globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová ZX10R 2011
 
8.10.2010 v 15:50
Tak chlapy je to tady,nová zelená kráska,musím uznat že se jim fakt povedla ta maska je nádherná a s výkonem 209 koní,kterými disponuje,bude opravdové peklíčko se na ní svézt.

Tady je s ní video od Kawasaki





3 reakcí na tento příspěvek Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 22:30 | Nahoru | #1
Klasický slovíčkaření, ale kdo rozumí správně česky a používá adekvátní výrazy, pak není žadnej problém. Pojmy: výkon motoru, účinnost brzd, schopnost podvozku, potenciál kompletu atd. Je fakt, že ten kec o nevyužití "výkonu" motorky je celkem zakořeněnej a používá se nesprávně. Při jakémkoli rychlostním stupni při otáčkách, při kterých výrobce udává maximální výkon(motoru), využívám maximální výkon(motoru). Brzdím-li na hraně adheze, využívám maximálních možností brzd (je jasný, že záleží na pneu, povrchu atd). Nikde není napsáno, že jako amatér dokáži využít těchto potenciálů vždy a všude.
Max. výkon motoru při nižších kvaltech je k dispozici po zlomek času, spíš vnímám kroutící moment, který udává zrychlení. Opravdu maximální výkon zaznamenávám při posledním rychlostním stupni na plný plyn, při nejvyšší dosažitelné rychlosti. Tzn. dlouhodobě valím při otáčkách max. výkonu motoru.Na okruhu dobří jezdci využijí max. potenciálu motocyklu, popř. se k němu blíží.

Naposledy editováno 08.10.2010 22:37:18

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 23:02 | Nahoru | #2
Carom>

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 23:02 | Nahoru | #3
Carom>

(reakce na) Nová ZX10R 2011

8.10.2010 v 23:14 | Nahoru | #4
Carom> to co si napsal je vlastně to co jsem tu řekl já.

Akorát nesouhlasím s tím že na nižší kvalty je výkon k dispozici jen po zlomek času. Pokud přeřadíš u červenýho tak na další kvalt máš opět plnej výkon.......

a to že amatér nedokáže toho potenciálu využít vždy a všude je dost zavádějící jelikož to nedokáže nikdo včetně světových špiček jelikož i ty nechaj občas padnout otáčky (jelikož prostě musej)

Mě by pořád ale zajímalo co je vlastně to využití potenciálu teda, jelikož to tady ještě nikdo rozumně neobhájil
Pro mě potenciál sporta je dobrej asfalt a rychlost. Stejně tak jako pro krosku bahno a skoky, pro skůtra město a ovladatelnost atd.
Potenciál motorky je to kam ta motorka patří a k čemu je určená.

PS: na tom není žádný slovíčkaření

Naposledy editováno 08.10.2010 23:23:07
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist