rraol> ja jsem si te pasaze vedom z originalu a tam se mluvi o rovnani motorky a naslednemu vyneseni - 'stand up and ride wide' coz fakt neodpovida tomu jak se moderni motorka chova. Sel jsem na radu k Fillousovi a shodli jsme se na tom ze ubrat a nechat se stahnout dovnitr je bezna praxe...uber abys zrychlil. Soustredil jsem se jestli nedelam treba nevedomky zmineny countersteering a fakt ne. Podle me je velmi dulezita ta poznamka v posledni vete. Dle me proste zkracujeme na dnesnim biku stopu a to je dominantni efekt. Stejne koneckoncu pusobi i zadni brzda.
K tomu druhemu jednoznacne...co nejdriv. Problem je v tom ze kdyz clovek prechazi do naklonu a zacina zatacet, tak mu na to nejak nezbyva pozornost a jde po plynu az pozdeji...navic je to v rozporu s dalsi teorii brzdeni do zatacky 'trail in' kterou i Keith Code akceptuje jako oduvodnenou
Naposledy editováno 13.06.2011 00:43:22