Naposledy editováno 26.02.2010 09:30:33
rozhodoval jsem se mezi 800GS a LC8 - a úplně nejvíc by se mi líbila LC8 s motorem z 800GS
nakonec jsem skončil u lc8 950 - tedy ten starší karburátorový typ - nechtěl jsem hned ty první stříkačky protože při mém štěstí bych si koupil tu Alexovu a ty novější byly už dražší stejně jako rozumné GS bylo dražší + nutné investice u TT
jinak srovnání od Jacoba je luxusní - plně s ním souhlasím a třeba ten malý rejd mě u lc8 vadí, poladím dorazy, ale zase budu mlátit zrcátky do plexi
co se spotřeby týče tak jezdím od 5,6 (klidné cestování, mokrá silnice do 120 kmh) do 7l to už si cestu fakt užívám a díky tomu bych snesl trochu větší nádrž
a teď mám připravené snížení převodu - originální převod je moc do rychla a jednička je moc dlouhá, zvlášť do terénu a pro jezdce jako já co to nevyřeší plynem - i když tady je nutno smeknout ten podvozek lc8 toho pobere strašně moc takže rychlostí se toho dá dost vyřešit
Tady v ČR je to u 800GS okolo 5,2l na TKC i silničních pneu, pokud se pohybujeme do cca 100km/h, při ostré jízdě okolo 60-140 se spotřeba dostává u TKC asi na 5,5l.
To samé s 990 (jezdíme ve dvou, máme stejnou techniku jízdy a jsme v dosahu interphone, tzn do nějakých 200m) projede parťák s o 1-1,5l větší spotřebou, ale je to větší objem.
Specialitka je Grossglockner. Když se tam člověk dostane brzo ráno, nebo později večer, dá se jet celkem střelba. Na silničním obutí limituje přední 21" kolo, motardi si nás dají, pokud je někdo umí řídit...ale i tak to honíme hodně. Spotřeba u GS je okolo 6l a u 990 okolo 7,5-8l. Ale kdo zná Grossglockner, ví, co to znamená
pro GS je u mě pouze údajná nízká spotřeba jinak se s Adv nedá nic srovávat, nic z litrových dvouválců nemá kola 21, 18, nic nemá takové jízdní vlastnosti v terénu a vůbec stavbu téměř závodní (dakarské) motorky..
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Najel sem s ní přes 20 tKM a žádnou vážnější závadu sem neřešil, takže maximální spokojenost.
Na co vzpomínám je, že němec co mi ji prodával říkal, že si kupuje 1200 GS a to proto, aby jezdil bezpečně a pohodlně, že prej KTM LC8 jej sváděla k blbnutí a rychlejší jízdě a s tím souhlasím i já...
Jinak je pravdou, že nižší otáčky od spod motorka moc ráda neměla, ne že by je vůbec nezvládla, ale už se semotamo cukla a dala najevo, že se jí to nelíbí.
V terénu byla dobrá (na to kolik vážila a jak byla velká).
No a zapravdu musím dát i těm co říkali, že je štve poloměr otáčení, to u obchoďáků na parkovištích byl někdy fakt opruz...ale to je asi jediná věc, která se mi na ní nelíbila.
Celkově bych ji určitě doporučil.
anila>Na co vzpomínám je, že němec co mi ji prodával říkal, že si kupuje 1200 GS a to proto, aby jezdil bezpečně a pohodlně, že prej KTM LC8 jej sváděla k blbnutí a rychlejší jízdě a s tím souhlasím i já....
Tak nějak to koresponduje s mým názorem,že LC8 je pro lidi,kteří již dospěli na BMW GS,ale ještě se nezačali bát vzít za heft...
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Petr 11>esli to není tím,že se nerozjedeš ani na 690?
si tě škrtám...škrtááám
je to ostrostí nástupu, i s 690 musím přes spojku. u gs posíláš koníky plavně jednoho po druhým
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
mariano>si tě škrtám...škrtááám
je to ostrostí nástupu, i s 690 musím přes spojku. u gs posíláš koníky plavně jednoho po druhým
Neee,neeeeeee!!!
Zkus zpomalit sekundár,taky jsem musel příliš spojčit,bo jednička byla moc rychlá...
Naposledy editováno 01.03.2010 16:03:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC8 Adventure vs BMW F800GS
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
F 800 GS - 2024 [1, 2, 3, 4] BMW F 800 GS | 1705ol | 92 | 15.5.2024 v 11:25 TomasNBK |
Kola z BMW F850GS na 800GSA BMW F 800 GS, BMW F 800 GS Adventure, BMW F 850 GS | MartasUS | 1 | 4.5.2024 v 11:25 Tomassino |
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... | karosa | 44 | 16.4.2024 v 07:49 Koudy01 |
Kufry Vario BMW F 800 GS | ZbyD | 5 | 24.3.2024 v 16:19 ZbyD |
Obnova servisního intervalu BMW F 800 GS | rimbo | 5 | 1.2.2024 v 13:18 MartasUS |