já mám Jawu rád!Sportard se mi líbí takový,jaký je!(designově).Řeším prodejnost ...
tak si ji kup...a vyresis to..
dratik..minimalne 3x 660 tam asi budou...4, kdyz pojede i shark..5,kdyz to stihne kamarad...

Naposledy editováno 16.02.2012 12:57:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 12:56 | Nahoru | #232
sxs525> Když půjdu do extrému, JAWA dřív dotovala poměrně slušně československý průmysl (do 89), na jehož některých produktech dosud vyděláváme. Je snad špatně, že teď do ní teče něco zpátky? Moc toho ale není, jak lze dohledat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 12:57 | Nahoru | #233
nejtek> Zatím to mám tak 50/50, ale vzhledem k tomu, že se chystáš jet ty a shark, asi se přidám :)

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 12:57 | Nahoru | #234

nejtek píše: Jindra650> JIndro...to je skoda slov...pokud nezajedes na nejaky zahranicni jawa sraz...nebo vystavu..tak to nikdy nepochopis..mohl bych ti na to napsat slohove cviceni ale nemohu...

Z jak velkyho uzemi Evropy ale ti lide prijizdeji, zeano a prijede tam v podstate cela mistni komunita protoze to je udalost. Kdyz to prepoctes na pocet motorkaru v dany zemi, tak se jedna o velmi maly podil. Ne jako u nas, ze na X pomerne vetsich srazu prijede zlomek nasich majitelu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 13:03 | Nahoru | #235
Drátík> uz se tesim na to pivko..v kempu ..kluci co jedou na 350 si z nas delaj srandu, ze zatim co tam na nas budou cekat, tak daji nejakej dlouhej kour ...nebo co....tomu nerozumim.....ale v kazdem pripade jsem jim rekl,ze nez privalej tak my,co jedeme na vetsich masinach...stacime projit tri bordely

Naposledy editováno 16.02.2012 13:09:50

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 13:09 | Nahoru | #236

nejtek píše: Jindra650> Já mám Jawu rád!Sportard se mi líbí takový,jaký je!(designově).Řeším prodejnost ...
tak si ji kup...a vyresis to..
dratik..minimalne 3x 660 tam asi budou...4, kdyz pojede i shark..5,kdyz to stihne kamarad...

Reknu to asi takhle, v moji situaci nemam zadny argument pro to abych si kupoval novou motorku, z uzivatelskyho hlediska mi nabidne to samy ojetina a dobry pocit, ze podporuju Charouze mi takovou investici rozhodne nevyvazi. Za dalsi jednovalec me neoslovuje/neoslovoval a design ve taky prilis kladnych emoci nevzbuzuje, coz je uplne presny opak toho, co me vedlo k porizeni Daytonky.

(reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 13:46 | Nahoru | #237
Drátík> zajímavá logika do jawy jako takové nic neteče ovšem na učty majitele kterému je
uroveň výrobků ukradená nepochybně ano zajeď se na ten skanzen do týnce podívat

Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 13:57 | Nahoru | #238
tady si clovek uz nepokeca...dotacim nerozumim a charouz je mi ukradenej......zalozim nove vlakno o jawa sraz holandsko..

1 reakcí na tento příspěvek Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 14:02 | Nahoru | #239
Dratik: obavam se ze tady jde hlavne o ty prachy co dohledat nejdou.. presne jak rika sxs...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jawa 660 Sportard - Bike Buyers Guide

16.2.2012 v 14:24 | Nahoru | #240
assassin> Jawu znám a moc dobře. Peníze, které do ní přímo tečou z EU jdou dohledat. A to dokonce do poslední koruny. A za ty peníze musí být vidět výsledky, což jsou. To, že to v jawě vypadá, tak jak to vypadá, je spíš začarovaný kruh (peníze určené na určitý projekt nelze použít na nic jiného, např. na reklamu) Protože není reklama, je málo zákazníků. Málo zákazníků znamená málo peněz do výroby, málo peněz do výroby znamená, že se musí šetřit (v případě jawy ani tak ne na výrobcích, jako na nových výrobních strojích, na platech zaměstnanců a na údržbě budov) Přesto z těch málo peněz plus těch dotací vyjíždějí zajímavé stroje (650, 660, a připravovaná 1000). Jestli si myslíš, že vyrobit motorku, zhomologovat a a dát ji do výroby lze za pár miliónů, hodně se pleteš.
Ano, Charouze taky nemám rád, na druhou stranu tolik dění v JAWě neovlivňuje, to že by JAWA potřebovala silného investora je fakt. Přesto se v JAWě lidi poměrně snaží nabídnout kvalitní výrobky, mezi které třeba 660 patří.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
2023 - Nová Jawa 650 a 800 [1 ... 8, 9] Jawa 250 Pérák, Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 ... Dolin 265 23.3.2024 v 16:31 Drakl
Zapojení ukazatele zařazené rychlos... Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 22 11.11.2022 v 20:39 Borntobewild
Motor vypíná Jawa 660 Sportard/Adenium Jarahau 23 5.11.2019 v 17:48 Olísko
progressive pružina přední vidlice ... Jawa 660 Sportard/Adenium, Jawa 660 Vintage Traktorist12 0 24.10.2019 v 00:55 Traktorist12
Schody Jawa 660 Sportard/Adenium Olísko 12 25.3.2019 v 15:39 ZombieBunny


TOPlist