2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
A okrem toho tieto moto sú povedšine jazdené trocha drsnejšie takže tiež som si nie istý či jednovalec inej značky by vydržal viac pri adekátnom používaní.
Naposledy editováno 27.05.2009 21:23:35
Musim ti oponovat, kecy o dusi si strc treba do Dunaje Motorce jsem do jiste doby veril. Stale ji mam rad, ale dal nez 300km od baraku bych asi nejel, jako sorry ale na cca 1000km 3 opravy je opravdu silny kafe. Ted se budu jen modlit aby oprava motoru dopadla co nejlepe a relativne levne a ze mne s katou cekaj jen hezky chvile. Jinac kamos ma tu samou 2003 a proti moji jebecce bezi jako tichoslapek. To ze, ta ma najeto 20tis neverim ani nahodou. Nebo je ma, ale totalne bez servisu. V nedeli by mel bejt rozebranej motor, tak uvidime v jake skutecne kondici je motor.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
LC4 je jako zrcadlo - nemůže se v něm odrazit nic, co před ním není. Takže když jí nedáš servis, ona Ti nedá klid Když dostane vše, co potřebuje, vrní ona i Ty
Desmiči, prostě někdo před Tebou zanedbal péči a teď se to projevuje, máš jen ukrutnou smůlu, že ten černej Petr vyšel na Tebe :\
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Kazda motorka potrebuje "sve" Co se tyce me udrzby, tak si skoro pripadam jako bych mel hodne ostrou motohodinovku. Lituji dne kdy jsem se pro tento strep rozhodl. Mel jsem koupit tu vonavou vrtuli 650 v "dakaru" a mohl jsem mit klid. Prodejni cena byla stejna.
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Myslim, ze vyrazne vibrace a celkova "dimenzace" motoru slusne namahaji tesneni , gufera , loziska , spoje atd. Znam dost Dakaru co nalitaly 60-80 tisic km. a maji puvodni tesnitka u Afrik to vdrzi nekdy i 120t.km. U nasich Adviku treba gufero u primaru naprosto spotrebni zbozi ... uniky oleje jsou naprosto bezne zvlast (kupodivu) u pozdejsich modelu .
Taky treba brat do uvahy, ze jen minimum uzivatelu LC4ADV pouziva ji jen na asfaltove cestovani u Afric treba situace je zcela opacna . Tam kde Dakar kvuli odflaklemu podvozku musi jet krokem, LC4 muze valit na trojku . Ale neni to "zadara" - podvozek aj motor dostavaji pekne zabrat.
A hlavne cestovatele potrpi na komfort a proto ani pomerne klidny Dakar nestal takovou ikonou a modlou jako dvouvalcova Africa. A pokud necestujes do Albanije /Sibire/Mongolska/Sahary/atd. tak je naprosty nesmysl tahat se s 200kilovou kravou
Kdyz odstrojena LC4ka v provedeni SC 400/620 vazi 135/136kg ?? Nebo moderni hard endura 690R a XChallenge sice jsou o neco tezsi 152/156kg ale maji starter a nevibrujou jak zbijecka (LC4 620SC ) a porad maji servis v radu tisic km a ne motohodin .
Dokonce si myslim ze takovy XChall + nadrz od TT bude o hodne lehci a spolehlivejsi alternativou k LC4Adv.
Taky tu svoji krasku miluji ale jako kazde "manzelstvi" neni na 100% stastne , ze .
Desmo - drzim ti palce at to opravis - a pak pekne s ni to pekne uzijes , jinak je to fakt k nicemu .
[img]
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
[img]
2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
[img]
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Srovnání s rotaxem v bmw? tak ten je hroznej kámoš ho měl na pegasu a mám pocit že se za něj bmw dokonce i veřejně omluvila s tím můžeš jezdit leda tak kolem baráku po asfaltce.
Když srovnání tak třeba s XT to je taky jednobuch a nebo s bigem.Což si myslím je stejná kategorie třeba znám stránky kde nějací učitelé hudby z německa na xt jeli do číny a dál přes celou austrálii a zpět a dobrý. Myslím že všechno ti půjde sr..... když budeš nakládat a hlavně je to o uživateli jak poslouchá motor a jak často mění olej a stará se údržbu, ale i kolik váží lc4 je konstruovaná na 70kg!!! jednoduchá rada ...chceš to rvát naložený tak to zaplatíš....neposloucháš,nemažeš zaplatíš...děláš si s toho caravan zaplatíš.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Aprilia zustala u petiventiloveho Rotaxu az do prichodu posledniho modelu s motorem Minarelli-Yamaha.Ten Rotax dokonce se strikackou mela moje zena(Pegaso650ie) a docela dobze ho znam .
Stejne tak vodnikovy petiventil od Yamahy XT/XTZ - nejsou to spatne motory ale na 650GS proste nemaji. Bavorum zamerne ci cirou nahodou se povedl asi nejlepsi seriovy cestovni jednobuch ever - klidny, usporny, spolehlivy a neskutesne silny, a v neposledne zade velmi tichy. Bezna spotreba kolem 4litru , elektromotorovy zatah a minimum vibraci.
Srovnavam samozrejne seriovky nikoliv upraveny specialy aj tam dokud jezdily na Dakaru tovarni jednovalcove BMW tak LC4specialy nemeli sanci (vetsinou dojely teda nedojely na spolehlivost). Dakarska dominance Oranzovych zacala az po te co hamizne BMW ukoncilo svoje tovarni angazma ...
Motor Biga 800 je vzduchac a idejove je to nasledovnik prapuvodce vsech cestovnich endur XT500, taky obcas utru slzu nad "staryma-dobryma" motorama z XT/XTZ/TT 600 ,DR350, Dominatoru atd. Vtip jejich relativni spolehlivosti je ze sotva jedou a pokud jich popozenes (sanim, pretryskovanim, ladakem atd.) pak s te vdrzi moc nezbyde .
Zasadni vyhoda vzduchacu je absence komlikovaneho vodniho chlazeni = mnohem jednodusi opravy ...
Nechci tady rozpoutavat zcela zbytecny flame , dle mych zkusenosti motorove seriova LC4Adv. se seriovym jednosvickovym Dakarem slusne prohrava zvlast z cestovniho hlediska . V ostatnich ohledech Dakar doslova nema sanci - ergonomie , brzdy , jizdni vlasnosti o schopnostech v terenu ani nemluve tam nas Advik naprosto a totalne vitezi .
Muj kamarad dotahl z Nemec. dva XChallenge tak jsem docela povozil . Jeden byl dokonce s racingovym Akrapem a Ohllinsem misto toho vzduchacu. Az neuveritelne jak pouha vymena koncovky dokaze zmenit charakter motoru - s hodneho Rotax-BMW beranku se stal pomerne zly vlk . Ani ten seriovy XChall. mi neprisel tak spatny: predni vidle maji stavitka a docela funguji zadek je treba spravne nafouknout pak taky docela zehli a hlavne je to fakt lehounke - cca 156kg.
Tak ted se nemuzu zbavit myslenky , ze po naveseni predni nadrzi od TT a dobastleni nejakych tych kapotek budu mit to same jak LC4adv. ale o takovych 20-25kg lehci a s "rozumnym" motorem ... Ta moje Oranzada s drzakama-padakama a plnou vazi 196kg .
Nejsem zadny fanda prestaveb - je vzdy docela vopruz, jak po casove tak po financni strance ale o tehle docela uvazuji...
P.S. Jo a s tema 70kg , Fajgline, snad delas srandu to pak na maleho Advika muze sedat jen Klasika a to ne moc oblecena . Stejne tak kdyz neco se na motu vysype tak to neni vzdy jen zanedbanou udrzbou - veci jdou do kytek i samy od sebe . Entropie je svine a chaos vzdy vitezi nad radem ...
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
[img]
1 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
A to jazdenie z naloženou moto. Jazdím aj turistiku vo dvojici ale hlavne si strážim správne otáčky a snažím sa to nepodtáčat. Je to ale potom trocha večšia spotreba.
Ono KTMovske "156kg without fuel" je trosinku optimisticke . Ono kdy by vyrobci se snazily tak podobne koncipovana motorka by mohla vazit do 150kg a to i s benalem , prazdnyma kuframa , GPS a lentilky pod sedlem . Staci si kouknout kolik vazily supersporty na prelomu 80ych a 90ych a kolik vazi ted, cestovni endura tato dieta nejak minula . Ale bud me radi , ze v dnesni situaci vubec nejaka cestovni opravdu endura mame, ze :\
Jak dlouho uz se ceka na 690Adv.?? Za chvili to bude neco ve stylu "cekani"na novou Africu Twin
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
S Jakubem jsme vedli dlouhosáhlé debaty a přišli jsme na to že na trhu není nic co by to naše řádění vydrželo a ještě se dá na tom někam dojet to je paráda jojo je trochu těší a vysoká no zas hezky vede a vibrace mi taky nevadí věci odcházejí taky tomu dáváme napít a ještě si myslím pokud stroj opravdu posloucháš pak se dají závady předvídat
Naposledy editováno 30.05.2009 01:10:48
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Poslouchas stro ???? Asi neexistuje vestsi "hypochondr" na stroje nez ja (Klasika, Doro a dalsi potvrdi) Katu nehanim ani nezavrhuji, co se tyce servisnich intervalu tak jsem ani nemel sanci jej prejet, pac na podzim pri prasklem ramu se menil olej, delaly ventily a od ty doby jestli jsem najel tak 800km. Jak bys definoval muj "stav" : najeto 1500km a 3 vazne zavady neslucujici se s provozem ? Lc4 jsem kupoval po dukladnem precteni nejen tohoto vlakna s tim, motor lc4 by mel byt z ktm nejspolehlivejsi Jestli si ktm pod nazvem dobrodruzstvi predstavuje to, ze pred kazdou delsi vyjizdkou vemu "doktorsky usi" a budu poslouchat jestli nahodou neco neodeslo, tak jsem se asi minul vyberem motorky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |