Zatím jsem vyčmuchal toto:
http://www.euworld.n.../ktm-690-enduro.html
http://www.visordown...6sa%3DG%26ie%3DUTF-8
http://www.1000ps.at...8-KTM_690_LC4_Enduro
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
[img]
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
[img]
Ad spotřeba: jel jsme teď čistě jen asfalt a když jsem ujel 128km tak jsem tankoval znova doplna a vzalo si to jen 4,95l. Tož to asi prodávají v Jeseníkách nějaký spešl benál.
Naposledy editováno 22.06.2009 18:25:01
2 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
- nejvíc jsme se bál vibrací a toho že mě bude bolet zadek ... s vibracema jsme neměl absolutně žádný problém, trénink na 660SMC asi zabral ... měl jsem na sedle navíc takový ten polštářek od SENSORMETu a zadek jsem samo že po 1500km měl "osezený", ale to měl i kamarád na Triumphu Tiger a tam má gelové křeslo .. holt jsme pak dost odjezdil ve stupačkách a neměl jsem s tím žádný problém (možná taky byl problém spíš se zapařováním, bo furt chcalo a furt nepromok
- "nepromokavé" MX boty FORMA RAPTOR promoknou velmi jednoduše (a to byl nepromok stažený do půlky bot) ... tzn. koupit jiné bo vylívat vodu a jezdit v igelitových pytlýcích byl největší hnus = největší zklamání
- moiru nebrat, osvědčilo se merino a značka devold, klasická bavlna je taky fajn
- přední kokpit ala 690rally se perfektně osvědčil, jen je třeba vyřešit pár detailů a snížit vibrace toho kokpitu ... možná ještě doplním menším sundávacím spoilerem, protože při 110 a víc už chodí turbulence
- zvednutí řídítek o 8cm nebylo moc, je to super, ještě bych chtěl víc
- kufry BIGHUSKY jsou super (ty zůstaly furt suché), dotuním detaily, a ty origo tašky nahoru na to taky nemají chybu (snad jen že zipama při brutus lijáku trochu proteče)
- tankvak od TOURATECH taky proteče skrz zipy (a pláštěnku na něj nemají)
- co se týče deště tak jedna z nejlepších a levných vychytávek byly návleky na řídítka, za 250Kč odvedly bezchybnou práci
- výkon 690E na mojí váhu 90kg + full výbava s kuframa mi přišel absolutně dostatečný
- spotřeba ... teď mě tu asi někteří rozeberou na atomy, ale minimální byla 3,58l/100km (měřený úsek 298km), průměrná nevylezla přes 4l Čili dojezd na nádrž + 2x2L kanystry co mám na kufrech je přes 400km a to jsem rozhodně nejel na spotřebu (i když jsme to v žádném případě nehonil, prostě cesťák), udržovací otáčky kolem 4000, maximálně jsme to točil do 5000, vyjímečně 6500 .. minimání otáčky jsem se snažil držet nad 3500. Většina cest okresky. A samozřejmě plné zatížení.
- praskl mi chladič někde v horní části a při jízdě spolehlivě uchladí i když je obsah vody jen cca 70%, dojel jsme na něj s dolíváním v poho 700km a max teplota 3 čárky pod maximum a jen chvilkama v pomalých stoupáních za auty.
- stalo se mi, že se mi zaply dálkové a nešlo to vypnout, půl dne to tak bylo a pak to zas bylo ok, asi chtěla dát poznat že to je KTM (už slyším ty kydy traktoristů že jsem si měl koupit GÉÉSÓÓ)
- přední brzda je lehce tupější když jste opravdu plně naložení, je třeba s tím počítat
Prostě jsem zjistil, že 690E s úpravama ala Adventure je to co jsem chtěl a je to moto jak na vyblbnutí, tak se s ním dá i cestovat. Jediný možný problém jsou dálniční přesuny, počítejte stálou maximálku někde kolem 120kmh (stálé otáčky by dle mých informací měly být do 5000).
Fotky od kámoše co s námi část jel s hashBusem jsou tady. Další fotky zatím bez reportu jsou tady .
Jinak prodám originál KTM rám na kufry, potřebuju důmyslnější řešení.
Naposledy editováno 12.11.2009 08:36:00
Klíčově bych to shrnul asi tak, chtěl bych to výš a echt robustnější. Ale já jsme detailistický úchyl. Totéž jsme prodával tankvak od KTM, jen proto že byl zbytečně velký a rozhodně byl lépe provedený než ten od TT + měl pláštěnku a nepromok zipy (ale postě byl moc velký na můj vkus). Prodělávám na tom prachy, ale mám pak dobrý pocit že to je tak jak jsme chtěl já.
Předpokládám, že kdyby to někdo chtěl taky, tak ty formy na to máme (včetně rampy), cena sakumprdum asi 15k kdyby někdo uvažoval.
Naposledy editováno 13.07.2009 15:13:25
Taky dobrá kapotka
Tímto jsem chtěl pochválik kluky z KTM, neb do týdne celá záležitost byla vyřešena
1 reakcí na tento příspěvek KTM 690 Enduro
tak jsem opět byl v servisu, tentokrát problém s chladičem, motka se začala přehřívat, po zjištění že je chladič prázdnej sem zajel do servisu a tam zjistili že teče chladič přes šroub držící ochranný plast.Je to tam blbě řešený, při pádu to dostane ránu a je to venku.Zároveň jsem nechal udělat olej a filtry a vyměnil řetěz.
Tak ať to jezdí...
[URL= tak v servisu se budou radit co udělat s tím jak blbě startuje. zatím na nic nepřišli, ale uznali že opravdu studená špatně startuje.
Jinak další bug soudruhů z KTM je spínač nožní brzdy vs. přepákování. Kdo zvás nemá přepákování ošoupaný od toho spínače ?
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Spotřeba novejch husqvarna 701 ktm... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 58 | 6.6.2024 v 09:08 ZdendaZB |
HQ701, KTM690 má smysl nějak dotěsň... KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 3 | 30.5.2024 v 07:29 ZdendaZB |
Rottweiler Fueling Dongle 690/701 -... KTM 690 Enduro, KTM Duke 690, KTM 690 Supermoto, KTM... | Gumish | 29 | 24.5.2024 v 10:18 ZdendaZB |
Karbonový/titanový výfuk 701 690 ho... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 41 | 23.5.2024 v 07:18 ZdendaZB |
Max provozní T chladící kapaliny HQ... [1, 2] KTM 690 Enduro, Husqvarna 701 Enduro | ZdendaZB | 53 | 25.9.2023 v 20:18 ZdendaZB |