1 reakcí na tento příspěvek Twist of the wrist v češtně
Je to tam jako film s titulky... kvalita opravdu solidní, 1.2GB. Nestahoval jsem to, jen mi o tom rekl známý co se jmenuje Helmut.
Občas taky jezdí na mé moto v podobné kombošce jakou mám já.... až já ho chytnu!
Naposledy editováno 07.06.2011 18:29:35
1 reakcí na tento příspěvek Twist of the wrist v češtně
files.rod-webdesign.cz/twist-of-the-wrist-cz.pdf
(.PDF, 11 MB)
..ale četl jsem jen origo, tak nevím, jestli v té české verzi nejsou nějaký pičoviny..ale snad ne..
Naposledy editováno 08.06.2011 02:21:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
Perfektní je dvoukroková metoda jak najít apex - okamžitě první jízda kdy jsem si to zkoušel suprově navádí do ideální stopy, fakt pecka
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
I kdyz mne prekvapuje ze to nekdo na Jave resi
Naposledy editováno 12.06.2011 16:30:20
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
A v týhle knížce i ve filmu jsem se dočet, že se máš snažit co nejdříve rozložit váhu na kola v poměru 60 zadek, 40 předek, což se udělá jedině pomalým otvíráním plynu. Není tam řečeno kdy, jestli v apexu, před ním, před samotnou zatáčkou... prostě co nejdřív si to dokážeš dovolit tak už přidat. Ale pomalu, pokud možno zadek nepřetížit, ale pokoušet se odhadnout která akcelerace nakládá na zadek 60% :-\ ??. Zkouším, ale nějak mi to jde proti srsti... Ale slibujou tím lepší trakci a méně vynášení ven. Když je na předku těžší náklad tak to vynáší, což se dá pochopit, takže logicky by mělo soustavné plynulé odlehčování předního kola fungovat. Dokonce slibujou že pomalé otvírání plynu ti pomůže i v situaci kdy seš dlouhej, a prej je nutno přemoct instinkt kterej tě nutí Zaklapnout... to mi trochu chvěje prdelí když to čtu, ale něco na tom musí bejt, protože každej víme jak to vyjede ze stopy když zavřeme...
No nepsal to žádnej blbec, mělo by se tomu věřit...
Naposledy editováno 12.06.2011 20:21:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
1 reakcí na tento příspěvek Twist of the wrist v češtně
Hlavní výhoda je ze se ti nerozhází podvozek plus rychlejsi a plynulejsi vyjezd ze zatacky . Taky pokud jedes zatacku pod plynem tak se ti neutrhnou kola , to je treba krasne videt u auta kde kdyz vlitnes do zatacky jako hasic ,tak bud zpomalis a vynese te to pripadne dojde ke smyku na predek ( sane ) a nebo za to vezmes a pod plynem to projedes ( přinejhorsim lehce bokem napred ).
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
JohnnyCrash píše: rraol> V tom filmu jde hlavně o to ze brzdis pred zatackou a presne v okamziku kdy zacnes zatacet a polozis masinu tak pridas plyn a celou zatacku projedes pod plynem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
Dawe02 píše: rraol> Myslim ze sis to nejak spatne vylozil. Ubrani plynu znamena utahovani motorky vzdy, pridani te potahne ven taky vzdy s jednou vyjimkou, kdy slidujes na vyjezdu zadni kolo ven a 'naprimujes' stopu. Rika se tomu spinning up on exit, ale na to ty nemas v zadnem pripade vykon a malokdo to vubec bezpecne dokaze...
Nechci se hádat s mistrem fyziky, proto nenapadám tvůj názor Ale určitě jsem si to špatně nevyložil, ta kniha skutečně doporučuje mírnou akceleraci (ta která zajistití poměr 40/60%) CO NEJDŘÍVE TO JDE. Určitě jsem si to vyložil tak jak je to tam psáno, otázka je jestli tomu věříme nebo ne, ale psáno je to tam takhle:
(ještě poznámka pro ty kdo to nečetli: zkratka SRč.1 znamená "sebezáchovná reakce č.1". Kniha popisuje 7 reflexů pudu sebezáchovy, které v panice děláme, ale jejich účinek je škodlivý, a máme se je odnaučovat - SRč.1 je "ubrání plynu" - myšleno v nevhodné situaci)
a pak toto:
Naposledy editováno 13.06.2011 00:27:52
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
K tomu druhemu jednoznacne...co nejdriv. Problem je v tom ze kdyz clovek prechazi do naklonu a zacina zatacet, tak mu na to nejak nezbyva pozornost a jde po plynu az pozdeji...navic je to v rozporu s dalsi teorii brzdeni do zatacky 'trail in' kterou i Keith Code akceptuje jako oduvodnenou
Naposledy editováno 13.06.2011 00:43:22
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
SVSkritek píše: Ja to videl pred rokem. Ale tak to podle mne nebylo. Rikali co nejdriv pridavat ale ne celou zatacku. Proste az to budes moct uz zacit rovnat. Preci nebudes pridavat a zvetsovat naklon
Autor tvrdí že jo Viz scan výše
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
rraol píše: Autor tvrdí že jo Viz scan výše
Pridavat muzes az kdyz uz se to chystas rovnat. Ne kdyz te ceka nejvetsi naklon to je blbost. Ja myslim ze i v tom filmu mluvilii o tom ze pridavat az kdyz uz to budes naprimovat. Je to teda v rozporu s trailbrakingem. Ale asi se to da kombinovat podle typu zatacky. A trailbraking podle mne muze byt vhodny na zatacky kde to neznas nebo na nejake delsi, pripadne utahujici se zatacky. Tezko budes uz pridavat kdyz jeste nevis jak ta zatacka poradne vypada. Nebo kdyz se ti to ma jeste uthanout.Pridavat a zvetsovat naklon je podle mne cesta jak si rozbit hubu. Zvlast kdyz mam pod sebou 111kw.
vs
Naposledy editováno 13.06.2011 08:52:57
>> razantni nabrzdeni pred zatackou a podrazeni(nejlepe s meziplynem)>> naklonení motorky a pridaní plynu v okamziku vstupu do zatacky >> projeti zatacky hezky lehce pod plynem >> narovnání motorky razantní akcelerace a výjezd ze zatacky. tak jsem to aspon z filmu pochopil já a myslim ze to i docela funguje
1 reakcí na tento příspěvek Twist of the wrist v češtně
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
b0b4n píše: Jop, celou zatáčku lehce pod plynem tak abys měl dobře rozloženou hmotnost mašiny a měl optimální trakci.
Ja o tom premyslel a zkusel jsem to i v praxi a ano. Kdyz do zatacky vidim a je normalni tak proste brzdim, pustim brzdu rychle to sklopim do pozadovaneho uhlu. A uz pomalu otviram. Ale kdyz jedu na neznamem useku nebo do te zatacky proradne nevidim. Tak se nemusi povest odhadnout potrebny uhel hned. I kdyz pouzivam two-step techiku. Takze tam vjizdim na brzdach pokud se to utahne nebo tam bude problem tak uz mam stlacenou predni vidlici a nejpis se mi podari to pribrzdeni ustat. Ale pokud tam nevidim a uz jedu pod plynem a najednou prejdu na brzdu tak mi to prijde nebezpecne. No a pokud uz vidim pomoci bodu limitu ze se to otvira tak otviram i plyn. Takze ja to kombinuju.
Naposledy editováno 18.06.2011 09:55:25
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně
Jinak tech zatacek v provozu kde vidis na konec je pomerne malo. Dokud nevidis ze se to otvira tak nemuzes poradne otevrit plyn ani na zacatku presne odhadnout potrebny naklon. A tim ztracis cas. A kdyz to nekdo zacne otvirat a pak se mu to utahne tak bude mit sakra problem. Zatimco ja jen zustanu dele na brzdach. No je to velkej spor. Twist of the Wrist radi nebrzdit do zatacky. Nekde to dokonce povazujou za chybu. Ale ve Sport riding technigues. To takle radej i do provozu. Prave kvuli prekazkam a utahujim se zatackam. Ale podle mne si tezko muzes odbrzdit a podradi pred zatackou kdyz jeste nevis jaka presne bude. Nebo bys tam musel vjizdet fakt pomalu.
Naposledy editováno 18.06.2011 13:08:00