chci k enduru 300 2T, poridit MX 4T na trenink MX malych kousku:) a taky protoze chci testnout MX 4T
zvolil jsem 250 4T a bud kawu nebo yamahu, roky 07 a vys
otazky:
- lze podle VIN dekodovat rok vyroby (napr 10ta pozice urcuje rok vyroby) ? zakladni odlisnosti v modelech, 07,08,09?
- jaky rocnik byl " ne moc povedeny "
- jaky ventily, sedla, rozvody, material ... jsou + u te ci jine znacky
- kde se steluji vule ventilu pomoci podlozek, kde stelovacim sroubkem, kde se na svicku dostanu za minutu, kde za 30min..... a podobne prakticke rady, ktere jsou v dilne k nezaplaceni
- jestli ma spolecnou olejovou lazen motor + prevodovka, ci oddelenou
- servisni intervaly, ta ma olej po 4mth, ta po 6mth.....
Kdo vlastnil/vlastni nejakou z uvedenych motorek, napiste mi sve postrehy, rady, klady, zapory, na co dat pozor, co hlidat.........
Mel jsem ted 3x v rade za sebou jen 300 2T, kde me snad uz nic technicky neprekvapi, kdyz dostala udrzbu jak ma, vzdy sla jako hodinky, urcite dlouho jeste budu 300 2T mit, ale MX 4T neznam.
kdo nema nic technickeho k veci, tak nezasir.. vlakno
diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
Když jsem byl jezdit v Novém Jičíně na mx trati,tak tam většina měla Yamahay 08,09 a chválili to Takže co jsem byl někde jezdit na trati,tak jsem Kawy viděl minimálně,buď Yamahy nebo Suzuki.Když už byla někde Kawa, tak nový model 2009/2010
Když jsem servisoval Yamahu, tak mi tvrdili, že ty motory jsou největší držáky......což můžu z vlastní zkušenosti potvrdit,ale víš jak,100 lidí, 100 názorů
Naposledy editováno 14.12.2010 17:20:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
super, dik za info, presne tak, zkusim a uvidim, taky se endura nevzdam, to je srdcovka, ale chci zkusit MX 4T:)