globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "potuněná" rozeta 48 zubů?
 
22.5.2009 v 20:15
ahoj, nemáte někdo prosím zkušenost s výměnou rozet? mám ZX9, seriově je tam 44 zubů, to mi nevyhovuje, nebot pětka netáhne a na Brněnském ohruhu nestihnu 4ku vytočit a pětku vůbec nezařadím...Jinak 5ka je pěkně líná třeba na dálnici:((((přemýšlel jsem nad rozetou 47 zubů. Co byste mi doporučili, abych se zbavil mého problému? Popřípadě o kolik se projeví jeden zub navíc? Nevadí mi, když se topspeed motorky sníží třeba o 30 km/h, hlavně když bude pořádně tahat a stihnu to vytočit na rovinkách. Máte někdo na moto rozetu co má 48 zubů? to už je asi extrém,lol Jinak přední koleřko mám seriový (16 zubů) a to se mně měnit nechce...Díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

3.6.2009 v 13:29 | Nahoru | #1
NoFear4> ne šestku ta naštěstí nemám jinak je to rok 1996, měl jsme ji na naučení se jezdit

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

3.6.2009 v 13:41 | Nahoru | #2

alexandros777>NoFear4> ne šestku ta naštěstí nemám jinak je to rok 1996, měl jsme ji na naučení se jezdit



ty jo na 96zx9 sem jezdil a skoro bych rekl ze mela 6 kvaltu... nechapu.. ale je to uz skoro 10let takze i to je mozny....

na netu jsou programky ktery ti spocitaj jak se ti zmeni topspeed, jaky rychlosti budu na ktery kvalty.. ale to muzes i ty sam...jestli origo je 16/44 tak to je prevodovej pomer 2,75 u 15/47 je to 3,13 .. tzn nakejch 13procent rozdil.. tzn tam kde si jel 200 (stejnej kvalt,otacky) budes mit 174.... jestli ti jednicka dala kilo tak da 87.... atd...

tacho bere ruzne, vetsinou od kolecka tzn prevody na to maji vliv... u kawy 96 uz si to nepamatuju...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist