Téma: Twist of the wrist v češtně
7.6.2011 v 16:24
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá KNIHU Twist of the wrist přeloženou do ČEŠTINY i s nákresy atd? Nechci film, ale knížku. Díky za odpovědi. Kapr

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně

13.6.2011 v 00:23 | Nahoru | #1

Dawe02 píše: rraol> Myslim ze sis to nejak spatne vylozil. Ubrani plynu znamena utahovani motorky vzdy, pridani te potahne ven taky vzdy s jednou vyjimkou, kdy slidujes na vyjezdu zadni kolo ven a 'naprimujes' stopu. Rika se tomu spinning up on exit, ale na to ty nemas v zadnem pripade vykon a malokdo to vubec bezpecne dokaze...



Nechci se hádat s mistrem fyziky, proto nenapadám tvůj názor Ale určitě jsem si to špatně nevyložil, ta kniha skutečně doporučuje mírnou akceleraci (ta která zajistití poměr 40/60%) CO NEJDŘÍVE TO JDE. Určitě jsem si to vyložil tak jak je to tam psáno, otázka je jestli tomu věříme nebo ne, ale psáno je to tam takhle:

(ještě poznámka pro ty kdo to nečetli: zkratka SRč.1 znamená "sebezáchovná reakce č.1". Kniha popisuje 7 reflexů pudu sebezáchovy, které v panice děláme, ale jejich účinek je škodlivý, a máme se je odnaučovat - SRč.1 je "ubrání plynu" - myšleno v nevhodné situaci)



a pak toto:



Naposledy editováno 13.06.2011 00:27:52

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně

13.6.2011 v 00:30 | Nahoru | #2
rraol> ja jsem si te pasaze vedom z originalu a tam se mluvi o rovnani motorky a naslednemu vyneseni - 'stand up and ride wide' coz fakt neodpovida tomu jak se moderni motorka chova. Sel jsem na radu k Fillousovi a shodli jsme se na tom ze ubrat a nechat se stahnout dovnitr je bezna praxe...uber abys zrychlil. Soustredil jsem se jestli nedelam treba nevedomky zmineny countersteering a fakt ne. Podle me je velmi dulezita ta poznamka v posledni vete. Dle me proste zkracujeme na dnesnim biku stopu a to je dominantni efekt. Stejne koneckoncu pusobi i zadni brzda.

K tomu druhemu jednoznacne...co nejdriv. Problem je v tom ze kdyz clovek prechazi do naklonu a zacina zatacet, tak mu na to nejak nezbyva pozornost a jde po plynu az pozdeji...navic je to v rozporu s dalsi teorii brzdeni do zatacky 'trail in' kterou i Keith Code akceptuje jako oduvodnenou

Naposledy editováno 13.06.2011 00:43:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist