Téma: MX na trenink, KXF, YZF ?
 
13.12.2010 v 23:00
Zdravim,
chci k enduru 300 2T, poridit MX 4T na trenink MX malych kousku:) a taky protoze chci testnout MX 4T

zvolil jsem 250 4T a bud kawu nebo yamahu, roky 07 a vys

otazky:
- lze podle VIN dekodovat rok vyroby (napr 10ta pozice urcuje rok vyroby) ? zakladni odlisnosti v modelech, 07,08,09?
- jaky rocnik byl " ne moc povedeny "
- jaky ventily, sedla, rozvody, material ... jsou + u te ci jine znacky
- kde se steluji vule ventilu pomoci podlozek, kde stelovacim sroubkem, kde se na svicku dostanu za minutu, kde za 30min..... a podobne prakticke rady, ktere jsou v dilne k nezaplaceni
- jestli ma spolecnou olejovou lazen motor + prevodovka, ci oddelenou
- servisni intervaly, ta ma olej po 4mth, ta po 6mth.....

Kdo vlastnil/vlastni nejakou z uvedenych motorek, napiste mi sve postrehy, rady, klady, zapory, na co dat pozor, co hlidat.........

Mel jsem ted 3x v rade za sebou jen 300 2T, kde me snad uz nic technicky neprekvapi, kdyz dostala udrzbu jak ma, vzdy sla jako hodinky, urcite dlouho jeste budu 300 2T mit, ale MX 4T neznam.

kdo nema nic technickeho k veci, tak nezasir.. vlakno

diky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?

14.12.2010 v 16:07 | Nahoru | #1
StrejdaG>
diky, presne v takove podobe, jsi predstavuji dobrou odpoved
a jinak jsi byl s YZF spokojen? nejake problemy? jak se ti na tom jelo s porovnanim s oranzadou, s tou mam trochu zkusenosti, tak bych si to mohl predstavit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?

14.12.2010 v 17:19 | Nahoru | #2
jack91> to je těžký takhle popsat prvotní rozdíl jsem poznal na motoru,přecejenom enduro táhne jinak,než čistá krojda.Tlumiče na Yamaze byly na mě moc měkké, ale to šlo pořešit.Yamaha má i jiný sklon vydlí,takže jiný posez a i ten motor je ustaven jinak než u KTM,takže těžiště je jinde.Já byl s YZF spokojen,motor držel,nic se mi nepokazilo přímo v terénu,takže mě vždycky dovezla domů.Akorát mi prostě vadily ty malé intervaly výměn oleje a pak pístu s rozvoďákem + sací ventily (ty výfukové byly po 200 mth furt ok) ojnice,ložiska byla ok.
Když jsem byl jezdit v Novém Jičíně na mx trati,tak tam většina měla Yamahay 08,09 a chválili to Takže co jsem byl někde jezdit na trati,tak jsem Kawy viděl minimálně,buď Yamahy nebo Suzuki.Když už byla někde Kawa, tak nový model 2009/2010
Když jsem servisoval Yamahu, tak mi tvrdili, že ty motory jsou největší držáky......což můžu z vlastní zkušenosti potvrdit,ale víš jak,100 lidí, 100 názorů

Naposledy editováno 14.12.2010 17:20:53
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist