chci k enduru 300 2T, poridit MX 4T na trenink MX malych kousku:) a taky protoze chci testnout MX 4T
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/lol.png)
zvolil jsem 250 4T a bud kawu nebo yamahu, roky 07 a vys
otazky:
- lze podle VIN dekodovat rok vyroby (napr 10ta pozice urcuje rok vyroby) ? zakladni odlisnosti v modelech, 07,08,09?
- jaky rocnik byl " ne moc povedeny "
- jaky ventily, sedla, rozvody, material ... jsou + u te ci jine znacky
- kde se steluji vule ventilu pomoci podlozek, kde stelovacim sroubkem, kde se na svicku dostanu za minutu, kde za 30min..... a podobne prakticke rady, ktere jsou v dilne k nezaplaceni
- jestli ma spolecnou olejovou lazen motor + prevodovka, ci oddelenou
- servisni intervaly, ta ma olej po 4mth, ta po 6mth.....
Kdo vlastnil/vlastni nejakou z uvedenych motorek, napiste mi sve postrehy, rady, klady, zapory, na co dat pozor, co hlidat.........
Mel jsem ted 3x v rade za sebou jen 300 2T, kde me snad uz nic technicky neprekvapi, kdyz dostala udrzbu jak ma, vzdy sla jako hodinky, urcite dlouho jeste budu 300 2T mit, ale MX 4T neznam.
kdo nema nic technickeho k veci, tak nezasir.. vlakno
diky
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
pekna
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) MX na trenink, KXF, YZF ?
rok výroby je třetí číslo od konce na vin
nejpovedenější ročník asi 08
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)
v origo motoru titanové ventily,já dával ocelové (podstatně nižší cena,větší výdrž)
všechny Yamahy od 01 mají podložky na ventilech (vůle)
přístup ke svíčce v pohodě
spojená lázeň motor-převodovka
olej se měnil po 5mth, pak jsem dával Castrol R1 a ten jsem měnil po 8mth
já prodal svou Yamahu a chtěl jsem si koupit 08,ale pak jsem zjistil,že mě to více táhne k enduru než k mx,tak jsem nakonec koupil pomeranč
![](https://www.motorkari.cz/upload/images/smajlici/01.gif)