paolo_novy Přidat reklamu

Téma: KTM LC4 640 Adventure
28.11.2006 v 00:54
Pořád jsem čekal až tuto rubriku někdo založí a ono nic. Tak jsem to udělal já. Takže jezdím prvním rokem Adventure 640. Zkušenosti mám dobré i horší a rád bych si poslechl ostatní jak jsou na tom. A samozřejmě se podělím o své zážitky a poznatky s touto moto.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.5.2009 v 15:24 | Nahoru | #1
Climber> Tak ti nevím jestli je dobrý nápad srovnávat lc4 s afrikou po stránce motoru co já vím tak afrika je dvouválec......
Srovnání s rotaxem v bmw? tak ten je hroznej kámoš ho měl na pegasu a mám pocit že se za něj bmw dokonce i veřejně omluvila s tím můžeš jezdit leda tak kolem baráku po asfaltce.
Když srovnání tak třeba s XT to je taky jednobuch a nebo s bigem.Což si myslím je stejná kategorie třeba znám stránky kde nějací učitelé hudby z německa na xt jeli do číny a dál přes celou austrálii a zpět a dobrý. Myslím že všechno ti půjde sr..... když budeš nakládat a hlavně je to o uživateli jak poslouchá motor a jak často mění olej a stará se údržbu, ale i kolik váží lc4 je konstruovaná na 70kg!!! jednoduchá rada ...chceš to rvát naložený tak to zaplatíš....neposloucháš,nemažeš zaplatíš...děláš si s toho caravan zaplatíš.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.5.2009 v 16:56 | Nahoru | #2
fajglin> O tom konstruovaném zatížení jsi četl kde? Měla jsem za to, že se Advík dělal právě pro delší cesty, kde se počítá s tím, že povezeš všemožnou bagáž - a proto má taky takové zdvihy, aby to pobraly (když se nepočítá s tím, že by tahle motorka byla primárně určená na skákání lavic). 70Kg možná přelezu v plné polní i já a to je mně proti vám půlka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure

29.5.2009 v 17:51 | Nahoru | #3
fajglin> Ja vychazim z vlastnich zkusenost Dakara mam v garazi - mimochodem od r.2000 BMW ukoncila vyrobu rady F650 s karbcovym Rotaxem , a prisla s radou F650GS + terenejsi varianta Dakar s vlastnim motorem (blok byl +/-stejny ale hlava komplet nova od BMW pry z M3 ) s perfektne vyladenou strikackou, nadrzi pod sedlem atd. Tato rada nejaky cas byla nejprodavanejsim typem od BMW celosvetove!
Aprilia zustala u petiventiloveho Rotaxu az do prichodu posledniho modelu s motorem Minarelli-Yamaha.Ten Rotax dokonce se strikackou mela moje zena(Pegaso650ie) a docela dobze ho znam .
Stejne tak vodnikovy petiventil od Yamahy XT/XTZ - nejsou to spatne motory ale na 650GS proste nemaji. Bavorum zamerne ci cirou nahodou se povedl asi nejlepsi seriovy cestovni jednobuch ever - klidny, usporny, spolehlivy a neskutesne silny, a v neposledne zade velmi tichy. Bezna spotreba kolem 4litru , elektromotorovy zatah a minimum vibraci.
Srovnavam samozrejne seriovky nikoliv upraveny specialy aj tam dokud jezdily na Dakaru tovarni jednovalcove BMW tak LC4specialy nemeli sanci (vetsinou dojely teda nedojely na spolehlivost). Dakarska dominance Oranzovych zacala az po te co hamizne BMW ukoncilo svoje tovarni angazma ...
Motor Biga 800 je vzduchac a idejove je to nasledovnik prapuvodce vsech cestovnich endur XT500, taky obcas utru slzu nad "staryma-dobryma" motorama z XT/XTZ/TT 600 ,DR350, Dominatoru atd. Vtip jejich relativni spolehlivosti je ze sotva jedou a pokud jich popozenes (sanim, pretryskovanim, ladakem atd.) pak s te vdrzi moc nezbyde .
Zasadni vyhoda vzduchacu je absence komlikovaneho vodniho chlazeni = mnohem jednodusi opravy ...
Nechci tady rozpoutavat zcela zbytecny flame , dle mych zkusenosti motorove seriova LC4Adv. se seriovym jednosvickovym Dakarem slusne prohrava zvlast z cestovniho hlediska . V ostatnich ohledech Dakar doslova nema sanci - ergonomie , brzdy , jizdni vlasnosti o schopnostech v terenu ani nemluve tam nas Advik naprosto a totalne vitezi .
Muj kamarad dotahl z Nemec. dva XChallenge tak jsem docela povozil . Jeden byl dokonce s racingovym Akrapem a Ohllinsem misto toho vzduchacu. Az neuveritelne jak pouha vymena koncovky dokaze zmenit charakter motoru - s hodneho Rotax-BMW beranku se stal pomerne zly vlk . Ani ten seriovy XChall. mi neprisel tak spatny: predni vidle maji stavitka a docela funguji zadek je treba spravne nafouknout pak taky docela zehli a hlavne je to fakt lehounke - cca 156kg.
Tak ted se nemuzu zbavit myslenky , ze po naveseni predni nadrzi od TT a dobastleni nejakych tych kapotek budu mit to same jak LC4adv. ale o takovych 20-25kg lehci a s "rozumnym" motorem ... Ta moje Oranzada s drzakama-padakama a plnou vazi 196kg .
Nejsem zadny fanda prestaveb - je vzdy docela vopruz, jak po casove tak po financni strance ale o tehle docela uvazuji...

P.S. Jo a s tema 70kg , Fajgline, snad delas srandu to pak na maleho Advika muze sedat jen Klasika a to ne moc oblecena . Stejne tak kdyz neco se na motu vysype tak to neni vzdy jen zanedbanou udrzbou - veci jdou do kytek i samy od sebe . Entropie je svine a chaos vzdy vitezi nad radem ...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 kokoška. 3 20.3.2024 v 17:16 Jardáček
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure pretis 10 21.2.2022 v 03:10 VlaHa
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure Earthshaker 10 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure PepperOnFire 12 15.4.2020 v 17:49 combust
Divný zvuk KTM LC4 Adventure Chlup86 6 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23


TOPlist