globalmoto_kveten





Téma: Twist of the wrist v češtně
7.6.2011 v 16:24
Ahoj, chtěl bych se zeptat, jestli někdo nemá KNIHU Twist of the wrist přeloženou do ČEŠTINY i s nákresy atd? Nechci film, ale knížku. Díky za odpovědi. Kapr

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně

12.6.2011 v 20:19 | Nahoru | #1
SVSkritek> Jestlis videl film, tak tam jasne rikaj ze pravidla platí pro JAKOUKOLIV motorku . A i několik lidí tady z fora by ti mohli říct, jak moji jawku podcenili a pak zjistili že sem schopen jim v serpentinách ujet , třeba DAJ na litrové aprilce, Mája na šestce, pak jeden kluk na Monstru kterýho jsem potkal na Slapech, Mušketýr na sedmpade... Ale nechci se vytahovat, za mě mluví sedřený stupačky .

A v týhle knížce i ve filmu jsem se dočet, že se máš snažit co nejdříve rozložit váhu na kola v poměru 60 zadek, 40 předek, což se udělá jedině pomalým otvíráním plynu. Není tam řečeno kdy, jestli v apexu, před ním, před samotnou zatáčkou... prostě co nejdřív si to dokážeš dovolit tak už přidat. Ale pomalu, pokud možno zadek nepřetížit, ale pokoušet se odhadnout která akcelerace nakládá na zadek 60% :-\ ??. Zkouším, ale nějak mi to jde proti srsti... Ale slibujou tím lepší trakci a méně vynášení ven. Když je na předku těžší náklad tak to vynáší, což se dá pochopit, takže logicky by mělo soustavné plynulé odlehčování předního kola fungovat. Dokonce slibujou že pomalé otvírání plynu ti pomůže i v situaci kdy seš dlouhej, a prej je nutno přemoct instinkt kterej tě nutí Zaklapnout... to mi trochu chvěje prdelí když to čtu, ale něco na tom musí bejt, protože každej víme jak to vyjede ze stopy když zavřeme...
No nepsal to žádnej blbec, mělo by se tomu věřit...

Naposledy editováno 12.06.2011 20:21:07

(reakce na) Twist of the wrist v češtně

12.6.2011 v 20:36 | Nahoru | #2
rraol> No zaklapavat by se urcite nemelo. Spis jen lehce ubrat a vic to naklonit. Je teda fakt ze ja zatim jezdim tak ze rezervu v naklonu mam porad. Protoze 954RR ma vetsi moznosti nez SV. Ale ja casto najizdim do zatacky na brzdach a kdyz se utahne tak brzdim o neco dyl. Je to otazka jestli brzdit do pulky a pak pridavat. Nebo jestli treba brzdit mensi cast a pridavt driv. Ono v ToW to brzdeni k apexu neradej no.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Twist of the wrist v češtně

12.6.2011 v 20:37 | Nahoru | #3
rraol> Myslim ze sis to nejak spatne vylozil. Ubrani plynu znamena utahovani motorky vzdy, pridani te potahne ven taky vzdy s jednou vyjimkou, kdy slidujes na vyjezdu zadni kolo ven a 'naprimujes' stopu. Rika se tomu spinning up on exit, ale na to ty nemas v zadnem pripade vykon a malokdo to vubec bezpecne dokaze...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist