globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "potuněná" rozeta 48 zubů?
 
22.5.2009 v 20:15
ahoj, nemáte někdo prosím zkušenost s výměnou rozet? mám ZX9, seriově je tam 44 zubů, to mi nevyhovuje, nebot pětka netáhne a na Brněnském ohruhu nestihnu 4ku vytočit a pětku vůbec nezařadím...Jinak 5ka je pěkně líná třeba na dálnici:((((přemýšlel jsem nad rozetou 47 zubů. Co byste mi doporučili, abych se zbavil mého problému? Popřípadě o kolik se projeví jeden zub navíc? Nevadí mi, když se topspeed motorky sníží třeba o 30 km/h, hlavně když bude pořádně tahat a stihnu to vytočit na rovinkách. Máte někdo na moto rozetu co má 48 zubů? to už je asi extrém,lol Jinak přední koleřko mám seriový (16 zubů) a to se mně měnit nechce...Díky moc za rady

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

22.5.2009 v 23:59 | Nahoru | #1

Micin>ahoj já jsem měl na sv 650s 46 zubů originál je 44 na tom sem ani nejel, na 46 zubů to jezdilo 230 na šestku v omezovači, teď jsem tam dal 47 zubů jezdí to jen 221km/h ale zátah je mnohem lepší všichni mi tvrděj že jeden zub navíc že se to nedá na zátahu poznat ale je to fakt znát můžu jen doporučit na okruh sice nejezdím ale pocitově je to super



mě Busa ukazovala 350 když jsem dal o 3 zuby větší rozetu

Nezapomeň, že pak tachometr víc proměřuje, tudíž jsi nejel 230 ale tacháč ukazoval 230,v tom je rozdíl...

(reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

23.5.2009 v 08:46 | Nahoru | #2

mari>Micin>ahoj já jsem měl na sv 650s 46 zubů originál je 44 na tom sem ani nejel, na 46 zubů to jezdilo 230 na šestku v omezovači, teď jsem tam dal 47 zubů jezdí to jen 221km/h ale zátah je mnohem lepší všichni mi tvrděj že jeden zub navíc že se to nedá na zátahu poznat ale je to fakt znát můžu jen doporučit na okruh sice nejezdím ale pocitově je to super

mě Busa ukazovala 350 když jsem dal o 3 zuby větší rozetu

Nezapomeň, že pak tachometr víc proměřuje, tudíž jsi nejel 230 ale tacháč ukazoval 230,v tom je rozdíl...



s tím je počítáno

(reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

3.6.2009 v 13:27 | Nahoru | #3

mari>Micin>ahoj já jsem měl na sv 650s 46 zubů originál je 44 na tom sem ani nejel, na 46 zubů to jezdilo 230 na šestku v omezovači, teď jsem tam dal 47 zubů jezdí to jen 221km/h ale zátah je mnohem lepší všichni mi tvrděj že jeden zub navíc že se to nedá na zátahu poznat ale je to fakt znát můžu jen doporučit na okruh sice nejezdím ale pocitově je to super

mě Busa ukazovala 350 když jsem dal o 3 zuby větší rozetu

Nezapomeň, že pak tachometr víc proměřuje, tudíž jsi nejel 230 ale tacháč ukazoval 230,v tom je rozdíl...



No a nepočítá motorka rychlost dle otáček předního kola??? tudíž by změna převodů neměla mít vliv na funkčnost rychloměru.....nebo jak je to??
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist