paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
 
30.7.2007 v 22:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

17.8.2007 v 06:35 | Nahoru | #1
kmotrs>Takže třeba 350/640 Styl doporučuješ? Já jen že bych ji chtěl koupit, sece jetou, ale chtěl. No jinak bych se chtěl zeptat jestli se dělali 21Kw verze jen pro policii nebo i normálně :cool: dostal jsem nabídku za upravenou 250/590 Sport z roku 1968 nabízejí mě 25 000,- zvažuju jestli neprodám, sice je předělaný do endura předek z 350/639 a zalomený vejfuky

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

17.8.2007 v 11:02 | Nahoru | #2
petakala> Nechci ti kazit iluze, ale policejnich 21kW je stejnej blud, jako policejni 5ti kvalt. Ne ze by neexistoval, ale pouze jako prototyp. Ja mel klasickou 350/640 - bez oilmastera a s kladivkama. Vse bylo OK, jen kladivka vyzaduji obcasnou udrzbu a musis spravne michat pomer oleje/benzin. To michani neni problem - ja jezdil na pomer 1:60 a kvalitni olej ELF. S kladivkama je to dneska horsi. Bud sezenes nejake stare s pertinaxovym zdvihatkem a stare teslacke kondenzatory a bude to v pohode, nebo koupis novodobe nahrazky kond. PSL a kladivka s plast. zdvihatkem a budes se v tom porad ryt. A nebo udelas to co ja - koupis bud uz s motorkou, nebo dodatecne VAPE a starosti se zapalovanim ti odpadnou. Problematicka je spojka typu 638 - problematicka je v tom, ze malokdo ji umi sesadit a seridit, aby fungovala jak ma. Ja ji seridil nekde v 50 000km a do mych najetych 146 000km jsem na ni nemusel sahat. Jinak mazat kyvku, menit olej v prednich vydlich, podotahovat srouby... nic vic se skoro delat nemuselo. Rado praskalo lanko od spojky - vozil jsem nahradni, ac jsem ho nikdy nepotreboval. Co se tyce vetsiho vykonu - bud jses extreme sikovny, nebo zaplatis u TK moto a ten ti nejake opravdove koniky nazene. CZus.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist