globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová ZX10R 2011
 
8.10.2010 v 15:50
Tak chlapy je to tady,nová zelená kráska,musím uznat že se jim fakt povedla ta maska je nádherná a s výkonem 209 koní,kterými disponuje,bude opravdové peklíčko se na ní svézt.

Tady je s ní video od Kawasaki





Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:47 | Nahoru | #31
Další věc je ta že nevidím nic špatnýho na tom že Bubrak rád jezdí rovně full gas. Mě baví trochu jiný úseky a styl ale proč by to mělo bejt něco špatnýho?! Kdyby ty motorky dělali jen na zatáčky tak maximálka bude třeba 200kmh nebo bude jen kategorie motard.
Další věc je ta že jízda rovně vyžaduje taky velice dobré zacházení a reflexy, ne každý umí jezdit rovně jak se všude povídá.
Navíc Bubrak jezdí sprinty takže mu tenhle druh zábavy prostě sedí

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:48 | Nahoru | #32

JirkaXJR1200>GRASSEL: no počkej počkej my si nerozumíme.. za prvý jsou trasy, kde se jednoduše nedá jet na plnej výkon... za druhý, pokud je trasa techničtější a maximálně budu řadit 2 a 3, ale budu to držet v otáčkách 9 tisic, tak podle mě využívám plně výkon, i když jedu reálně pomaleji než na pětku (ale výkon v otáčkách je pořád stejnej).



v tom případě ale když pojede někdo v zatáčce kde se dá jet plná 3 na jedničku ale vytočenou tak využívá naplno výkon podle toho co jsi řekl takže to vlastně zvládne každej trouba.

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:54 | Nahoru | #33
GRASSEL: ne, myslel jsem to tak, že pokud je zatáčka, která se dá projet na trojku v 9tisicích, tak naplno využívá výkon ten, kdo ji projede na trojku v 9 tisicích.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:57 | Nahoru | #34

JirkaXJR1200>GRASSEL: ne, myslel jsem to tak, že pokud je zatáčka, která se dá projet na trojku v 9tisicích, tak naplno využívá výkon ten, kdo ji projede na trojku v 9 tisicích.



Pak ale využíváš zatáčku a nemá to nic společnýho s výkonem jelikož výkon máš plnej na jakoukoliv rychlost ve vrchních otáčkách
Když budeš mít gumy horší tak mezitím co jinej jí projede na tu trojku tak ty jhen na dvojku

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:58 | Nahoru | #35
Na všechno se rychle zvykne.. i ja bych chtěl zkusit třeba nějakou motorku co ma 200 a vice koni a nemužete řict že když do zataček nejedete na plny vykon že nelze využit.. ja myslim že na tom okruhu i na okrskach se to využit da.. Patric ve švedach pěkně využivá busu s udajně 500hp tak proč by nešlo využit jen "200"

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 18:58 | Nahoru | #36
GRASSEL: napiš svoji definici plnýho využití výkonu motorky

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 19:02 | Nahoru | #37

JirkaXJR1200>GRASSEL: napiš svoji definici plnýho využití výkonu motorky



Celou dobu ti tady říkám že je to blbost, já nikdy nikde nemluvil o "využití motorky" jelikož je to podle mě blbost tudíš ani nemám žádnou definici.

Jak už jsem řekl tak výkon využije každej kdo vytočí byť jen jedničku do plných otáček, podvozek využije maximálně ten kdo pojede na rozsračkovaný silnici jelikož bude nejvíc pracovat............

Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 19:04 | Nahoru | #38
kde má podvozek limit poznáš až když ho překročíš :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 19:07 | Nahoru | #39
GRASSEL> Myslel sem přesně to, v co se rozvýřila ta debata výše
Každý to bude problematiku "využití motorky / potenciálu / výkonu" bude chápat jinak.

Využití výkonu, to využívá každý kdo dotahuje plyn nadoraz, a řadí v "max" otáčkách. Což dělá každý alespoň jednou za čas.
Využití motorky, tak to dělá taky každý tím, že už na tom jezdí.
Využití potenciálu potažmo obě dvě věci najednou. Rozdíl mezi cestou a okruhem je ten, že v poměru délky trasy ku času využití max potenciálu stroje je akorát rozdílnáý. Prostě městem pojedu pod možnosti moto, zatím co mezi obcemi "přizpůsobím jízdu stavu vozovky" . Na okruhu asi žádnýma okreskama nepojedu a budu ji pod max. potenciál využívat akorát v depu.

Zbytečné slovíčkaření to je celé.

