2 reakcí na tento příspěvek KTM LC4 640 Adventure
Myslim, ze vyrazne vibrace a celkova "dimenzace" motoru slusne namahaji tesneni , gufera , loziska , spoje atd. Znam dost Dakaru co nalitaly 60-80 tisic km. a maji puvodni tesnitka u Afrik to vdrzi nekdy i 120t.km. U nasich Adviku treba gufero u primaru naprosto spotrebni zbozi ... uniky oleje jsou naprosto bezne zvlast (kupodivu) u pozdejsich modelu .
Taky treba brat do uvahy, ze jen minimum uzivatelu LC4ADV pouziva ji jen na asfaltove cestovani u Afric treba situace je zcela opacna . Tam kde Dakar kvuli odflaklemu podvozku musi jet krokem, LC4 muze valit na trojku . Ale neni to "zadara" - podvozek aj motor dostavaji pekne zabrat.
A hlavne cestovatele potrpi na komfort a proto ani pomerne klidny Dakar nestal takovou ikonou a modlou jako dvouvalcova Africa. A pokud necestujes do Albanije /Sibire/Mongolska/Sahary/atd. tak je naprosty nesmysl tahat se s 200kilovou kravou
Kdyz odstrojena LC4ka v provedeni SC 400/620 vazi 135/136kg ?? Nebo moderni hard endura 690R a XChallenge sice jsou o neco tezsi 152/156kg ale maji starter a nevibrujou jak zbijecka (LC4 620SC ) a porad maji servis v radu tisic km a ne motohodin .
Dokonce si myslim ze takovy XChall + nadrz od TT bude o hodne lehci a spolehlivejsi alternativou k LC4Adv.
Taky tu svoji krasku miluji ale jako kazde "manzelstvi" neni na 100% stastne , ze .
Desmo - drzim ti palce at to opravis - a pak pekne s ni to pekne uzijes , jinak je to fakt k nicemu .
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM LC4 640 Adventure
Srovnání s rotaxem v bmw? tak ten je hroznej kámoš ho měl na pegasu a mám pocit že se za něj bmw dokonce i veřejně omluvila s tím můžeš jezdit leda tak kolem baráku po asfaltce.
Když srovnání tak třeba s XT to je taky jednobuch a nebo s bigem.Což si myslím je stejná kategorie třeba znám stránky kde nějací učitelé hudby z německa na xt jeli do číny a dál přes celou austrálii a zpět a dobrý. Myslím že všechno ti půjde sr..... když budeš nakládat a hlavně je to o uživateli jak poslouchá motor a jak často mění olej a stará se údržbu, ale i kolik váží lc4 je konstruovaná na 70kg!!! jednoduchá rada ...chceš to rvát naložený tak to zaplatíš....neposloucháš,nemažeš zaplatíš...děláš si s toho caravan zaplatíš.....
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
držák pružin stojanu KTM LC4 KTM LC4 620, KTM LC4 Adventure, KTM LC4 640, KTM LC4 600 | kokoška. | 3 | 20.3.2024 v 17:16 Jardáček |
Vačka na KTM LC4 Adventure KTM LC4 Adventure | pretis | 10 | 21.2.2022 v 03:10 VlaHa |
KTM LC4 640 adventure- těžký chod s... KTM LC4 Adventure | Earthshaker | 10 | 29.4.2021 v 20:45 KubaLC8 |
KTM LC4 Adventure voda v oleji KTM LC4 Adventure | PepperOnFire | 12 | 15.4.2020 v 17:49 combust |
Divný zvuk KTM LC4 Adventure | Chlup86 | 6 | 22.3.2020 v 15:15 ThaWeed23 |