globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
 
30.7.2007 v 22:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 11:18 | Nahoru | #91

Sim> rejpnout si musim.. jak dlouho bys byl ochoten cekat ty? Tobe prijde normalni, ze das motorku do zarucni opravy a kdyz po mesici prijdes, zjistis ze na motorku nikdo ani nesahnul?

Pokud ano, tak zamir do nejblizsi psychiatricke poradny. Protoze bohuzel diky takto smyslejicim lidem takhle fabrika funguje


Ja Jabbovi neradim, aby si to nechal. Odstoupeni od smlouvy je jeho pravo. Jak dlouho bych byl ochoten cekat nevim, akorat se ten pripad snazim pochopit a mam z toho hlavne dojem, ze se te motorce zase tolik nestalo a ze, jak pise i Jabba, pri trose dobre vule to mohlo byt ok <strong>behem jednoho dne</strong>. Spis nez samotna Jawa ale nezafungoval ten zarucni servis, ne? Nevim, jestli kvuli lidem jako ja je Jawa touhle jawou, to je trosku silne obvineni, Sime. Spis je takova, protoze se potaci od 10 k 5 a kvuli tomu tam nepujde pracovat nikdo perspektivni, platy jsou tam asi nizke. Dela tam par nadsencu a starsich chlapu. Verim, ze jsou sikovni, ale asi nestihaji resit problemy a nektere veci asi resit neumi. <strong>Ale nejak nechapu tento osli mustek: pan Paur je kokot a mesic na motorku nesahl, nepozna chudou smes a neumi vymenit hadicky, z toho plyne, ze Jawa jsou blbci a jawa 650 classic je spatna motorka?</strong> Tahle implikace mi na tomhle vlakne malinko vadi. Z toho, ze ma serie motorek vadne hadicky snad nemuzete panove usuzovat, ze je lepsi ojetej Japonec, to fakt neberu.

1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 11:54 | Nahoru | #92
Dan350: me se to na svicky nezda a pouzite svicky byly spravne. U me to byla chuda smes - stacilo seridit karburator. V Jawe vi, ze to je chuda smes, sroub smesi byl hodne povolen, dokonce dali (neprevrtavali-pochybuju ze by to delali) vetsi trysku(volnobehu). To bohuzel pomuze jen nepatrne, smes chtela obohatit zvednutim jehly - prace na 10 minut.
Ja porad nechci odsuzovat kvalitu Jawy, jako motorky takove. Hadicky pouzivaji OK, ale ze v GUFERU namichali spatnou smes gumy, za to Jawa nemuze. Jak je to s draty, to nerusim. V manualu to mozna neni, ale pri prodeji jsem byl upozornen, pri prvnich 500km kontrolovat srouby. Nejake se povolovali, tak jsem je poctive dotahoval a kontroloval, pozdeji uz to je OK. S vidlicema je to pech - Paioli jsou docela kvalitni firma, stat se muze. Bouchani v hlave rizeni - tezko takhle soudit, ale dle mych zkusenosti, to neni hlava rizeni, ale uchyceni predniho svetlometu. Zvlaste je-li na motorce stit. Trubky drzaku jsou izolovany pomerne mekkou penovou vyplni a na hrbolech si to klepne o kluzak(bryle). Pomohlo vypodlozeni gumou, a je i na dirach klid. Samozrejme to nemuselo byt ono, ale ja to takhle mel. Tim chci jen rict, ze nevim proc se zde nekteri jedinci nad temi zavadami tak desi. Ja probihal fora o BMW(kvuli motoru), kde resej taky spousty zajimavych veci (loziska v krku r., chcipani, plasty) na novych motorkach. A verim, ze to neni jenom tam. Zavady to nejsou tragicke a povetsinou nejsou z duvodu odflaknuti vyroby. Stacilo by tomu venovat na garancce 3 hodiny prace a bylo by to OK. A tady je ten problem. Ja kdybych videl, ze se s motorkou mesic nepohlo, taky bych lital. Opet a zase - je to jen o pristupu a kvalite lidi. V tom je nejslabsi clanek cele veci, ktery zkazi i janak povedeny stroj.
JABBA: Ja dobre, ze penize dorazily dle slibu, uzij si je na nove motorce!

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 11:57 | Nahoru | #93
Dan350> ono je to trosku jinak. I kdyby motorka byla ze zlata za pul koruny, bez spolehlivyho zazemi je ti na dve veci. Servisni intervaly jsou predepsany, takze do servisu proste musis, i kdybys nechtel, jinak prijdes o zaruku, v ramci ktere by se mela fabrika (zprostredkovane pres servis) starat o to, abys na motorku krome tankovani benzinu nemusel sahat.

Netvrdim, ze je to pouze pripad jawy, ale tady je to proste nekolik faktoru dohromady:
- motorka neni konstrukcne dotazena do konce, nejsou zkusenosti z provozu a tim padem nejsou vychytany detsky nemoci
- i kdyz by se 9 z deseti lidi ve vyrobe snazili a delali motorku s laskou a veskerou peci, dokud tam budou mit mezi sebou jednoho sabotera, kterej to ma na haku a je (ted to neni konkretni pripad, jen priklad) treba schopnej nachromovat rezavy veci, bude ve vysledku motorka odflaknuta a bude to uzivatele stat nervy
- kdyz diky kombinaci predchozich dvou faktoru se zjisti, ze nastala chyba, nastupuje v ramci zarucni doby moznost nechat si bezplatne dat veci do poradku. Kdyz vsak ten, kdo to ma na starosti, nema vuli k tomu pro spokojenost zakaznika hnout prstem, kruh se skoro uzavira
- k uplnemu uzavreni kruho dochazi ve chvili, kdy fabrika pristupuje dobrovolne na podminky dane zakonem, zakaznik si motorku za techto podminek od fabriky koupi. Po nesplneni podminek ze strany fabriky dela mrtvyho brouka a pokud ma vratit neco, co zakaznikovi nalezi a dela to az pod pohruzkou soudu, myslim si o te spolecnosti svoje a i kdyby vyrabela slepice na zlaty vejce, nevim, zda bych se chtel stat jejim zakaznikem.

Jak jsem psal, netvrdim, ze tento zpusob chovani a pristupu se tyka jen Tynecky fabriky. Jde proste o to, ze diky zkusenostem jinych aspon vim, kde byt pozornejsi. Proste kdyz ptacka lapaji....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 12:06 | Nahoru | #94
Johny_R> souhlas s tebou, az na par "drobnosti"...

... konkretne treba

Hadicky pouzivaji OK, ale ze v GUFERU namichali spatnou smes gumy, za to Jawa nemuze.


Jak jsi prisel ze za to Jawa nemuze? Sice neni vyrobce toho komponentu, ale za kvalitu ruci ona. I kdyby ho nemontovala a jen a pouze ho na motorku polozila, tak za kvalitu ruci. Lepe receno, je to soucast motorky, za kterou ruci vyrobce motorky a prave vyrobce by se prostrednictvim servisu mel starat o to, aby v pripade vadnych komponentu doslo k jejich vymene za bezvadne a zaroven dal podnet na zprisneni vstupni kontroly (vi vubec v Tynci co to je) pripadne na zmenu dodavatele. Ono totiz spousta komponentu nemusi delat problemy jen kvuli zmetku z vyroby, ale i preprava a skladovani se na tom muze podepsat. A neni starosti zakaznika se v pripade problemu pidit po tom, zda pryzove hadicky vezli na ktevrenem nakladaku na slunicku, nebo zda byl ozralej ten, kdo zodpovida za spravnou vulkanizaci pryze.

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 12:26 | Nahoru | #95
Malem bych zapomel... Jabbovi gratuluju k uspesnemu dokonceni "reklamacni maturity" a doruceni "vysvedceni" na ucet. Pokud to neni tajne, jak to tedy nakonec probehlo? CO odhlaseni motorky a tak? To mas udelat na fabriku nebo na nekoho konkretne?

4 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 13:03 | Nahoru | #96
Ohlášení provedu spolu s přihlášením nové ... konkrátně tento kus http://www.tipmoto....p?tid=52173&fid=
Odlhásit to mám ve prospěch Jawa Moto Týnec bez uvedení osoby.

