globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
 
30.7.2007 v 22:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 11:18 | Nahoru | #1

Sim> rejpnout si musim.. jak dlouho bys byl ochoten cekat ty? Tobe prijde normalni, ze das motorku do zarucni opravy a kdyz po mesici prijdes, zjistis ze na motorku nikdo ani nesahnul?

Pokud ano, tak zamir do nejblizsi psychiatricke poradny. Protoze bohuzel diky takto smyslejicim lidem takhle fabrika funguje


Ja Jabbovi neradim, aby si to nechal. Odstoupeni od smlouvy je jeho pravo. Jak dlouho bych byl ochoten cekat nevim, akorat se ten pripad snazim pochopit a mam z toho hlavne dojem, ze se te motorce zase tolik nestalo a ze, jak pise i Jabba, pri trose dobre vule to mohlo byt ok <strong>behem jednoho dne</strong>. Spis nez samotna Jawa ale nezafungoval ten zarucni servis, ne? Nevim, jestli kvuli lidem jako ja je Jawa touhle jawou, to je trosku silne obvineni, Sime. Spis je takova, protoze se potaci od 10 k 5 a kvuli tomu tam nepujde pracovat nikdo perspektivni, platy jsou tam asi nizke. Dela tam par nadsencu a starsich chlapu. Verim, ze jsou sikovni, ale asi nestihaji resit problemy a nektere veci asi resit neumi. <strong>Ale nejak nechapu tento osli mustek: pan Paur je kokot a mesic na motorku nesahl, nepozna chudou smes a neumi vymenit hadicky, z toho plyne, ze Jawa jsou blbci a jawa 650 classic je spatna motorka?</strong> Tahle implikace mi na tomhle vlakne malinko vadi. Z toho, ze ma serie motorek vadne hadicky snad nemuzete panove usuzovat, ze je lepsi ojetej Japonec, to fakt neberu.

(reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete

9.8.2007 v 11:57 | Nahoru | #2
Dan350> ono je to trosku jinak. I kdyby motorka byla ze zlata za pul koruny, bez spolehlivyho zazemi je ti na dve veci. Servisni intervaly jsou predepsany, takze do servisu proste musis, i kdybys nechtel, jinak prijdes o zaruku, v ramci ktere by se mela fabrika (zprostredkovane pres servis) starat o to, abys na motorku krome tankovani benzinu nemusel sahat.

Netvrdim, ze je to pouze pripad jawy, ale tady je to proste nekolik faktoru dohromady:
- motorka neni konstrukcne dotazena do konce, nejsou zkusenosti z provozu a tim padem nejsou vychytany detsky nemoci
- i kdyz by se 9 z deseti lidi ve vyrobe snazili a delali motorku s laskou a veskerou peci, dokud tam budou mit mezi sebou jednoho sabotera, kterej to ma na haku a je (ted to neni konkretni pripad, jen priklad) treba schopnej nachromovat rezavy veci, bude ve vysledku motorka odflaknuta a bude to uzivatele stat nervy
- kdyz diky kombinaci predchozich dvou faktoru se zjisti, ze nastala chyba, nastupuje v ramci zarucni doby moznost nechat si bezplatne dat veci do poradku. Kdyz vsak ten, kdo to ma na starosti, nema vuli k tomu pro spokojenost zakaznika hnout prstem, kruh se skoro uzavira
- k uplnemu uzavreni kruho dochazi ve chvili, kdy fabrika pristupuje dobrovolne na podminky dane zakonem, zakaznik si motorku za techto podminek od fabriky koupi. Po nesplneni podminek ze strany fabriky dela mrtvyho brouka a pokud ma vratit neco, co zakaznikovi nalezi a dela to az pod pohruzkou soudu, myslim si o te spolecnosti svoje a i kdyby vyrabela slepice na zlaty vejce, nevim, zda bych se chtel stat jejim zakaznikem.

Jak jsem psal, netvrdim, ze tento zpusob chovani a pristupu se tyka jen Tynecky fabriky. Jde proste o to, ze diky zkusenostem jinych aspon vim, kde byt pozornejsi. Proste kdyz ptacka lapaji....
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist