1 reakcí na tento příspěvek Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
Ja porad nechci odsuzovat kvalitu Jawy, jako motorky takove. Hadicky pouzivaji OK, ale ze v GUFERU namichali spatnou smes gumy, za to Jawa nemuze. Jak je to s draty, to nerusim. V manualu to mozna neni, ale pri prodeji jsem byl upozornen, pri prvnich 500km kontrolovat srouby. Nejake se povolovali, tak jsem je poctive dotahoval a kontroloval, pozdeji uz to je OK. S vidlicema je to pech - Paioli jsou docela kvalitni firma, stat se muze. Bouchani v hlave rizeni - tezko takhle soudit, ale dle mych zkusenosti, to neni hlava rizeni, ale uchyceni predniho svetlometu. Zvlaste je-li na motorce stit. Trubky drzaku jsou izolovany pomerne mekkou penovou vyplni a na hrbolech si to klepne o kluzak(bryle). Pomohlo vypodlozeni gumou, a je i na dirach klid. Samozrejme to nemuselo byt ono, ale ja to takhle mel. Tim chci jen rict, ze nevim proc se zde nekteri jedinci nad temi zavadami tak desi. Ja probihal fora o BMW(kvuli motoru), kde resej taky spousty zajimavych veci (loziska v krku r., chcipani, plasty) na novych motorkach. A verim, ze to neni jenom tam. Zavady to nejsou tragicke a povetsinou nejsou z duvodu odflaknuti vyroby. Stacilo by tomu venovat na garancce 3 hodiny prace a bylo by to OK. A tady je ten problem. Ja kdybych videl, ze se s motorkou mesic nepohlo, taky bych lital. Opet a zase - je to jen o pristupu a kvalite lidi. V tom je nejslabsi clanek cele veci, ktery zkazi i janak povedeny stroj.
JABBA: Ja dobre, ze penize dorazily dle slibu, uzij si je na nove motorce!
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Než si koupíte Jawu, tak se zamyslete
... konkretne treba
Hadicky pouzivaji OK, ale ze v GUFERU namichali spatnou smes gumy, za to Jawa nemuze.
Jak jsi prisel ze za to Jawa nemuze? Sice neni vyrobce toho komponentu, ale za kvalitu ruci ona. I kdyby ho nemontovala a jen a pouze ho na motorku polozila, tak za kvalitu ruci. Lepe receno, je to soucast motorky, za kterou ruci vyrobce motorky a prave vyrobce by se prostrednictvim servisu mel starat o to, aby v pripade vadnych komponentu doslo k jejich vymene za bezvadne a zaroven dal podnet na zprisneni vstupni kontroly (vi vubec v Tynci co to je) pripadne na zmenu dodavatele. Ono totiz spousta komponentu nemusi delat problemy jen kvuli zmetku z vyroby, ale i preprava a skladovani se na tom muze podepsat. A neni starosti zakaznika se v pripade problemu pidit po tom, zda pryzove hadicky vezli na ktevrenem nakladaku na slunicku, nebo zda byl ozralej ten, kdo zodpovida za spravnou vulkanizaci pryze.