Naposledy editováno 08.10.2010 19:08:00

2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 19:10 | Nahoru | #40
GRASSEL: hele ty jsi možná zvyklej a jezdiš leta, třeba fakt jezdiš furt plnou kládu co to jde, ale jsou jiný kluci na motorkách co jezděj klidněji, mnohem klidněji a je jich většina... já mluvil od začátku o tom, že pokud někdo řadí kolem 4-5 tisíc a občas to vytočí k červenýmu třeba při předjíždění, tak rozhodně takovouhle jízdou nevyužívá naplno výkonu motorky. Takto jsem to obecně myslel. Pokud občas vytočím 1 nebo 2 do 9 tisic, ano, v tu chvíli využívám naplno výkon motorky, ale je to chvilkové. Když budu mít motorku s výkonem 500 koní, ano, možná ji parkrát vytočím na 1 nebo 2 a užiju si to, ale to přece neznamená, že když ji takhle občas vytočim, že řeknu : "ano, já naplno využívám výkon 500k".

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 19:25 | Nahoru | #41

Creck>Maska nic moc, design... kdyz dneska postavim veskere nejnovejsi modely vedle sebe a natru je cernou barvou, nikdo z boku nepozna co je co za motorku.
207 koni ? Neznam nikoho kdo by dokazal vyuzit dnesnich 90 kw na zx6r na plny vykon, na zx10r je to nejakych 125kw, tudiz tenhle vykon je nekde hodne za hranici pouzitelnosti v normalnim provozu.

Ale jinak je fakt hezka

hold si toho viděl prostě ještě malo prvni litry jsou k smichu natož 90kw

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 19:36 | Nahoru | #42

JirkaXJR1200>GRASSEL: hele ty jsi možná zvyklej a jezdiš leta, třeba fakt jezdiš furt plnou kládu co to jde, ale jsou jiný kluci na motorkách co jezděj klidněji, mnohem klidněji a je jich většina... já mluvil od začátku o tom, že pokud někdo řadí kolem 4-5 tisíc a občas to vytočí k červenýmu třeba při předjíždění, tak rozhodně takovouhle jízdou nevyužívá naplno výkonu motorky. Takto jsem to obecně myslel. Pokud občas vytočím 1 nebo 2 do 9 tisic, ano, v tu chvíli využívám naplno výkon motorky, ale je to chvilkové. Když budu mít motorku s výkonem 500 koní, ano, možná ji parkrát vytočím na 1 nebo 2 a užiju si to, ale to přece neznamená, že když ji takhle občas vytočim, že řeknu : "ano, já naplno využívám výkon 500k".

prosimtě ten kdo řadi v 5tis ten si takovou motorku co ma 200koni prostě nekoupi,protože je to pro něj něco nadpřirozenyho mě už je malo i těch 190 co mam i v provozu

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 21:32 | Nahoru | #43
Pšendys> hele, mě by zajímalo jestli ti někdo praštil kladivem do hlavy nebo ti jen tak mrdlo v palici že ze dne na den změníš profil kde radši ani neuvedeš věk kolik ti je (19 let), hodíš si tam fotku nějaký ZX10 a začneš tady psát o rychlý jízdě a snažíš se vystupovat dospěle............

Už to nehul

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 21:33 | Nahoru | #44
Frki> to co si napsal je v podstatě za jedno o čem tu mluvím celou dobu.......

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 21:36 | Nahoru | #45
JirkaXJR1200> chvilkový to samozřejmě je ale nikde nejedeš neustále na plnej výkon a to vůbec nikde i na okruhu ty otáčky necháš občas padnout tam kde výkon není celej.

2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 21:37 | Nahoru | #46
ta nová kawa je ošklivá ale chápu že si jí někdo koupí - jen by mě zajímalo kdo...

S motorkama Je to jako u pejsků. Když vidíte pejska, hned víte jak bude vypadat jeho majitel...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 22:17 | Nahoru | #47

Windy>ta nová kawa je ošklivá ale chápu že si jí někdo koupí - jen by mě zajímalo kdo...

S motorkama Je to jako u pejsků. Když vidíte pejska, hned víte jak bude vypadat jeho majitel...



pravda!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 22:21 | Nahoru | #48
hiffson> jestli narážíš na to že mám příšeru...
tak máš kliku že jsi o dvě hlavy vyšší

3 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 22:30 | Nahoru | #49
Klasický slovíčkaření, ale kdo rozumí správně česky a používá adekvátní výrazy, pak není žadnej problém. Pojmy: výkon motoru, účinnost brzd, schopnost podvozku, potenciál kompletu atd. Je fakt, že ten kec o nevyužití "výkonu" motorky je celkem zakořeněnej a používá se nesprávně. Při jakémkoli rychlostním stupni při otáčkách, při kterých výrobce udává maximální výkon(motoru), využívám maximální výkon(motoru). Brzdím-li na hraně adheze, využívám maximálních možností brzd (je jasný, že záleží na pneu, povrchu atd). Nikde není napsáno, že jako amatér dokáži využít těchto potenciálů vždy a všude.
Max. výkon motoru při nižších kvaltech je k dispozici po zlomek času, spíš vnímám kroutící moment, který udává zrychlení. Opravdu maximální výkon zaznamenávám při posledním rychlostním stupni na plný plyn, při nejvyšší dosažitelné rychlosti. Tzn. dlouhodobě valím při otáčkách max. výkonu motoru.Na okruhu dobří jezdci využijí max. potenciálu motocyklu, popř. se k němu blíží.

