globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "potuněná" rozeta 48 zubů?
 
22.5.2009 v 20:15
ahoj, nemáte někdo prosím zkušenost s výměnou rozet? mám ZX9, seriově je tam 44 zubů, to mi nevyhovuje, nebot pětka netáhne a na Brněnském ohruhu nestihnu 4ku vytočit a pětku vůbec nezařadím...Jinak 5ka je pěkně líná třeba na dálnici:((((přemýšlel jsem nad rozetou 47 zubů. Co byste mi doporučili, abych se zbavil mého problému? Popřípadě o kolik se projeví jeden zub navíc? Nevadí mi, když se topspeed motorky sníží třeba o 30 km/h, hlavně když bude pořádně tahat a stihnu to vytočit na rovinkách. Máte někdo na moto rozetu co má 48 zubů? to už je asi extrém,lol Jinak přední koleřko mám seriový (16 zubů) a to se mně měnit nechce...Díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

3.6.2009 v 14:14 | Nahoru | #1
assassin> no mně to jede za 3 200 km/h, dřív jsme jezdíval na 5 po dálnici 270... ted s tím zubem o jeden mín vpředu to musím vyzkoušet,ale dle tabulky bych z toho měl dostat 250 km/h....jako mě nevadí, že tu 5 ku nezařadím v Brně....ale zase na druhou stranu asi tak nevyužívám optimálně potencionální výkon stroje když to někde jedu "relativně nižšíma otáčkama".....loni s 16/44 jsem řadil za dva jen po esíčku ve stoupání, jinak jsme jel furt za 3 (150-220 km/h) a výjimečně za 4 (ale to jsem přeřadil snad jen na posledních 100 metrů rovinky-což nebylo moc výhodné většinou).....výsledek ježdění většiny okruhu na 3ku: velká spotřeba benzínu i oleje, relativně vice zahřívající se motor (okolo 100 stupnů)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

3.6.2009 v 14:20 | Nahoru | #2

alexandros777>assassin> no mně to jede za 3 200 km/h, dřív jsme jezdíval na 5 po dálnici 270... ted s tím zubem o jeden mín vpředu to musím vyzkoušet,ale dle tabulky bych z toho měl dostat 250 km/h....jako mě nevadí, že tu 5 ku nezařadím v Brně....ale zase na druhou stranu asi tak nevyužívám optimálně potencionální výkon stroje když to někde jedu "relativně nižšíma otáčkama".....loni s 16/44 jsem řadil za dva jen po esíčku ve stoupání, jinak jsme jel furt za 3 (150-220 km/h) a výjimečně za 4 (ale to jsem přeřadil snad jen na posledních 100 metrů rovinky-což nebylo moc výhodné většinou).....výsledek ježdění většiny okruhu na 3ku: velká spotřeba benzínu i oleje, relativně vice zahřívající se motor (okolo 100 stupnů)



jasny, chapu, ale to vychytani idealniho prevodu je asi na tobe, pochybuju ze najdes jeste nekoho se zx9 kdo by kvuli idealnimu razeni na okruhu resil prevody...

pokud se tam ukazes jednou za rok je to celkem fuk, pokud casteji a honis casy.. tak stejne koupis neco ostrejsiho:)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist