Téma: MX na trenink, KXF, YZF ?
 
13.12.2010 v 23:00
Zdravim,
chci k enduru 300 2T, poridit MX 4T na trenink MX malych kousku:) a taky protoze chci testnout MX 4T

zvolil jsem 250 4T a bud kawu nebo yamahu, roky 07 a vys

otazky:
- lze podle VIN dekodovat rok vyroby (napr 10ta pozice urcuje rok vyroby) ? zakladni odlisnosti v modelech, 07,08,09?
- jaky rocnik byl " ne moc povedeny "
- jaky ventily, sedla, rozvody, material ... jsou + u te ci jine znacky
- kde se steluji vule ventilu pomoci podlozek, kde stelovacim sroubkem, kde se na svicku dostanu za minutu, kde za 30min..... a podobne prakticke rady, ktere jsou v dilne k nezaplaceni
- jestli ma spolecnou olejovou lazen motor + prevodovka, ci oddelenou
- servisni intervaly, ta ma olej po 4mth, ta po 6mth.....

Kdo vlastnil/vlastni nejakou z uvedenych motorek, napiste mi sve postrehy, rady, klady, zapory, na co dat pozor, co hlidat.........

Mel jsem ted 3x v rade za sebou jen 300 2T, kde me snad uz nic technicky neprekvapi, kdyz dostala udrzbu jak ma, vzdy sla jako hodinky, urcite dlouho jeste budu 300 2T mit, ale MX 4T neznam.

kdo nema nic technickeho k veci, tak nezasir.. vlakno

diky

1 reakcí na tento příspěvek MX na trenink, KXF, YZF ?

20.1.2011 v 15:33 | Nahoru | #1
Ostry 4T chytne teply na drc jako 2T? tedy kdyz nastane spravna doba zapalu ( a ne vyplachu coz u 2T nezname, dva mozne stavy horni uvrate)
tak tedy max na druhe slapnuti :)

jde mi o to, kdyz 4T nechyta, zda je to znamka nejake technicke poruchy, podpalene ventily, spatne casovani....

YZF kdyz ma nejakou vadu, vule, tak klepe, drnci neco z motoru?
kdyz je OK, musi bezet jako samet?

mel jsem 4T ne ostrou, DR a DRZ a ty vzdy bezeli jako same a bez problemu, tak problemy s ostryma 4T moc neznam,
diky za infa, postrehy, co naznacuje, ze je neco v neporadku,
az pojedu kupovat, at jsem pripraven :)

jinak VIN YAMAHA, je 17ti mistny a na 3 pozici od konce je rok vyroby? rok vyroby motoru taky dekodovat dle cisla na motoru?

Naposledy editováno 20.01.2011 15:36:10

(reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?

20.1.2011 v 17:11 | Nahoru | #2
jack91> trošku poupravím, pokud hledáš úvrať správně, tak nemůžeš nakopávat přes úvrať, kdy dojde ke stříhání ventilů, protože nebudeš mít kompresi a taky by tě to potom pořádně jeblo...

nejčastější závada, když nejde nastartovat je svíčka, potom časování ( ikdyž tedka jsem pořídil YZ 426 a při kontrole rozvodů jsem zjistil, že sací vačice byla o zub pootočená a dalo se startovat dobře...) jinak tyhle 4t jsou docela dost mechanicky hlučné... vetšinou se jedná o blbosti, jako jsou uvolněné šrouby atd...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist