1 reakcí na tento příspěvek "potuněná" rozeta 48 zubů?
1 reakcí na tento příspěvek "potuněná" rozeta 48 zubů?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
Micin>ahoj já jsem měl na sv 650s 46 zubů originál je 44 na tom sem ani nejel, na 46 zubů to jezdilo 230 na šestku v omezovači, teď jsem tam dal 47 zubů jezdí to jen 221km/h ale zátah je mnohem lepší všichni mi tvrděj že jeden zub navíc že se to nedá na zátahu poznat ale je to fakt znát můžu jen doporučit na okruh sice nejezdím ale pocitově je to super
mě Busa ukazovala 350 když jsem dal o 3 zuby větší rozetu
Nezapomeň, že pak tachometr víc proměřuje, tudíž jsi nejel 230 ale tacháč ukazoval 230,v tom je rozdíl...
mari>Micin>ahoj já jsem měl na sv 650s 46 zubů originál je 44 na tom sem ani nejel, na 46 zubů to jezdilo 230 na šestku v omezovači, teď jsem tam dal 47 zubů jezdí to jen 221km/h ale zátah je mnohem lepší všichni mi tvrděj že jeden zub navíc že se to nedá na zátahu poznat ale je to fakt znát můžu jen doporučit na okruh sice nejezdím ale pocitově je to super
mě Busa ukazovala 350 když jsem dal o 3 zuby větší rozetu
Nezapomeň, že pak tachometr víc proměřuje, tudíž jsi nejel 230 ale tacháč ukazoval 230,v tom je rozdíl...
s tím je počítáno
1 reakcí na tento příspěvek "potuněná" rozeta 48 zubů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
ale stojí to zato
Naposledy editováno 23.05.2009 09:57:56
1 reakcí na tento příspěvek "potuněná" rozeta 48 zubů?
mari>Micin>ahoj já jsem měl na sv 650s 46 zubů originál je 44 na tom sem ani nejel, na 46 zubů to jezdilo 230 na šestku v omezovači, teď jsem tam dal 47 zubů jezdí to jen 221km/h ale zátah je mnohem lepší všichni mi tvrděj že jeden zub navíc že se to nedá na zátahu poznat ale je to fakt znát můžu jen doporučit na okruh sice nejezdím ale pocitově je to super
mě Busa ukazovala 350 když jsem dal o 3 zuby větší rozetu
Nezapomeň, že pak tachometr víc proměřuje, tudíž jsi nejel 230 ale tacháč ukazoval 230,v tom je rozdíl...
No a nepočítá motorka rychlost dle otáček předního kola??? tudíž by změna převodů neměla mít vliv na funkčnost rychloměru.....nebo jak je to??
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
alexandros777>NoFear4> ne šestku ta naštěstí nemám jinak je to rok 1996, měl jsme ji na naučení se jezdit
ty jo na 96zx9 sem jezdil a skoro bych rekl ze mela 6 kvaltu... nechapu.. ale je to uz skoro 10let takze i to je mozny....
na netu jsou programky ktery ti spocitaj jak se ti zmeni topspeed, jaky rychlosti budu na ktery kvalty.. ale to muzes i ty sam...jestli origo je 16/44 tak to je prevodovej pomer 2,75 u 15/47 je to 3,13 .. tzn nakejch 13procent rozdil.. tzn tam kde si jel 200 (stejnej kvalt,otacky) budes mit 174.... jestli ti jednicka dala kilo tak da 87.... atd...
tacho bere ruzne, vetsinou od kolecka tzn prevody na to maji vliv... u kawy 96 uz si to nepamatuju...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
Hodil jsme to do tabulky a na vytočenou 4ku by mě to ted mělo jet lehce přes 230, to by tam na ty rovinky mohlo stačit možná....a za 5 holt řadit nebudu....
Není tu někdo kdo jezdí Brno? co používáte za převod?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
alexandros777>assassin> no nejlepší bude jít to asi odszkoušet do brna na okruh, možná to ubrání jednoho zubu vpředu bude stačit....tyjo,ale čekal jsme od toho větší oživení
Hodil jsme to do tabulky a na vytočenou 4ku by mě to ted mělo jet lehce přes 230, to by tam na ty rovinky mohlo stačit možná....a za 5 holt řadit nebudu....
Není tu někdo kdo jezdí Brno? co používáte za převod?
no vzhledem k tomu ze uz dneska malokdo trapi na okruhu starou zx9 tak tezko rict.. jestli to ma fakt jen 5 kvaltu tak bude ten prevod asi dost specifickej proti modernim litrum...
jako zase nemuzes cekat ze prevodem dozenes tech 50koni co maj nove litry navrch:)
BTW: ja na TL jezdim 16/39 ... okresky radim nejvejs za 3 .... 4na rychlejsich usecich.... a 6ku na dalnici
Naposledy editováno 03.06.2009 14:02:07
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?
alexandros777>assassin> no mně to jede za 3 200 km/h, dřív jsme jezdíval na 5 po dálnici 270... ted s tím zubem o jeden mín vpředu to musím vyzkoušet,ale dle tabulky bych z toho měl dostat 250 km/h....jako mě nevadí, že tu 5 ku nezařadím v Brně....ale zase na druhou stranu asi tak nevyužívám optimálně potencionální výkon stroje když to někde jedu "relativně nižšíma otáčkama".....loni s 16/44 jsem řadil za dva jen po esíčku ve stoupání, jinak jsme jel furt za 3 (150-220 km/h) a výjimečně za 4 (ale to jsem přeřadil snad jen na posledních 100 metrů rovinky-což nebylo moc výhodné většinou).....výsledek ježdění většiny okruhu na 3ku: velká spotřeba benzínu i oleje, relativně vice zahřívající se motor (okolo 100 stupnů)
jasny, chapu, ale to vychytani idealniho prevodu je asi na tobe, pochybuju ze najdes jeste nekoho se zx9 kdo by kvuli idealnimu razeni na okruhu resil prevody...
pokud se tam ukazes jednou za rok je to celkem fuk, pokud casteji a honis casy.. tak stejne koupis neco ostrejsiho:)