Proběhlo to přesně tak, jak jsem to tady popisoval. V pátek večer se ozval ředitel mobilem, že v pondělí pošle peníze. Když ještě ve středu nebyly na účtě, tak jsem mu volal zpět na ten mobil. Řekl, že do banky to účetní dala v úterý. Dnes tj. ve čtvrtek mi pípla SMS o přispání peněz.

Tímto pro mne kauza Jawa 650 Classic končí. Zůstává smutek a hořkost z toho, jak to muselo dopadnout. Kdybych se dozvěděl, že celá moje anabáze měla za důsledek to, že se v Týnci někdo chytne za nos a udělá tam pořádek, tak z toho budu mít aspoň trošku dobrý pocit. Ne kvůli mně, já už si novou Jawu nekoupím, ale kvůli nostalgii .... stále mám vzorně veteránsky repasovanou kývačku typ 353 a té se nevzdám. A je mi líto značky JAWA kterou mám i přes celý případ stále rád.

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 13:18 | Nahoru | #97
Tak presne uplne stejne vracim Jawu 125 dandy, jsem stejny pripad jako ty (klasicky dnes uz byvaly fanda jawa, ktery ale nema tolik aby si koupil velkou :) . Behem cca 1200km najezdenych mezi prahou a moji chatou cca 50km od prahy se vyskytlo 15 technickych zavad pomerne vazneho charakteru - pres nesymetricky napinany retez (sisata rozeta?) az po obycejne prasknuti blatniku zadniho kola a krasna spotreba cca 6,2 litru na 100km, pricemz jiz pri koupi byl praskly drat zadniho kola, chrastil vyfuk a vrcholem vsechno byla opacne nasazena zadni smerova guma, cehoz jsem si nastesti vsiml aniz bych se na mokru zabil. Odstoupil jsem tedy od smlouvy a cekam na vyjadreni techniku (ktery se udajne byli vcera na to podivat).

Tvuj pripad a hlavne jeho vysledek me naplnuje nadeji ze dostanu sve penize (a pro me to rozhodne neni mala castka) zpet. Diky.

PS: Na tom ze pan Rainer je zlaty clovek se s tebou naprosto shodnu. Jawa si takoveho cloveka ani nezaslouzi.

PS2: taky sem misto jawy (at to dopadne jak to dopadne) zakoupil Suzuki, ale DR650SE

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 13:47 | Nahoru | #98
Sim> Tim, ze Jawa za to nemuze, myslim to, ze tezko budou delat chemicky rozbor a nejake testy. Stejne jako tebe nezajima, co delaji v Jawe, tak Jawu nezajima, jestli je ozralej michac smesi, nebo autodopravce. Proste objednaji material s garantovanou kvalitou a ten pouzivaji. Zvlaste benz. hadicka snad nejde zlikvidovat spatnym ulozenim. Kdyz si vezmu, ze na motorce do ni pece slunko, pak je v -15°C, mokne, blato, vitr, olej,.... a nerozpadla se me ani po x letech.
Jawa muze za to, jak se k tomu posleze postavila. Zjistila spatnou hadici, meli ji okamzite stahnout z vyroby a vyreklamovat, vyfasovat bezvadnou. Urcite vi, na ktere motorky ji davala, tak v garancce ji vymenit.

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 13:56 | Nahoru | #99
jabba>Já ti povím všechna čest, jsem moc rád že ti to tak dopadlo :thmubup: Je vidět že jsi chytrý a víš jak na to. Přes to všechno se ale stejně divím, že si si tu moto koupil, to musí být nostalgie jako blázen... Protože je touto kvalitou rádoby Jawa vyhlašená. A nějaká naše hrdost? Podle mě končí u panelky 250, hotovo šmitec, pak je to jen hanba a ostuda českých rukou a národa....

Tak asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 13:59 | Nahoru | #100
Johny_R> jojo, je to tak jak pises. Ja nemyslel to ze by se prave fabrika mela pidit po tom, kde se chyba stala. Ale mela by se v prve rade postatat o to, aby nasledky teto chyby byly odstraneny a pak se postarat o to, aby se dana chyba neopakovala.

Bohuzel mam dojem ze jak pises "Jawa muze za to, jak se k tomu posleze postavila. Zjistila spatnou hadici, meli ji okamzite stahnout z vyroby a vyreklamovat, vyfasovat bezvadnou. Urcite vi, na ktere motorky ji davala, tak v garancce ji vymenit." ... to je dle meho nazoru ten problem, jawa je timhle proflakla, ze sama nema prehled o tom, co se kam kdy montovalo. A ze by si vedli zaznamy o to, jestli na tyhle motorce je uriznutej pul metru hadicky z tohodle kotouce a dalsi pulmetr uz z jinyho, o tom pochybuju. Pokud by to tak bylo, tezko by pak o jejich motorkach platilo "co kus to original"

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 15:43 | Nahoru | #101
jabba>gratuluju ke zbaveni se stare - nove a porizeni nove - nove, at Japonec slouzi lip nez ceskej stroj (ale je to hodne smutny...)

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

11.8.2007 v 09:15 | Nahoru | #102
jabba>Kuwa jsem rád že vlastním starou motorku (Jawa 250/590 sport) ještě z hlouby komunismu tak šlape jak víno, teda nebejt toho že mě nějakej dobrák před barákem vypustil olej z motoru a skoro plnou nádrž benzínu :/ závistivci. Do nové jawy 650 bych nešel možná jen kdyby udělali tu 650 Legend a odstranily všechny problémy :mad: takhle to už nejde dál, buďto ať si do vedení a do konstrukce dosadí nějaké lepší lidi nebo ať jse jdou vycpat, Nevím jak vy ale problém s motorkou mám problém udržet krok silnějším strojům, ale srovnávat mojí jawu z roku 1969 a dědovým BMW R51 z roku 1940 je taky nemožný jelikož je taky rychlejší *yes* ale motorky nejsou od toho aby se s nima závodilo na našich silnicích, to si schovejte na závodní dráhu. :D *yes*

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

11.8.2007 v 09:18 | Nahoru | #103

Sim píše: Johny_R> jojo, je to tak jak pises. Ja nemyslel to ze by se prave fabrika mela pidit po tom, kde se chyba stala. Ale mela by se v prve rade postatat o to, aby nasledky teto chyby byly odstraneny a pak se postarat o to, aby se dana chyba neopakovala.

Bohuzel mam dojem ze jak pises "Jawa muze za to, jak se k tomu posleze postavila. Zjistila spatnou hadici, meli ji okamzite stahnout z vyroby a vyreklamovat, vyfasovat bezvadnou. Urcite vi, na ktere motorky ji davala, tak v garancce ji vymenit." ... to je dle meho nazoru ten problem, jawa je timhle proflakla, ze sama nema prehled o tom, co se kam kdy montovalo. A ze by si vedli zaznamy o to, jestli na tyhle motorce je uriznutej pul metru hadicky z tohodle kotouce a dalsi pulmetr uz z jinyho, o tom pochybuju. Pokud by to tak bylo, tezko by pak o jejich motorkach platilo "co kus to original"


No, koukám že německý chaos vítězí :mad: jo sice je u nás výrobní závod, ale nic moc. :( :/

Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

13.8.2007 v 23:14 | Nahoru | #104
To Jaba,

měl jsi panu řediteli poslat fotografii té své renomované Jawy a napsat proč jsi si jí koupil, aby už konečně pochopili že jejich stroje si kupujou už asi jen opravdový nadšenci protože cenově nemohou konkurovat konkurenci.
Bohužel je to situace, která pohřbívá nejeden český podnik, nejenom Jawu...

1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 09:29 | Nahoru | #105
jo jo hoši taková to byla značka chce se mě blejt kam to ty kurvy dotáhly je to smutný že firma s jménem po celém světě tak dopadne

1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 14:27 | Nahoru | #106
Když to tady čtu tak je mi z toho dost smutno.Jawa je pro mne srdeční záležitost.Kde jsou ty časy,kdy v každé dědině,každej dědula vyrážel do práce nebo na pole na Jawě.Můj taťka měl jawu 250,děda měl také dvěpade + dva fichtly,čekací doba na novej fichtl byla neskutečně dlouhá..já sama sem za mlada drandila jak jinak než na pařezovi,nezničitelné stroje....muj muž dělal na vývoji a zkušebního jezdce,odešel tam odtud...jediné co asi ještě funguje je Jawa v Divišově..jinak Týnec už je mrtvej....chtělo by to získat nějakou dotaci z EU a někoho s velkýma ambicema,aby značka Jawa neumřela..tak asi tak...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 14:56 | Nahoru | #107
Moniis> Ted tim mozna nekoho nas.eru, ale nazor mam ten, ze prave ty dotace a penize, ktere nesouvisi primo s vysledky prace, jsou jednou z veci, ktere zpusobily, ze je fabrika tam kde je. :puke:

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 15:17 | Nahoru | #108
Hold nová JAWA je :mad: je vrak :puke: miluju svou Jawu 250 590 sport. to se ještě dělali stroje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 15:48 | Nahoru | #109
Sim>chtělo by to někoho,kdo tu fabriku zvedne z bahna...

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 15:52 | Nahoru | #110
Moniis>Jo to by chtělo jenže nejdřív by ji museli koupit zpátky od němců. sehnat lepší konstruktéry a vyhrabat ty návrhy ze šuplat a začít spolupracovat s lidma co na těch motorkách jezdí a rozšířit sortiment motocyklů a kubatůr :shy: pak možná by to i šlo.

Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 16:38 | Nahoru | #111
Tady se koukam clovek docte klasicky hospodsky kecy. Jawa nepatri zadnejm Nemcum a rozsirovat modelovou radu pri prodejich v radek stovek kusu za rok opravdu neni dobrej napad.

Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

14.8.2007 v 16:59 | Nahoru | #112
Boha chlapci, nebudu-li se bavit o pristupu Tyneckych, tak nektere nazory....?? Vzdyt vy ani nevite, ci fabrika je a po relativne drobnych problemech na jednom stroji, tu hazite slovama jako vrak, srot apod. Uz jsem nekolikrat poukazoval na to, ze problemy maji vsechny firmy, ktere nekteri z vas, mozna maji za "bohy". Jak je resi, je vec druha. Muj pohled je mozna zkresleny tim, ze za svych 11 let s Jawou jsem velky problem nemel a tak jsem spokojen.

1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

16.8.2007 v 20:27 | Nahoru | #113
Ahoj všem
jabba: Já si v prosinci 2005 koupil k vánocům Jawu 125 Dandy. Měl jsem s ní spoustu problémů, jezdil jsem to reklamovat do Týnce, protože v Praze je jen jeden autorizovanej servis. Nějakej Moto-R Rúžička a ten mě s tim poslal do prdele, prej reklamace nedělá a ať si s tim jedu do Týnce. Docela dobrej přístup, kdyby dělal dealera nějaký jiný značky tak by mu za tohle odebrali lincenci. No tak jsem jezdil na servis a na garance do Týnce za panem Paurem. S tím jsem nikdy neměl problémy, byl ochotnej a vždy mi motorku opravil během jedné pracovní směny. Tim myslim i věci který měnil v rámci záruky, nikdy se mi nestalo že bych čekal celej měsíc. Jestli vás to zajímá tak tady je o mojí Dandyně a jejích vadách dlouhý povídání. http://mujweb.cz/ww...c/rozpad_dandyny.doc Měl jsem s ní docela dost závad, ale nikdy mě nenapadlo že bych jí vracel výrobci. Já jí prostě prodal a peníze použil na koupi jetý Hondy. Sice jsem dost prodělal, ale motorka už měla něco najeto. Myslim si že Rainer neni tak nevinej, určitě ví jaký maj závady mívaj Jawy který prodává.... Co se týče přístupu Jawy k zákazníkovi tak ke mě se chovali dobře. Jen by měli zapracovat na zlepšování a odstraňováním vad který se oběvujou během provozu. Na jedný diskuzi jsem potkal kluka kterej měl Dandynu z roku 2002 a měl podobný závady jako já. Prostě o těch závadách věděj a z nějakýho důvodu to neřešej. To samý jako u 650-ky. Třeba můj brácha si od nich koupil 350-ku a jediný co mu blbne je brzdový světlo a je s tim docela spokojenej. Na tachometru má 6000 km. Zatim zdar Petr

Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

16.8.2007 v 20:39 | Nahoru | #114
Předem se všem omlouvám za moje nepovedený povídání o Dandyně, hlavní je že se z toho dočtete jaký jsou dnešní Jawy. Stahujte to pomocí pravýho tlačítka myši a zvolte uložit soubor jako. Levej čudlik mi na to nefunguje....

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

16.8.2007 v 20:40 | Nahoru | #115
dave-lister>Tak tomu se moc nedivím,ono to v českých fabrikách asi lepší už nebude.Taky si myslím,že si víc spravoval než jezdil :) .U nového stroje by se měla projevit spolehlivost,a né tohleto....

Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

16.8.2007 v 20:44 | Nahoru | #116
Koupil jsem si Hondu z roku 2000 která měla na tacháči 35000. Teď tam je 42000 a měnil jsem jen věci který podléhaj běžnýmu opotřebení. Gumy, náplně, filtry. Jinak se tam ještě nic neposralo..... Chtělo by to aby Jawa zavedla svoláváací akce a prováděli vylepšení a změny ve výrobě aby se ty samé závady neprojevovali na každé motorce. Docela lituju toho kluka kterej to ode mě koupil, ale koupil to za dobrou cenu a v době prodeje to docela fungovalo.... :cool:

1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

16.8.2007 v 21:40 | Nahoru | #117
dave-lister> Nezpochybnuju tvoje zkusenosti, s Jawama 125ccm nemam zkusenost. Ja jsem najel na 350/640 asi stejne jako ma najeto tvoje Honda a menil jsem jen desticky, gumy, filtry, retezy, par zarovek, preventivne svicky, nic jinyho. Nikdy zadna zavada na ceste, krome jednoho zastaveni v prutrzi mracen, kdy mi natekla voda do fajfky a slo to na jeden valec. Pri slusnym zachazeni a nezanedbany udrzbe je Jawa i z porevolucnich let normalni a velice spolehliva motorka. Jezdim na ni do prace. Byl bych nerad, aby jste se tu dohodli, ze Jawa je kram, kterej clovek vic opravuje, nez jezdi :P To se sice povida, ale je to tim, ze naprostou vetsinu Jaw zprasil nekdo z pekne radky predchozich majitelu, kterej ji nejdriv tejral na plnej plyn, snazil se zvysit vykon, mazal 1:100 a nakonec ji prodal nejaky nevinny obeti ;)

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

16.8.2007 v 21:50 | Nahoru | #118
Dan350>
Ahoj
Dyť jsem tam psal že brácha si od nich koupil novou 350-ku a je s ní celkem spokojenej. Nic se mu nevysralo. Díly na nový Jawy jsou poddimenzovaný aby srazily výrobní náklady. Myslim si že při dnešních cenách si asi nemůžou dovolit dávat dražší věci na motorku která stojí 50 000 a roční toho vyroběj pár kusů. Myslim že poslední dobrá motorka z Týnce byla 350-ka.
O tom cukání 650-ky jsem něco slyšel vloni na Jawáckym sraze na Krucemburku. Byl tam jeden kluk s 650 Clasic a taky mu to cukalo. Byl s tim v Týnci a nevěděli co s tim. Tak na to šel po Jawařsku, podíval se na to sám. Zkusil zvednout jehlu a bylo po cukání.
Zdar

1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

16.8.2007 v 21:52 | Nahoru | #119
nezapomínej ale že 640 byla konstrukčně z 80tych let, takže to byla ještě takovž ten socialistický držák. a i když si ji koupil třeba nedávnotak byla léty prověřená . pravá ocel a žádné náhražky :)
vydy mají jejich poslední modely, prostě nejsou peníze na vývoj , zkoušení a tak dále . od toho se to odvíjí.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

17.8.2007 v 06:35 | Nahoru | #120
kmotrs>Takže třeba 350/640 Styl doporučuješ? Já jen že bych ji chtěl koupit, sece jetou, ale chtěl. No jinak bych se chtěl zeptat jestli se dělali 21Kw verze jen pro policii nebo i normálně :cool: dostal jsem nabídku za upravenou 250/590 Sport z roku 1968 nabízejí mě 25 000,- zvažuju jestli neprodám, sice je předělaný do endura předek z 350/639 a zalomený vejfuky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist