globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Koncovka výfuku 749,999
13.9.2009 v 20:22
Zdarec,nepokoušel jste se někdo kuchat origo koncovku??

Naposledy editováno 13.09.2009 20:26:15

Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 21:36 | Nahoru | #1
No hele do toho bych se nepoustel nic nevymyalis.Kamarad to skousel na motce a at kuchal jak kuchal bylo to porad horsí

Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 21:51 | Nahoru | #2
no nedoporučuje se to ale mam kamoše a ten mel tt600r a tam origo vejfuk kdyz si otevrel a vydal jen nakou prepazku musel bych se ho zeptat tak potom mel problem se rozjed z krizovatek jakouze brutalni zvuk a hlavne odspoda to tahalo jako svině a zbytek vikonu o kapku lepsi spis neznatelnej ten stred a konec jak rikam musel bych se ho zeptat ale motard a silnice neco jineho tak nevim

Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 21:54 | Nahoru | #3
tobě je líto že to funguje jak má?

Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 22:11 | Nahoru | #4
nekuchej nebo bude díra ve výkonové křivce,bud rád že to neřve

Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 22:28 | Nahoru | #5
kuchání výfuku je prasárna kterou rozhodně ničemu nepomůžeš

Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 22:51 | Nahoru | #6
souhlas se všema radsi ladak ale jak rikam ty ttr 600 to pomohlo ale je to prasarna aja bych to neudelal i kdyby to pridalo nakyho kone proste radsi ladak

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 23:02 | Nahoru | #7
Kuchat můžeš leda tak vejfuck na Japončíku, u Ducati by byl asi lepší laďák, na 749 patří Termignoni , jasná věc , taky už si na ně šetřím, když to půjde hladce, možná by mi je mohl přinést ježíšek... No jenom škoda že mi to nejezdí... A těžko říct jestli to ještě někdy pojede...

Naposledy editováno 13.09.2009 23:03:14

Koncovka výfuku 749,999

13.9.2009 v 23:21 | Nahoru | #8
Kam ten svět spěje Jak asi pak o ní bude servisně pečováno , když se řeší takováto věc, protože není ani na obyč laďák...byť tam samozřejmě patří ty termixy.

Koncovka výfuku 749,999

14.9.2009 v 08:19 | Nahoru | #9
Nejlevnější laďák na 999 za 7500kč,plus část svodu,ducati Polášek.

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999

14.9.2009 v 08:57 | Nahoru | #10
Zavolej tomu Poláškovi : www.ducati.motocentrum.cz/
Vytáhnou se katalyzátory jeden je v koncovce a druhej ve svodu od předního válce.
Mám to na své 749 a vše je ok

Naposledy editováno 14.09.2009 08:58:59

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

14.9.2009 v 15:02 | Nahoru | #11
DMC.motobiker> no jo no na mě se ježuch vyprdne,páč čekáme rodinu a tak jdou prachy kapku jinam.A jak to že ti to nejezdí????

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku 749,999

14.9.2009 v 15:04 | Nahoru | #12
marin> díkas,zavolám mu

4 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999

14.9.2009 v 16:33 | Nahoru | #13
desmojarda> Aha, tak to já mám jen tu motorku, takže to mám všechno snažší... Jinak nevím co s tím je, normálně si takhle jedu po dálnici a najednou to začalo vynechávat, zaškytalo to, a konec , tak se svezla holka domů na vleku. No a teď to mám celý rozebraný, čidla jsem proměřil, kably jsou asi v poho, pojistky, kontakty, poťák, vstřiky, relátka, indučky, nic, tak už fakt nevím :\ , ještě musím koupit nový svíčky ale bojím se že to bude řídící jednotka, dělá to že to normálně chytne a běží to na volnoběh v pohodě, a na plyn taky reaguje, ale jak se dostane na nějakých 3500 - 4000 RpM, tak to vždycky vynechá, a jinak do těch 3 tisíc to normálně jezdí, tahá, všechno jak má, ale občasně to vynechá i tak, tak už netuším, asi budu kupovat tu jednotku... Teď už jen vyměním svíce a ještě se trochu podívam na čerpadlo, jesli nevynechává nebo tak něco, a uvidí se no, mám na to teď celou zimu...

Jo a kdyžtak napište někdo jak to je s tím Poláškem, něco jsem už o něm slyšel (samou chválu a pozitiva) ale osobní zkušenost nikdo moc žádná, tak budu rád když někdo pak napíšete co a jak to u něj probíhalo, rád bych u něj asi napřesrok koupil ty Termignoni, plus možná ještě nějaký blbůstky, filtry, Eprom atd. a zdá se mi jako solidní firma, tak budu rád za nějaké to info...

Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 07:04 | Nahoru | #14
Byl sem u Poláška tak před týdnem,mrknout se,poptat na nějaký ty koncovky.Starší chlápek,o berlích,ochotnej,vysvětlil mě jak to s těma koncovka a svodama a katalyzátorama je,prostě v poho.Žádná velká prodejna to není,spíš takovej rodinej krámek v garáži.

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 07:06 | Nahoru | #15
desmojarda> Pak sem pisni co ses dozvěděl.

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 10:05 | Nahoru | #16
DMC.motobiker> Mám od Poláška motorku a na servis taky jezdím k němu a nemám problém.

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 11:40 | Nahoru | #17
DMC.motobiker> Znám kluka co na jeho 996 koupil od Poláška Termignoni - byly z bourané motorky, takže svody byly křivý! Musel je rozpárat, aby je ohnul do správnýho úhlu a pak svařit! Naprostá prasárna, na motorce už to vypadalo hnusně. Ať ale nepomlouvám, nevím, jestli mu to při prodeji p. Polášek řekl nebo neřekl.
Jinak k té řídící jednotce, mě na 748 odešla taky, a to je přitom ne moc stará motorka. Projevovalo se to tak, že při otřesech na hrbaté silnici to na mikrookamžik zhaslo, ovšem nejen motor, byl to výpadek kompletního elektrickýho okruhu. Spadl i otáčkoměr, vše zhaslo, motor přestal táhnout, ale tohle celé trvalo cca půl vteřiny. A bylo jedno v jakých otáčkách to bylo. Tzn. pokud ti nespadne komplet elektrický okruh, tak řídící jednotkou to nebude! Pokud máš možnost, zkus ještě jiný Eprom, ale že by měl Eprom poruchu je podle mě malá šance, spíš jestli není málo zasunutý v té zásuvce v řídící jednotce (jestli se v tom někdo hrabal).
Jinak možná trochu potěšující zpráva pro Tebe bude, že pokud by to jednotkou bylo, tak se dají za celkem slušný peníz sehnat, já ji pořídil za 5 000 starší ale plně funkční, a hlavně - 748, 916, 996, ST2 i ST4 ji mají stejnou, po montáži Ti to nejspíš bude po ubrání plynu hodně střílet do výfuků jako mě, ale pak se seřídí bohatost směsi (motorka z které jednotka pochází byla jinak nastavená) a bude to v pořádku. Na ebay je jednotek taky dost, a dokonce i kolem 3 tis Kč, otázkou je, jestli si člověk lajzne to koupit, protože by nějaký hajzl mohl prodávat jednotku jak ta moje, plně funguje, ale při otřesech třeba jednou za 50 km to na okamžik zhasne, prostě nějaký kontakt...

PS: údajně Fiat Punto má stejnou jednotku taky! (nedělám si srandu).

Naposledy editováno 15.09.2009 11:46:11

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 17:37 | Nahoru | #18

DMC.motobiker>desmojarda> Aha, tak to já mám jen tu motorku, takže to mám všechno snažší... Jinak nevím co s tím je, normálně si takhle jedu po dálnici a najednou to začalo vynechávat, zaškytalo to, a konec , tak se svezla holka domů na vleku. No a teď to mám celý rozebraný, čidla jsem proměřil, kably jsou asi v poho, pojistky, kontakty, poťák, vstřiky, relátka, indučky, nic, tak už fakt nevím :\ , ještě musím koupit nový svíčky ale bojím se že to bude řídící jednotka, dělá to že to normálně chytne a běží to na volnoběh v pohodě, a na plyn taky reaguje, ale jak se dostane na nějakých 3500 - 4000 RpM, tak to vždycky vynechá, a jinak do těch 3 tisíc to normálně jezdí, tahá, všechno jak má, ale občasně to vynechá i tak, tak už netuším, asi budu kupovat tu jednotku... Teď už jen vyměním svíce a ještě se trochu podívam na čerpadlo, jesli nevynechává nebo tak něco, a uvidí se no, mám na to teď celou zimu...

Jo a kdyžtak napište někdo jak to je s tím Poláškem, něco jsem už o něm slyšel (samou chválu a pozitiva) ale osobní zkušenost nikdo moc žádná, tak budu rád když někdo pak napíšete co a jak to u něj probíhalo, rád bych u něj asi napřesrok koupil ty Termignoni, plus možná ještě nějaký blbůstky, filtry, Eprom atd. a zdá se mi jako solidní firma, tak budu rád za nějaké to info...



Stejnou závadu jsem řešil na bráchovo 916. Po výměně snímače teploty vzduchu a snímače atmosférického tlaku bylo vše Ok, Dál jsem nezkoumal který to dělal protože po výměně byla motorka OK a nebyl na to čas. Kontroloval jsi tyhle snímače ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 19:30 | Nahoru | #19
DMC.motobiker> Zdarec,ta vaha vzduchu by to mohla byt,ještě bych mrknul na potáky klapek a hlavně snímač otáček,stačí s nim o milimetřík hnout a je zle.školil mě na 748,s tim rozdílem že motorka nejela vůbec,žádná jiskra.dotáhl jsem ji na vozejku dom a potvora chytla.takhle mě to nějaký čas školilo

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 19:46 | Nahoru | #20
AllgydaCorse> No proměřoval jsem snad všechny a porovnával jsem to s odporama které mají mít dle manuálu, a všechny byli OK, aj ty čidla teploty vzduchu a atmosférického tlaku, pokud se nepletu tak to na teplotu vzduchu je za světlometem, a to na atm. tlak je na nádržce s chladící kapalinou že? Ono ale u nich je problém v tom že i když je odpojím tak to pořád jede stejně, a v manuálu je snad mám pocit napsáno že kdyby jedno z nich selhalo, tak prý řidící jednotka použije defaultní hodnoty, tak nevím no :\ , na zkoušku jiná nemám...

Ducatista> Díky moc za informace a zkušenosti , možná se teď posunu někam dál , no a už se mi v tom někdo hrabal, plomby na ř.j. jsou porušené, jinak mě to prostě dělá to že jak to nastartuju, tak to chytne a normálně to jede až do těch 3500, a někdy až do 5ti RpM, ale pak jako bys vypnul zapalování, a otáčkoměr i motor jdou dolu, ale ještě pod volnoběhem opět naskočí a zase do těch kritických otáček to jede jak má, a tak to dělá pořád... :\ Jo ale elektrika mi fachá normálně, světla, podsvícení, kontrolky, všechno funguje pořád jak má i když to vynechá... No a ten Eprom, ještě s tím zkusím zahejbat a očistit ho, ale nevím no, už jsem koukal na nějaké jeté jednotky, a asi bych do ní šel, jenom jsem se bál aby to fungovalo, protože já mám nějakou s označením P8 a ty jiné byli 16M pokud se nepletu, tak víš co aby to bylo kompatibilní... :\ Jo a ségra má novější Punto, a jeden známej má i starší, tak kdyžtak je okouknu jestli by to náhodou nešlo přehodit, alespoň na to vyzkoušení, kdybych pak věděl že to je tím, tak bych si sehnal takovou co tam patří, akorát teď mám obavu abych jí nekupoval zbytečně kdyby to tím nebylo... No tak zatím díky moc všem za typy, a snad to ještě letos pojede , tu mašinu zatím nemám nijak dlouho, tak bych se chtěl ještě letos alespoň trošku povozit, když už se ta zima tak blíží...

Jinak teda s tím Poláškem jsi mě trošku znejistěl, ale budu doufat že tomu stavu těch laďáků odpovídala i jejich cena a kupující snad tušil do čeho jde, jinak by to byla fakt prasárna! :\ Ale snad kdybych si u něj kupoval nějaké v TOP stavu tak by neměl být problém, ale jak jsem říkal to ještě teď moc neřeším, to příjde na řadu až nejdřív kolem vánoc, spíš na jaře, a mezi tím budu taky ještě brouzdat na ebay a tak...

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

15.9.2009 v 19:54 | Nahoru | #21

desmojarda>DMC.motobiker> Zdarec,ta vaha vzduchu by to mohla byt,ještě bych mrknul na potáky klapek a hlavně snímač otáček,stačí s nim o milimetřík hnout a je zle.školil mě na 748,s tim rozdílem že motorka nejela vůbec,žádná jiskra.dotáhl jsem ji na vozejku dom a potvora chytla.takhle mě to nějaký čas školilo


Aha, tak ten snímač otáček na to jsem ještě nekoukal kde se seřizuje, to ještě musím prověřit , třeba by to mohlo souviset, jinak jsem ho ale proměřoval a odpor měl dobrý, a ten poťák (já mám jen jeden na přední klapce) jsem taky proměřoval, a zdá se že v něm to nebude, při přidávání a ubírání plynu se odpor měnil přesně jak má dle hodnot v manuálu, akorát tam psali že se má měřit i jeho napětí na pinech v ř.j. ale tam jsem se toho nějak nedoměřil, nevím jestli jsem blbě odpočítal piny, nebo jsou lakovaný, ale doufám že odpor toho poťáku a to že do 3 tisíc to reaguje a má to i výkon jako důkaz jeho funkčnosti postačí...

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

16.9.2009 v 07:22 | Nahoru | #22
DMC.motobiker> no já bych řekl že ty jednotky by fakt měly být stejný. Mám totiž 748R, a v ní ted mám jednotku z 748 biposto rok 98 a na ní je přitom na nálepce Ducati 916... Proto soudím že jsou stejný, jen ten Eprom je jiný, ten totiž řídí palivovou mapu. Ale pokud bys chtěl a fakt měl pocit že to je jednotkou, tak se můžu kouknout i na ty nápisy (16M atd). A kdyby bylo úplně nejhůř, tak Ti můžu mou původní vadnou jednotku z 748R půjčit na odzkoušení, má někde špatný kontakt, ovšem pokud moto stojí na místě a nemá otřesy jak za jízdy, tak bezproblémově funguje. Anebo zkus p. Bednáře, není od Tebe daleko a dílů na odzkoušení má skladem taky dost.
Ale podle toho co píšeš si myslím, že to jednotkou nebude. Protože ta bud jede, nebo nejede, a ne že v 3500 ot najednou umře, obzvlášt když nevypadne celej elektrickej okruh.

Naposledy editováno 16.09.2009 07:25:06

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999

16.9.2009 v 23:49 | Nahoru | #23
Ducatista> No tak hoši nebudete tomu věřit, ale asi to bylo tím šroubkem (asi ovládá nějaký micro poťák) kterým se na řídící jednotce seřizuje bohatost směsi, je to hned vedle konektoru ř.j., dneska jsem chtěl ještě vyzkoušet ten Eprom, jaké má kontakty atd. ale napadlo mě s tím šroubkem zahejbat sem a tam, předtím jsem se bál abych to nerozhodil, že to asi bude tak nastavené už z výroby, ale nakonec jsem si řekl že tim asi už nic neztratím, když budu kupovat tu novou jednotku, tak jsem ho otočil o půl otáčky, nastartoval jsem to a ono to jelo jak má, chvíly jsem to nechal běžet, pak jsem zvyšoval otáčky, a nakonec jsem se dostal až do omezovače bez jediné chybky, pak jsem ho opět nastavil tak jak to bylo, a pořád OK, tak jsem to narychlo složil a ještě jsem si dal menší noční jízdu po městě, a zdá se že to funguje, jede jak má, tahá pěkně, akorát teda ve městě se pořádne nedá jet na víc jak 5 tisíc RpM, takže to ještě musím zítra vyzkoušet za městem, ale na neutrál to točí bezchybně, tak mi hoši držte palce ať to bylo tím a ať mi to už nikdy příště neudělá!

Musím se teda přiznat že mám docela strach, kdyby se mi to stalo někde v zatáčce, ten krouťák by mě asi poslal do škarpy, už jen když mi to zdechlo na rovince tak se mi hned bloklo kolo, ještě že jsem stihnul včas zmáčknou spojku, v zatáčce bych to ale fakt nestinul, proto jsem taky dneska jezdil kruháče přes spojku... No hlavně aby to už bylo vyřešené, a časem asi stejně tu novou jednotku pořídim, jistota je jistota...

Jo a díky moc za rady a za ochotu...

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

17.9.2009 v 07:00 | Nahoru | #24
DMC.motobiker> no, to je teda zajímavý... Na jednu stranu je super že se to vyřešilo, na druhou stranu já osobně nesnáším závady, který "se samy vyřeší" a já pořádně nevím co a proč, protože pak mám pořád strach, že se to může stát znovu...

1 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999

17.9.2009 v 10:12 | Nahoru | #25
Ducatista> No tak to jsme na tom podobně, taky se bojím aby se to nestalo znova, a ještě třeba navíc v nějakou nevhodnou chvíly :\ , raději bych věděl jistě čím to bylo, hlavně ale teda doufám že to bylo v té jednotce, protože mám stejnak v plánu pořídit novou, ta co tam teď je tam podle mě ani nepatří, má tam být užší s kulatým průzorem a konektorem na boku, tahle se nevejde do držáků na rámu, asi tam je rozdíl i v označení (to P8 / 16M), ale dle manuálu tam prý můžu být obě varianty, tak uvidíme až si nějakou seženu, no ale dneska to ještě všechno překontroluju, dosložím a uvidíme...

Naposledy editováno 17.09.2009 10:13:52

(reakce na) Koncovka výfuku 749,999

17.9.2009 v 14:15 | Nahoru | #26
DMC.motobiker> Jestli máš takovou velikou a placatou, tak ta je z modelu SPS, ale funguje stejně

Koncovka výfuku 749,999

17.9.2009 v 14:45 | Nahoru | #27
Ducatista> Jo jo, je to taková veliká krabice která zabírá celej ten prostor a konektor má příčně v přední části, ale na štítku je napsáno něco jako 916 EU a jede to s ní , takže v tom typu by zase až takovej problém být neměl... Akorát co jsem koukal do schématů tak tahle má ještě ven vyvedený nějaký dva "těžkoříctcotoje" s chladičema co jsou umístěný pod sedlem :\ , a ta 16M je už má asi v sobě, protože u ní je těch pár PINů volných a nic takovýho tam ani není, proto jsem měl trošku obavu aby tam kdyžtak nějaká jiná ř.j. pasovala , ale všechny čidla a ostatní věci jsou zapojený úplně stejně, takže snad v tom nebude problém , ale to má čas, teď budu ještě nějakou dobu jezdit připosraně kolem komína a testovat to jestli to už opět jede jako dřív...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Ducati a servis. Ducati 749 Dobyče 9 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e.
Spojka Ducati 749 Ducati 749 fukeless 7 10.3.2021 v 09:36 fukeless
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... ducatista 838 19.2.2018 v 08:34 Londoner
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 Beda46 1 9.11.2015 v 14:41 t_freedom
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 honzabiker 4 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K

TOPlist