Naposledy editováno 08.10.2010 22:37:18

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 22:36 | Nahoru | #50
Windy> Dyť já jenom souhlasím. Máš to hezky napsané.

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 22:53 | Nahoru | #51
hiffson> já vím, jen to tu zlehčuju. ale je fakt že jsem už dlouho neviděla tak ošklivou motorku

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 23:02 | Nahoru | #52
Carom>

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 23:02 | Nahoru | #53
Carom>

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 23:14 | Nahoru | #54
Carom> to co si napsal je vlastně to co jsem tu řekl já.

Akorát nesouhlasím s tím že na nižší kvalty je výkon k dispozici jen po zlomek času. Pokud přeřadíš u červenýho tak na další kvalt máš opět plnej výkon.......

a to že amatér nedokáže toho potenciálu využít vždy a všude je dost zavádějící jelikož to nedokáže nikdo včetně světových špiček jelikož i ty nechaj občas padnout otáčky (jelikož prostě musej)

Mě by pořád ale zajímalo co je vlastně to využití potenciálu teda, jelikož to tady ještě nikdo rozumně neobhájil
Pro mě potenciál sporta je dobrej asfalt a rychlost. Stejně tak jako pro krosku bahno a skoky, pro skůtra město a ovladatelnost atd.
Potenciál motorky je to kam ta motorka patří a k čemu je určená.

PS: na tom není žádný slovíčkaření

Naposledy editováno 08.10.2010 23:23:07

Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 00:00 | Nahoru | #55
suma sumarum napsat '209 koni vyuzije malokdo i na okruhu' je proste blbost grasselovi dekuji za snahu to tu polopate vysvetlit

1 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 00:27 | Nahoru | #56
grassel: napsal jsem, že MAXIMÁLNÍ výkon je při nižších kvaltech k dispozici krátce. Prostě tu oblast "nejlepších" otáček přelítneš. Je to logický- dejme tomu, že motor má 125 kw při 10500 ot. Rozjedeš se na 1. při 10800 tam kopneš za 2. Otáčky klesnou na hodnotu nižší než 10500, tím pádem nemáš k dispozici max. výkon, ale o něco nižší, otáčky letí nahoru, jedná se sekundy. Dvojka je vytočená, hážeš za 3 atd. Pozor, a to je určitě všem známo, za hranicí otáček 10500 ( v tomto modelovým příkladě) už výkon opět klesá byť otáčky ještě rostou. Je to z toho důvodu, že jde dolů kroutící moment. Takže ta oblast max. výkonu je relativně úzká. Samozřejmě se bavím víceméně teoreticky, kladu důraz na to slovo maximální.
Ještě k tomu "potenciálu" motocyklu. Bavme se o supersportech. Je to to nejrychlejší na asfaltu, resp. dosahuje nejlepších časů na nějakých cestách se zpevněným povrchem, kde jsou rovinky, zatáčky. Z pudu sebezáchovy plyne, že nejvíc se z ní vymáčkne na uzavřeném okruhu. Nejde jen o výkon motoru, ale právě o vše. Pneu, brzdy, podvozek. Závodník jezdí, ladí, experimentuje. Dostává se na hranu celého kompletu, má nejlepší čas. Někdo má výkonější motor, ale je mu prd platnej, když blbě brzdí, nebo podvozek není ideálně nastavenej, byť v jediným sektoru. Souhrn všech těchto vlastností je potenciál dané mašiny.

Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 00:30 | Nahoru | #57
Bubrak: krátce a výstižně

Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 07:03 | Nahoru | #58
Vždyť je to tak prostý,pokud se během jízdy po okreskách dostaneš k červenýmu.....gratuluju,právě jsi naplno využil potenciál motoru.Nepíšu záměrně motorky. Na okruhu se tenhle stav dá držet trvaleji,ale není jediný důvod,proč by 209 koní nešlo využít v provozu,samo většinou daleko za mezemi legálních rychlostí,ale to je jiná polemika.
Otázkou zůstává,jak často je šťasný majitel ochoten a schopen možnosti motorky využívat,ale stroze napsat,že to nejde je blbost.

Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 07:57 | Nahoru | #59
Carom: prima napsaný. Mimochodem já jsem nenapsal že nejde ten výkon využít, ale že to málokdo umí, využít potenciál stroje. A to nemusí mít ani 209 koní. A za tím si stojim.

2 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

9.10.2010 v 08:36 | Nahoru | #60
Málokdo a málokdy využije veškerý potenciál stroje. A to platí pro všechny. ať už jedeš s oktávkou a nebo na kole. Prostě je to riskantní a musíš brát ohled i na ostatní účastníky a samozřejmě na pravidla. To jest určitě při cestě na chatu nebudeš každou zatáčku řezat v polosmyku a nepojedeš tudíž na hranici podvozku a pneumatik. A kdo z nás jezdil na hranici možností fichtla a simála?
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist