chci k enduru 300 2T, poridit MX 4T na trenink MX malych kousku:) a taky protoze chci testnout MX 4T
zvolil jsem 250 4T a bud kawu nebo yamahu, roky 07 a vys
otazky:
- lze podle VIN dekodovat rok vyroby (napr 10ta pozice urcuje rok vyroby) ? zakladni odlisnosti v modelech, 07,08,09?
- jaky rocnik byl " ne moc povedeny "
- jaky ventily, sedla, rozvody, material ... jsou + u te ci jine znacky
- kde se steluji vule ventilu pomoci podlozek, kde stelovacim sroubkem, kde se na svicku dostanu za minutu, kde za 30min..... a podobne prakticke rady, ktere jsou v dilne k nezaplaceni
- jestli ma spolecnou olejovou lazen motor + prevodovka, ci oddelenou
- servisni intervaly, ta ma olej po 4mth, ta po 6mth.....
Kdo vlastnil/vlastni nejakou z uvedenych motorek, napiste mi sve postrehy, rady, klady, zapory, na co dat pozor, co hlidat.........
Mel jsem ted 3x v rade za sebou jen 300 2T, kde me snad uz nic technicky neprekvapi, kdyz dostala udrzbu jak ma, vzdy sla jako hodinky, urcite dlouho jeste budu 300 2T mit, ale MX 4T neznam.
kdo nema nic technickeho k veci, tak nezasir.. vlakno
diky
1 reakcí na tento příspěvek MX na trenink, KXF, YZF ?
Kamos jednu prodává.
1 reakcí na tento příspěvek MX na trenink, KXF, YZF ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
pekna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
rok výroby je třetí číslo od konce na vin
nejpovedenější ročník asi 08 (bez záruky)
v origo motoru titanové ventily,já dával ocelové (podstatně nižší cena,větší výdrž)
všechny Yamahy od 01 mají podložky na ventilech (vůle)
přístup ke svíčce v pohodě
spojená lázeň motor-převodovka
olej se měnil po 5mth, pak jsem dával Castrol R1 a ten jsem měnil po 8mth
já prodal svou Yamahu a chtěl jsem si koupit 08,ale pak jsem zjistil,že mě to více táhne k enduru než k mx,tak jsem nakonec koupil pomeranč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
diky, presne v takove podobe, jsi predstavuji dobrou odpoved
a jinak jsi byl s YZF spokojen? nejake problemy? jak se ti na tom jelo s porovnanim s oranzadou, s tou mam trochu zkusenosti, tak bych si to mohl predstavit
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
Když jsem byl jezdit v Novém Jičíně na mx trati,tak tam většina měla Yamahay 08,09 a chválili to Takže co jsem byl někde jezdit na trati,tak jsem Kawy viděl minimálně,buď Yamahy nebo Suzuki.Když už byla někde Kawa, tak nový model 2009/2010
Když jsem servisoval Yamahu, tak mi tvrdili, že ty motory jsou největší držáky......což můžu z vlastní zkušenosti potvrdit,ale víš jak,100 lidí, 100 názorů
Naposledy editováno 14.12.2010 17:20:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
super, dik za info, presne tak, zkusim a uvidim, taky se endura nevzdam, to je srdcovka, ale chci zkusit MX 4T:)
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
ta vypada pekne a je to kousek:) je to CRF, coz nebylo ve vyberu, ale pekna,
kde ty maji zakodovany rok vyroby ve VIN? ta ma oddelene o.lazne motor, prevodovka?
dik
Naposledy editováno 15.12.2010 20:42:14
2 reakcí na tento příspěvek MX na trenink, KXF, YZF ?
Naposledy editováno 16.12.2010 22:35:34
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
Jak jsi byl s Kawasaki spokojen?
Raffaello píše: Tommasson>
Jak jsi byl s Kawasaki spokojen?
1 reakcí na tento příspěvek MX na trenink, KXF, YZF ?
tak tedy max na druhe slapnuti :)
jde mi o to, kdyz 4T nechyta, zda je to znamka nejake technicke poruchy, podpalene ventily, spatne casovani....
YZF kdyz ma nejakou vadu, vule, tak klepe, drnci neco z motoru?
kdyz je OK, musi bezet jako samet?
mel jsem 4T ne ostrou, DR a DRZ a ty vzdy bezeli jako same a bez problemu, tak problemy s ostryma 4T moc neznam,
diky za infa, postrehy, co naznacuje, ze je neco v neporadku,
az pojedu kupovat, at jsem pripraven :)
jinak VIN YAMAHA, je 17ti mistny a na 3 pozici od konce je rok vyroby? rok vyroby motoru taky dekodovat dle cisla na motoru?
Naposledy editováno 20.01.2011 15:36:10
nejčastější závada, když nejde nastartovat je svíčka, potom časování ( ikdyž tedka jsem pořídil YZ 426 a při kontrole rozvodů jsem zjistil, že sací vačice byla o zub pootočená a dalo se startovat dobře...) jinak tyhle 4t jsou docela dost mechanicky hlučné... vetšinou se jedná o blbosti, jako jsou uvolněné šrouby atd...
po vyjeti prvni nadrze, jsem spokojeny,
-je to lehounke, ovladatelne, v lese mezi stromy, pres klady , nerovnosti, parada, v lese az na ten hluk MX vyfuku, moc pekny
- prekvapilo me, ze na MX 4T si to necha libit pomale brblani kolem nohy, aniz by to melo tendenci chcipat (to co jsem mel obcas pujcene,MX 450 4T tak pri brblani to dost casto zaklaplo a konec)
- sily pro "enduro" ucely az, az,co me prijemne prekvapilo na 4T, chyta na prvni naslapnuti, tepla, studena i po chybe pri jizde
uvidime co na nas jeste YZF vybali, ale zatim dobry
Naposledy editováno 28.01.2011 21:42:10
1 reakcí na tento příspěvek MX na trenink, KXF, YZF ?
Podle me bud svicka, na tu kouknu, (svicka NGK CR8E? dam novou) nebo smes, byl uplne zmrzly karburator, jako kus ledu, cely zabaleny ledem.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
Horní dvě vyveď do airboxu, a spodní nařízni
Jak resite na MX jizdu v zime, aby mel motor pracovni teplotu vody?
Na EXC je termostat, tam je to OK.
Napadlo me prekryt jeden hladic, kdyz bude malo tak jeste pulku druheho.
Jestli mate na 4T MX neco na zimu overenoho, sem s tim.
dik
(uz jen kouknout na hladinu v karbecu, dlouho z prudkeho krpalu se ji moc nechce makat:)
Uz jsem na ni najel par hodin (asi 4hodiny :) a opravdu si myslim ze 4T je 250 na enduro ideal,
sily ma az az, ale nebojis se za ni poradne vzit, kdyz vidis na posledni chvilu prekazku, coz kdyz jsi unaveny tak se na 450 rozhodujes, zda ji jeste ukocirujes, vaha uplne super, ovladatelna masina, vsechny extrem useky, ktere jezdim na 300 2T, zmakne YZF uplne bravurne, nektere prudke vyjezdy bych rekl i lepe, zase moc trial pomale useky GG 300 lepe.
jen staci na YZF nastavit podvozek na meko (kompresy asi jen do 1/4 kliku) a i podvozek parada, pri hodne pomale jizde malinko citis koreny, ale jak jedes cca nad 20km/hod tak podvozek zacne fungovat jak ma a pekne zehli
jestli se mi ten 4T nerosype, tak az na ty dB co z toho naladeneho laufu lezou, je to prijemny stroj.