globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "potuněná" rozeta 48 zubů?
 
22.5.2009 v 20:15
ahoj, nemáte někdo prosím zkušenost s výměnou rozet? mám ZX9, seriově je tam 44 zubů, to mi nevyhovuje, nebot pětka netáhne a na Brněnském ohruhu nestihnu 4ku vytočit a pětku vůbec nezařadím...Jinak 5ka je pěkně líná třeba na dálnici:((((přemýšlel jsem nad rozetou 47 zubů. Co byste mi doporučili, abych se zbavil mého problému? Popřípadě o kolik se projeví jeden zub navíc? Nevadí mi, když se topspeed motorky sníží třeba o 30 km/h, hlavně když bude pořádně tahat a stihnu to vytočit na rovinkách. Máte někdo na moto rozetu co má 48 zubů? to už je asi extrém,lol Jinak přední koleřko mám seriový (16 zubů) a to se mně měnit nechce...Díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

3.6.2009 v 14:00 | Nahoru | #1

alexandros777>assassin> no nejlepší bude jít to asi odszkoušet do brna na okruh, možná to ubrání jednoho zubu vpředu bude stačit....tyjo,ale čekal jsme od toho větší oživení
Hodil jsme to do tabulky a na vytočenou 4ku by mě to ted mělo jet lehce přes 230, to by tam na ty rovinky mohlo stačit možná....a za 5 holt řadit nebudu....
Není tu někdo kdo jezdí Brno? co používáte za převod?



no vzhledem k tomu ze uz dneska malokdo trapi na okruhu starou zx9 tak tezko rict.. jestli to ma fakt jen 5 kvaltu tak bude ten prevod asi dost specifickej proti modernim litrum...

jako zase nemuzes cekat ze prevodem dozenes tech 50koni co maj nove litry navrch:)

BTW: ja na TL jezdim 16/39 ... okresky radim nejvejs za 3 .... 4na rychlejsich usecich.... a 6ku na dalnici

Naposledy editováno 03.06.2009 14:02:07

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

3.6.2009 v 14:14 | Nahoru | #2
assassin> no mně to jede za 3 200 km/h, dřív jsme jezdíval na 5 po dálnici 270... ted s tím zubem o jeden mín vpředu to musím vyzkoušet,ale dle tabulky bych z toho měl dostat 250 km/h....jako mě nevadí, že tu 5 ku nezařadím v Brně....ale zase na druhou stranu asi tak nevyužívám optimálně potencionální výkon stroje když to někde jedu "relativně nižšíma otáčkama".....loni s 16/44 jsem řadil za dva jen po esíčku ve stoupání, jinak jsme jel furt za 3 (150-220 km/h) a výjimečně za 4 (ale to jsem přeřadil snad jen na posledních 100 metrů rovinky-což nebylo moc výhodné většinou).....výsledek ježdění většiny okruhu na 3ku: velká spotřeba benzínu i oleje, relativně vice zahřívající se motor (okolo 100 stupnů)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist