Naposledy editováno 13.09.2009 20:26:15
4 reakcí na tento příspěvek Koncovka výfuku 749,999
Jo a kdyžtak napište někdo jak to je s tím Poláškem, něco jsem už o něm slyšel (samou chválu a pozitiva) ale osobní zkušenost nikdo moc žádná, tak budu rád když někdo pak napíšete co a jak to u něj probíhalo, rád bych u něj asi napřesrok koupil ty Termignoni, plus možná ještě nějaký blbůstky, filtry, Eprom atd. a zdá se mi jako solidní firma, tak budu rád za nějaké to info...
Jinak k té řídící jednotce, mě na 748 odešla taky, a to je přitom ne moc stará motorka. Projevovalo se to tak, že při otřesech na hrbaté silnici to na mikrookamžik zhaslo, ovšem nejen motor, byl to výpadek kompletního elektrickýho okruhu. Spadl i otáčkoměr, vše zhaslo, motor přestal táhnout, ale tohle celé trvalo cca půl vteřiny. A bylo jedno v jakých otáčkách to bylo. Tzn. pokud ti nespadne komplet elektrický okruh, tak řídící jednotkou to nebude! Pokud máš možnost, zkus ještě jiný Eprom, ale že by měl Eprom poruchu je podle mě malá šance, spíš jestli není málo zasunutý v té zásuvce v řídící jednotce (jestli se v tom někdo hrabal).
Jinak možná trochu potěšující zpráva pro Tebe bude, že pokud by to jednotkou bylo, tak se dají za celkem slušný peníz sehnat, já ji pořídil za 5 000 starší ale plně funkční, a hlavně - 748, 916, 996, ST2 i ST4 ji mají stejnou, po montáži Ti to nejspíš bude po ubrání plynu hodně střílet do výfuků jako mě, ale pak se seřídí bohatost směsi (motorka z které jednotka pochází byla jinak nastavená) a bude to v pořádku. Na ebay je jednotek taky dost, a dokonce i kolem 3 tis Kč, otázkou je, jestli si člověk lajzne to koupit, protože by nějaký hajzl mohl prodávat jednotku jak ta moje, plně funguje, ale při otřesech třeba jednou za 50 km to na okamžik zhasne, prostě nějaký kontakt...
PS: údajně Fiat Punto má stejnou jednotku taky! (nedělám si srandu).
Naposledy editováno 15.09.2009 11:46:11
DMC.motobiker>desmojarda> Aha, tak to já mám jen tu motorku, takže to mám všechno snažší... Jinak nevím co s tím je, normálně si takhle jedu po dálnici a najednou to začalo vynechávat, zaškytalo to, a konec , tak se svezla holka domů na vleku. No a teď to mám celý rozebraný, čidla jsem proměřil, kably jsou asi v poho, pojistky, kontakty, poťák, vstřiky, relátka, indučky, nic, tak už fakt nevím :\ , ještě musím koupit nový svíčky ale bojím se že to bude řídící jednotka, dělá to že to normálně chytne a běží to na volnoběh v pohodě, a na plyn taky reaguje, ale jak se dostane na nějakých 3500 - 4000 RpM, tak to vždycky vynechá, a jinak do těch 3 tisíc to normálně jezdí, tahá, všechno jak má, ale občasně to vynechá i tak, tak už netuším, asi budu kupovat tu jednotku... Teď už jen vyměním svíce a ještě se trochu podívam na čerpadlo, jesli nevynechává nebo tak něco, a uvidí se no, mám na to teď celou zimu...
Jo a kdyžtak napište někdo jak to je s tím Poláškem, něco jsem už o něm slyšel (samou chválu a pozitiva) ale osobní zkušenost nikdo moc žádná, tak budu rád když někdo pak napíšete co a jak to u něj probíhalo, rád bych u něj asi napřesrok koupil ty Termignoni, plus možná ještě nějaký blbůstky, filtry, Eprom atd. a zdá se mi jako solidní firma, tak budu rád za nějaké to info...
Stejnou závadu jsem řešil na bráchovo 916. Po výměně snímače teploty vzduchu a snímače atmosférického tlaku bylo vše Ok, Dál jsem nezkoumal který to dělal protože po výměně byla motorka OK a nebyl na to čas. Kontroloval jsi tyhle snímače ?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Koncovka výfuku 749,999
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ducati a servis. Ducati 749 | Dobyče | 9 | 5.10.2021 v 17:23 P.e.p.u.l.e. |
Spojka Ducati 749 Ducati 749 | fukeless | 7 | 10.3.2021 v 09:36 fukeless |
Tuning Vašich Ducatek [1 ... 27, 28] Ducati 848, Ducati Monster S4R, Ducati 998, Ducati 9... | ducatista | 838 | 19.2.2018 v 08:34 Londoner |
Zvýšení volnoběžných otáček Ducati 749 | Beda46 | 1 | 9.11.2015 v 14:41 t_freedom |
Rozeta pro Duc 999 - 520 Ducati 999, Ducati 749 | honzabiker | 4 | 10.5.2015 v 15:05 Ivan-K |