1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Aprilia zustala u petiventiloveho Rotaxu az do prichodu posledniho modelu s motorem Minarelli-Yamaha.Ten Rotax dokonce se strikackou mela moje zena(Pegaso650ie) a docela dobze ho znam .
Stejne tak vodnikovy petiventil od Yamahy XT/XTZ - nejsou to spatne motory ale na 650GS proste nemaji. Bavorum zamerne ci cirou nahodou se povedl asi nejlepsi seriovy cestovni jednobuch ever - klidny, usporny, spolehlivy a neskutesne silny, a v neposledne zade velmi tichy. Bezna spotreba kolem 4litru , elektromotorovy zatah a minimum vibraci.
Srovnavam samozrejne seriovky nikoliv upraveny specialy aj tam dokud jezdily na Dakaru tovarni jednovalcove BMW tak LC4specialy nemeli sanci (vetsinou dojely teda nedojely na spolehlivost). Dakarska dominance Oranzovych zacala az po te co hamizne BMW ukoncilo svoje tovarni angazma ...
Motor Biga 800 je vzduchac a idejove je to nasledovnik prapuvodce vsech cestovnich endur XT500, taky obcas utru slzu nad "staryma-dobryma" motorama z XT/XTZ/TT 600 ,DR350, Dominatoru atd. Vtip jejich relativni spolehlivosti je ze sotva jedou a pokud jich popozenes (sanim, pretryskovanim, ladakem atd.) pak s te vdrzi moc nezbyde .
Zasadni vyhoda vzduchacu je absence komlikovaneho vodniho chlazeni = mnohem jednodusi opravy ...
Nechci tady rozpoutavat zcela zbytecny flame , dle mych zkusenosti motorove seriova LC4Adv. se seriovym jednosvickovym Dakarem slusne prohrava zvlast z cestovniho hlediska . V ostatnich ohledech Dakar doslova nema sanci - ergonomie , brzdy , jizdni vlasnosti o schopnostech v terenu ani nemluve tam nas Advik naprosto a totalne vitezi .
Muj kamarad dotahl z Nemec. dva XChallenge tak jsem docela povozil . Jeden byl dokonce s racingovym Akrapem a Ohllinsem misto toho vzduchacu. Az neuveritelne jak pouha vymena koncovky dokaze zmenit charakter motoru - s hodneho Rotax-BMW beranku se stal pomerne zly vlk . Ani ten seriovy XChall. mi neprisel tak spatny: predni vidle maji stavitka a docela funguji zadek je treba spravne nafouknout pak taky docela zehli a hlavne je to fakt lehounke - cca 156kg.
Tak ted se nemuzu zbavit myslenky , ze po naveseni predni nadrzi od TT a dobastleni nejakych tych kapotek budu mit to same jak LC4adv. ale o takovych 20-25kg lehci a s "rozumnym" motorem ... Ta moje Oranzada s drzakama-padakama a plnou vazi 196kg .
Nejsem zadny fanda prestaveb - je vzdy docela vopruz, jak po casove tak po financni strance ale o tehle docela uvazuji...
P.S. Jo a s tema 70kg , Fajgline, snad delas srandu to pak na maleho Advika muze sedat jen Klasika a to ne moc oblecena . Stejne tak kdyz neco se na motu vysype tak to neni vzdy jen zanedbanou udrzbou - veci jdou do kytek i samy od sebe . Entropie je svine a chaos vzdy vitezi nad radem ...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
S Jakubem jsme vedli dlouhosáhlé debaty a přišli jsme na to že na trhu není nic co by to naše řádění vydrželo a ještě se dá na tom někam dojet to je paráda jojo je trochu těší a vysoká no zas hezky vede a vibrace mi taky nevadí věci odcházejí taky tomu dáváme napít a ještě si myslím pokud stroj opravdu posloucháš pak se dají závady předvídat
Naposledy editováno 30.05.2009 01:10:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |