Téma: MX na trenink, KXF, YZF ?
 
13.12.2010 v 23:00
Zdravim,
chci k enduru 300 2T, poridit MX 4T na trenink MX malych kousku:) a taky protoze chci testnout MX 4T

zvolil jsem 250 4T a bud kawu nebo yamahu, roky 07 a vys

otazky:
- lze podle VIN dekodovat rok vyroby (napr 10ta pozice urcuje rok vyroby) ? zakladni odlisnosti v modelech, 07,08,09?
- jaky rocnik byl " ne moc povedeny "
- jaky ventily, sedla, rozvody, material ... jsou + u te ci jine znacky
- kde se steluji vule ventilu pomoci podlozek, kde stelovacim sroubkem, kde se na svicku dostanu za minutu, kde za 30min..... a podobne prakticke rady, ktere jsou v dilne k nezaplaceni
- jestli ma spolecnou olejovou lazen motor + prevodovka, ci oddelenou
- servisni intervaly, ta ma olej po 4mth, ta po 6mth.....

Kdo vlastnil/vlastni nejakou z uvedenych motorek, napiste mi sve postrehy, rady, klady, zapory, na co dat pozor, co hlidat.........

Mel jsem ted 3x v rade za sebou jen 300 2T, kde me snad uz nic technicky neprekvapi, kdyz dostala udrzbu jak ma, vzdy sla jako hodinky, urcite dlouho jeste budu 300 2T mit, ale MX 4T neznam.

kdo nema nic technickeho k veci, tak nezasir.. vlakno

diky

1 reakcí na tento příspěvek MX na trenink, KXF, YZF ?

29.1.2011 v 14:32 | Nahoru | #1
Tak jsem zas dnes trochu testoval YZF, vse OK, jen kdyz jezdim ted v te zime, tak prvnich 30Min slape jako hodinky, ale cca po 40min, zacne vynechavat a nekdy chcipne, zatlacim ji do dilny do tepla a vse zas OK, nekdo nejakou radu.

Podle me bud svicka, na tu kouknu, (svicka NGK CR8E? dam novou) nebo smes, byl uplne zmrzly karburator, jako kus ledu, cely zabaleny ledem.


1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?

29.1.2011 v 14:41 | Nahoru | #2
jack91> gratuluju k mašině, a doporučuju mrknout na odfukový hadičky z karbecu . Jestli ti totiž nezamrzají.
Horní dvě vyveď do airboxu, a spodní nařízni
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist