Naposledy editováno 13.09.2009 20:26:15
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999
Naposledy editováno 13.09.2009 23:03:14
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999
Vytáhnou se katalyzátory jeden je v koncovce a druhej ve svodu od předního válce.
Mám to na své 749 a vše je ok
Naposledy editováno 14.09.2009 08:58:59
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku 749,999
4 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999
Jo a kdyžtak napište někdo jak to je s tím Poláškem, něco jsem už o něm slyšel (samou chválu a pozitiva) ale osobní zkušenost nikdo moc žádná, tak budu rád když někdo pak napíšete co a jak to u něj probíhalo, rád bych u něj asi napřesrok koupil ty Termignoni, plus možná ještě nějaký blbůstky, filtry, Eprom atd. a zdá se mi jako solidní firma, tak budu rád za nějaké to info...
Jinak k té řídící jednotce, mě na 748 odešla taky, a to je přitom ne moc stará motorka. Projevovalo se to tak, že při otřesech na hrbaté silnici to na mikrookamžik zhaslo, ovšem nejen motor, byl to výpadek kompletního elektrickýho okruhu. Spadl i otáčkoměr, vše zhaslo, motor přestal táhnout, ale tohle celé trvalo cca půl vteřiny. A bylo jedno v jakých otáčkách to bylo. Tzn. pokud ti nespadne komplet elektrický okruh, tak řídící jednotkou to nebude! Pokud máš možnost, zkus ještě jiný Eprom, ale že by měl Eprom poruchu je podle mě malá šance, spíš jestli není málo zasunutý v té zásuvce v řídící jednotce (jestli se v tom někdo hrabal).
Jinak možná trochu potěšující zpráva pro Tebe bude, že pokud by to jednotkou bylo, tak se dají za celkem slušný peníz sehnat, já ji pořídil za 5 000 starší ale plně funkční, a hlavně - 748, 916, 996, ST2 i ST4 ji mají stejnou, po montáži Ti to nejspíš bude po ubrání plynu hodně střílet do výfuků jako mě, ale pak se seřídí bohatost směsi (motorka z které jednotka pochází byla jinak nastavená) a bude to v pořádku. Na ebay je jednotek taky dost, a dokonce i kolem 3 tis Kč, otázkou je, jestli si člověk lajzne to koupit, protože by nějaký hajzl mohl prodávat jednotku jak ta moje, plně funguje, ale při otřesech třeba jednou za 50 km to na okamžik zhasne, prostě nějaký kontakt...
PS: údajně Fiat Punto má stejnou jednotku taky! (nedělám si srandu).
Naposledy editováno 15.09.2009 11:46:11
DMC.motobiker>desmojarda> Aha, tak to já mám jen tu motorku, takže to mám všechno snažší... Jinak nevím co s tím je, normálně si takhle jedu po dálnici a najednou to začalo vynechávat, zaškytalo to, a konec , tak se svezla holka domů na vleku. No a teď to mám celý rozebraný, čidla jsem proměřil, kably jsou asi v poho, pojistky, kontakty, poťák, vstřiky, relátka, indučky, nic, tak už fakt nevím :\ , ještě musím koupit nový svíčky ale bojím se že to bude řídící jednotka, dělá to že to normálně chytne a běží to na volnoběh v pohodě, a na plyn taky reaguje, ale jak se dostane na nějakých 3500 - 4000 RpM, tak to vždycky vynechá, a jinak do těch 3 tisíc to normálně jezdí, tahá, všechno jak má, ale občasně to vynechá i tak, tak už netuším, asi budu kupovat tu jednotku... Teď už jen vyměním svíce a ještě se trochu podívam na čerpadlo, jesli nevynechává nebo tak něco, a uvidí se no, mám na to teď celou zimu...
Jo a kdyžtak napište někdo jak to je s tím Poláškem, něco jsem už o něm slyšel (samou chválu a pozitiva) ale osobní zkušenost nikdo moc žádná, tak budu rád když někdo pak napíšete co a jak to u něj probíhalo, rád bych u něj asi napřesrok koupil ty Termignoni, plus možná ještě nějaký blbůstky, filtry, Eprom atd. a zdá se mi jako solidní firma, tak budu rád za nějaké to info...
Stejnou závadu jsem řešil na bráchovo 916. Po výměně snímače teploty vzduchu a snímače atmosférického tlaku bylo vše Ok, Dál jsem nezkoumal který to dělal protože po výměně byla motorka OK a nebyl na to čas. Kontroloval jsi tyhle snímače ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku 749,999
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999
Ducatista> Díky moc za informace a zkušenosti , možná se teď posunu někam dál , no a už se mi v tom někdo hrabal, plomby na ř.j. jsou porušené, jinak mě to prostě dělá to že jak to nastartuju, tak to chytne a normálně to jede až do těch 3500, a někdy až do 5ti RpM, ale pak jako bys vypnul zapalování, a otáčkoměr i motor jdou dolu, ale ještě pod volnoběhem opět naskočí a zase do těch kritických otáček to jede jak má, a tak to dělá pořád... :\ Jo ale elektrika mi fachá normálně, světla, podsvícení, kontrolky, všechno funguje pořád jak má i když to vynechá... No a ten Eprom, ještě s tím zkusím zahejbat a očistit ho, ale nevím no, už jsem koukal na nějaké jeté jednotky, a asi bych do ní šel, jenom jsem se bál aby to fungovalo, protože já mám nějakou s označením P8 a ty jiné byli 16M pokud se nepletu, tak víš co aby to bylo kompatibilní... :\ Jo a ségra má novější Punto, a jeden známej má i starší, tak kdyžtak je okouknu jestli by to náhodou nešlo přehodit, alespoň na to vyzkoušení, kdybych pak věděl že to je tím, tak bych si sehnal takovou co tam patří, akorát teď mám obavu abych jí nekupoval zbytečně kdyby to tím nebylo... No tak zatím díky moc všem za typy, a snad to ještě letos pojede , tu mašinu zatím nemám nijak dlouho, tak bych se chtěl ještě letos alespoň trošku povozit, když už se ta zima tak blíží...
Jinak teda s tím Poláškem jsi mě trošku znejistěl, ale budu doufat že tomu stavu těch laďáků odpovídala i jejich cena a kupující snad tušil do čeho jde, jinak by to byla fakt prasárna! :\ Ale snad kdybych si u něj kupoval nějaké v TOP stavu tak by neměl být problém, ale jak jsem říkal to ještě teď moc neřeším, to příjde na řadu až nejdřív kolem vánoc, spíš na jaře, a mezi tím budu taky ještě brouzdat na ebay a tak...
desmojarda>DMC.motobiker> Zdarec,ta vaha vzduchu by to mohla byt,ještě bych mrknul na potáky klapek a hlavně snímač otáček,stačí s nim o milimetřík hnout a je zle.školil mě na 748,s tim rozdílem že motorka nejela vůbec,žádná jiskra.dotáhl jsem ji na vozejku dom a potvora chytla.takhle mě to nějaký čas školilo
Aha, tak ten snímač otáček na to jsem ještě nekoukal kde se seřizuje, to ještě musím prověřit , třeba by to mohlo souviset, jinak jsem ho ale proměřoval a odpor měl dobrý, a ten poťák (já mám jen jeden na přední klapce) jsem taky proměřoval, a zdá se že v něm to nebude, při přidávání a ubírání plynu se odpor měnil přesně jak má dle hodnot v manuálu, akorát tam psali že se má měřit i jeho napětí na pinech v ř.j. ale tam jsem se toho nějak nedoměřil, nevím jestli jsem blbě odpočítal piny, nebo jsou lakovaný, ale doufám že odpor toho poťáku a to že do 3 tisíc to reaguje a má to i výkon jako důkaz jeho funkčnosti postačí...
Ale podle toho co píšeš si myslím, že to jednotkou nebude. Protože ta bud jede, nebo nejede, a ne že v 3500 ot najednou umře, obzvlášt když nevypadne celej elektrickej okruh.
Naposledy editováno 16.09.2009 07:25:06
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999
Musím se teda přiznat že mám docela strach, kdyby se mi to stalo někde v zatáčce, ten krouťák by mě asi poslal do škarpy, už jen když mi to zdechlo na rovince tak se mi hned bloklo kolo, ještě že jsem stihnul včas zmáčknou spojku, v zatáčce bych to ale fakt nestinul, proto jsem taky dneska jezdil kruháče přes spojku... No hlavně aby to už bylo vyřešené, a časem asi stejně tu novou jednotku pořídim, jistota je jistota...
Jo a díky moc za rady a za ochotu...
1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999
Naposledy editováno 17.09.2009 10:13:52
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |