globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: "potuněná" rozeta 48 zubů?
 
22.5.2009 v 20:15
ahoj, nemáte někdo prosím zkušenost s výměnou rozet? mám ZX9, seriově je tam 44 zubů, to mi nevyhovuje, nebot pětka netáhne a na Brněnském ohruhu nestihnu 4ku vytočit a pětku vůbec nezařadím...Jinak 5ka je pěkně líná třeba na dálnici:((((přemýšlel jsem nad rozetou 47 zubů. Co byste mi doporučili, abych se zbavil mého problému? Popřípadě o kolik se projeví jeden zub navíc? Nevadí mi, když se topspeed motorky sníží třeba o 30 km/h, hlavně když bude pořádně tahat a stihnu to vytočit na rovinkách. Máte někdo na moto rozetu co má 48 zubů? to už je asi extrém,lol Jinak přední koleřko mám seriový (16 zubů) a to se mně měnit nechce...Díky moc za rady

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

23.5.2009 v 09:57 | Nahoru | #1
RUTAN> přesně tak ale zase to celkem žere zadní gumu a vytahuje řetěz
ale stojí to zato

Naposledy editováno 23.05.2009 09:57:56

(reakce na) "potuněná" rozeta 48 zubů?

23.5.2009 v 11:48 | Nahoru | #2
Micin> hehe, tak vám všem moc děkuju za rady, asi dám přední kolečko 15 zubů a když efekt nebude dostatečný dám do zadu rozetu 48 zubů......gumy mě neštvou, jezdím slicky a ty moc nestojí no s řětězem je to horší, ale myslím že to stojí za to a spořeba je diskutabilní, když člověk točí 3 do omezovače, protože ví, že 4ku by nevyužil, tak je to taky "žrout"
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist